skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
22:54:05
24.12.2008
24.12.2008
David V6
-> Vita ze Sudet: jo a je tam i jedna pěkná fotka s tebou tak ti ho pak ukážu
22:52:29
24.12.2008
24.12.2008
David V6
-> Vita ze Sudet: jo u mě dobrý nějaký věci na auto a nějaký drobnosti a potěšil mě kalendář s mým autem
22:26:14
24.12.2008
24.12.2008
Vita ze Sudet
-> havlik: To jsme všichni. Budu se muset učit zahřejvat sličky atd
-> David V6: Neboj pokud se osvědčí nevidím důvod další změny. PS: Co ježoch? U mě mimojiné invertor Telwin
-> TUNER: Neboj. Já už svezl na trubkách snad každýho
-> David V6: Neboj pokud se osvědčí nevidím důvod další změny. PS: Co ježoch? U mě mimojiné invertor Telwin
-> TUNER: Neboj. Já už svezl na trubkách snad každýho
21:50:14
24.12.2008
24.12.2008
havlik
-> David V6: hmmm na to sem zvědav
17:30:03
24.12.2008
24.12.2008
David V6
-> havlik: a počkej až se zakousnou do asfaltu
17:25:32
24.12.2008
24.12.2008
David V6
-> TUNER: takhle je to akorát to se musí vidět a navíc další podložky už nedělám
14:26:45
24.12.2008
24.12.2008
TUNER
Mno každopádně se těšim na živo....a třeba i na svezení
14:22:45
24.12.2008
24.12.2008
havlik
-> TUNER: já mu to taky řikal:) ale prej splnuje limity pro Drag race
14:20:35
24.12.2008
24.12.2008
TUNER
By to chtělo asi širší blatníky neee ))
13:48:50
24.12.2008
24.12.2008
Vita ze Sudet
-> David V6: David Soustruh engineeer Inc.
13:43:59
24.12.2008
24.12.2008
David V6
-> Vita ze Sudet: konečně si to nafotil,jak říkám krasný a na živo ještě lepší,možná tomu pomáhá to kdo to dělal
11:17:47
24.12.2008
24.12.2008
havlik
-> Vita ze Sudet: krásný salámky
15:34:36
15.12.2008
15.12.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: OK děkuji.