skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
21:21:22
14.12.2008
14.12.2008
Vita ze Sudet
-> Bedřich: Vyvažují se normálně. Jsou to furt jen kola
12:21:12
14.12.2008
14.12.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Zazaa: Jako nepřekvapilo by mne to,jen v dnešní době jsou třeba nové disky a gumy na motokary už vyvážené z výroby,nebo spíše hazivost je v normě,a v sedmdesátých letech byly disky a gumy na Nascar už z výroby vyvážené...proto jsem se ptal.
23:13:09
13.12.2008
13.12.2008
Zazaa
-> Bedřich: normalne ... das kola na vyvazovacku nalepis zavazicka a nakonec je prelepis TESApaskou aby ve 300kmh neodletely :)
16:19:51
12.12.2008
12.12.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Jakým způsobem se vyvažují taková kola pokud se vůbec vyvažují?
12:36:40
10.12.2008
10.12.2008
Vita ze Sudet
-> marty110r: stankovice? ty jsi od loun člověče?
00:50:47
09.12.2008
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
12:52:56
30.11.2008
30.11.2008
Vita ze Sudet
01:40:45
26.11.2008
26.11.2008
black_dragons
viro uz jsou dom prisli celkem v poho jen na jednom 10" se protrhla strecka a tosku se to podrelo ale o je detail stejne asi necham opravit tu diru ode te cihly...
06:55:36
13.11.2008
13.11.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER:
-> Eidy:
... já vím . je to loosrovský, ale když já mám trochu problém s absencí otáčkoměru a taky chvíli trvá něž-li tam loupnu tou dvoumetrovou hokejkou vysněný kvalt ... Ale na jaro to musím nějak vše dořešit
-> Eidy:
... já vím . je to loosrovský, ale když já mám trochu problém s absencí otáčkoměru a taky chvíli trvá něž-li tam loupnu tou dvoumetrovou hokejkou vysněný kvalt ... Ale na jaro to musím nějak vše dořešit
20:21:59
12.11.2008
12.11.2008
Eidy
-> Vita ze Sudet: Dobrý video, ale natrénuj řazení. Jsi jak důchodce JOKE
20:12:25
12.11.2008
12.11.2008
TUNER
Super videjo....
Takže Marat jako vždy paráda,ale u Kláska i Bédi je vidět hoodně velkej rozdíl v nárůstu výkonu...Klásek jezdí skoro po zadních ))) a Béďovi to při rozjezdu vypadá jako klasická stodvacítka alá motorovej člun )))....
Mno a až vychytáš ten omezovač a stihneš včas přeřadit,tak ti to taky pojede moooc hezky. Zamlouvam si někdy nějaký svezení,já už jsem tě vezl.....
Takže Marat jako vždy paráda,ale u Kláska i Bédi je vidět hoodně velkej rozdíl v nárůstu výkonu...Klásek jezdí skoro po zadních ))) a Béďovi to při rozjezdu vypadá jako klasická stodvacítka alá motorovej člun )))....
Mno a až vychytáš ten omezovač a stihneš včas přeřadit,tak ti to taky pojede moooc hezky. Zamlouvam si někdy nějaký svezení,já už jsem tě vezl.....
19:50:44
12.11.2008
12.11.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tady máš video, kde jede několikraát Klásek...
-> Tuner#2: Myslím, že to není tak úplně pravda co pravíš. Spíš tedy je to o názoru. Pešani maj velkou šanci. A to i já. Kategorie do 3.5l RWD je docela pohoda . A pokud pešani ještě o něco poladěj budou třeba bojovat o bednu. Jde mi o časík a ten chci příští rok dvanáctkovej
-> Tuner#2: Myslím, že to není tak úplně pravda co pravíš. Spíš tedy je to o názoru. Pešani maj velkou šanci. A to i já. Kategorie do 3.5l RWD je docela pohoda . A pokud pešani ještě o něco poladěj budou třeba bojovat o bednu. Jde mi o časík a ten chci příští rok dvanáctkovej
17:01:44
12.11.2008
12.11.2008
m8rinek
-> Tuner#2: přichází čas na zástavbu bigblocků :)
16:09:02
12.11.2008
12.11.2008
Trax
-> Tuner#2: Mam stejny nazor, jako ty...
15:05:31
12.11.2008
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet 12.11.08 09:22:45: Koukám že se přiostřuje. V RWD do 3500ccm už nemají ani Pešani šanci a bude to jen o speciálech na jízdu rovně. Vím že se to takhle jezdí bez rozdílu i ve světě, ale u nás je to dle mě špatně.
15:01:24
12.11.2008
12.11.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: Kláskovo video náhodou nemáš? Jak mu to jede s new šnečkem ?
09:22:45
12.11.2008
12.11.2008
Vita ze Sudet
DRAG CUP 2009 - Série závodů na 1/4mile
Kategorie nejspíš budou takto:(pokud máte někdo jiný návrh sem sním)
FWD do 1600ccm, do 2000ccm, nad 2000ccm
RWD do 3500ccm nad 3500ccm
AWD bez rozdílu objemu
Diesel bez rozdílu objemu
Jinak stále se pojede kvalifikace a poté vždy čtyři nejrychlejší z každé kategorie pojedou finále Very Happy
Stále se pracuje na pravidlech
Rád uvítám vaše návrhy a připomínky. DragCup@seznam.cz
Honza
Kategorie nejspíš budou takto:(pokud máte někdo jiný návrh sem sním)
FWD do 1600ccm, do 2000ccm, nad 2000ccm
RWD do 3500ccm nad 3500ccm
AWD bez rozdílu objemu
Diesel bez rozdílu objemu
Jinak stále se pojede kvalifikace a poté vždy čtyři nejrychlejší z každé kategorie pojedou finále Very Happy
Stále se pracuje na pravidlech
Rád uvítám vaše návrhy a připomínky. DragCup@seznam.cz
Honza
15:51:18
10.11.2008
10.11.2008
Eidy
-> Vita ze Sudet: ještě musíš poprosit přítulkyni, aby ti ušila nahřejváky. Sprintovat se studenym slikem je o ničem. Ale vlastně ty to ohřeješ přebytkem koní, já zapomněl
15:41:26
10.11.2008
10.11.2008
Vita ze Sudet
-> Eidy: nn... v podstatě matka naboje bude jak je, pouze závit hřídele bude pokračovat dál a na konci se stahne kolo a zajistí buď závlačkou nebo segrovkou. Vpředu mam už také něco vymyšleno ale musím to najprv zkusit vyrobit
12:34:02
10.11.2008
10.11.2008
Eidy
-> Vita ze Sudet: tak s tou hřídelí je to zajímavej nápad. A to budeš náboj i kolo dotahovat jednou společnou matkou nebo jak? No a dopředu budeš muset nahodit ouzkou nápravu asi