skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
18:39:19
13.05.2008
13.05.2008
exwrcteam
-> Vita ze Sudet: jen ticha zavist:)pekna prace.. ja uz se taky chylim ke konci se zastavbou jeste me cekaj brzdy nejak nestiham casove tak cerstvyho vzduchu nejni nikdy dost:)
15:14:44
13.05.2008
13.05.2008
Vita ze Sudet
06:54:12
13.05.2008
13.05.2008
Vita ze Sudet
-> exwrcteam: Dík to potěší... právě rozmejšlím nad sáním... a to jaké prumery udělat... jestli 3"-76mm či 2,5"-63mm a k tomu asi koupim IC... ale nejdriv musim neco prodat
18:07:45
12.05.2008
12.05.2008
exwrcteam
ja si nemuzu pomoct ale kdyz se koukam na todle auto tak se mi vybavi peklo GROUP B:)
17:29:15
12.05.2008
12.05.2008
Vita ze Sudet
-> Eidy: Aha, tak já měl zatočit kola ..... a já myslil, že sme se tu bavili o přetáčivosti vlivem vůle v řízení a na čepech.. tak to je jiná
Nechme toho nebo nám to někdo sežere co si tady vyprávíme a bude si myslet jaký sme másla...
Nechme toho nebo nám to někdo sežere co si tady vyprávíme a bude si myslet jaký sme másla...
16:46:46
12.05.2008
12.05.2008
Eidy
-> Vita ze Sudet: hele, že tys přitom neměl zatočený kola, viď?
15:45:42
12.05.2008
12.05.2008
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: aha................ dyt ste mi radili ze ho mam heftnout
15:26:47
12.05.2008
12.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet 12.05.08 15:19:14: Nesmíš mít svařenej diferák
15:19:14
12.05.2008
12.05.2008
Vita ze Sudet
To sme si nerozumeli. Já mluvil o tom kdyz sem to zkousel s motorem za zadní nápravou. Auto jelo po plným knedlíku jen a jen rovně .....
15:09:38
12.05.2008
12.05.2008
Eidy
-> Zazaa: hmm, a nebo dát motor dozadu na vozejk a pohon kardanem, aby to auto bylo úplně lehký
13:52:55
12.05.2008
12.05.2008
Zazaa
-> Vita ze Sudet: no na drifty by to chtelo ten motor posunout jeste tak o 2m dopredu a pridat transaxle
11:37:36
12.05.2008
12.05.2008
Vita ze Sudet
Pokud se bavíme o těch starejch prototypech, třeba konkrétně to červen R z ČB fotografie, vždyť ani nevíme jak to mělo sestavenou zadní nápravu... z čeho prevodovka (tatra? :-) ) a jak dlouho se s tím pohráli než to zařekli. Co se týká dalšího oficiálního vývoje škody je snad nad slunce jasné, že se muselo také koukat i na vnitřní politiku státu a propagaci radoby bezne pouzivane techniky. Ať už to byl blok 720, převodovka porsche atd...... proste né vždy se vše montovalo a dělalo tak aby to bylo NEJ ale kolikrát mi to připadá pod heslem (cestou nejmenšího zla)
PS: Proč si všichni myslíte, že budu chtít jezdit jenom rovně? To ste měli psát předtim než sem ho otočil. To s tím totiž moc extrémně manevrovat nešlo, ze srandy jsem v mimoni zkoušel drifty... absolutně ani tuk
PS: Proč si všichni myslíte, že budu chtít jezdit jenom rovně? To ste měli psát předtim než sem ho otočil. To s tím totiž moc extrémně manevrovat nešlo, ze srandy jsem v mimoni zkoušel drifty... absolutně ani tuk
11:10:24
12.05.2008
12.05.2008
Zazaa
-> Petr105l: ono vsechny auta s motorem uprostred maji "zaludne" jizdni vlastnosti ktere se hure odhaduji .... pac to nema ani tezkej predek aby se hrnul ze zatacky ani tezkej zadek aby se utrhnul ani lehkej pohanenej zadek ....
proste se to chova furt normalne a drzi a pak se to utrhne ale ne ze postupne s upozornenim predem, ale spis tak ze se to auto roztoci kolem toho motoru a pak takove ty jednodussi manevry s volantem pro srovnani nestaci
proste se to chova furt normalne a drzi a pak se to utrhne ale ne ze postupne s upozornenim predem, ale spis tak ze se to auto roztoci kolem toho motoru a pak takove ty jednodussi manevry s volantem pro srovnani nestaci
11:01:53
12.05.2008
12.05.2008
anubis
to je fakt opravdu nebyli přetáčivé to jsem použil trochu nevhod třeba porsche se tohohle pohonu drží dodnes a nové carrery mají skvělé jízdní vlastnosti jednu jsem řídil a fakt pecka sedí jak přikovaná
10:58:16
12.05.2008
12.05.2008
Petr105l
Tyhle stare clanky mam nastudovane a u eRek s motory uprostred nepsali, ze by byly pretacive, ale ze mely zaludne jizdni vlastnosti, na rychlostnich zkouskach byly tezko zvladatelne a casto koncily mimo trat.
Pokud s tim stavitel bude jezdit jen rovne na sprintech, tak ho to pochopitelne trapit nemusi, jen mi pak nejde do hlavy, jak kolega TUNER myslel to, ze pro lepsi trakci je vyhodnejsi motor uprostred.
Fyziku jsem sice mel naposled na stredni skole, ale zda se mi, ze pro prikladnou trakci zadnich kol pri zrychlovani je nejvyhodnejsi ulozeni motoru za zadni napravou, ale hadat se nebudu :)
Pokud s tim stavitel bude jezdit jen rovne na sprintech, tak ho to pochopitelne trapit nemusi, jen mi pak nejde do hlavy, jak kolega TUNER myslel to, ze pro lepsi trakci je vyhodnejsi motor uprostred.
Fyziku jsem sice mel naposled na stredni skole, ale zda se mi, ze pro prikladnou trakci zadnich kol pri zrychlovani je nejvyhodnejsi ulozeni motoru za zadni napravou, ale hadat se nebudu :)
10:07:44
12.05.2008
12.05.2008
MATTESS
Zazaa 12.05.08 08:49:51 napsal: no ono to bude spis o nastaveni podvozku atd ...
teoreticky na motor uprostred lepsi pomer zatizeni predek/zadek a pri spravnem nastaveni to nemuze bejt pretacive vic nez kdyz ten motor je az vzadu za napravou ... navic kdyz je to takovejhle tezkej kousek :)
poloměr setrvačnosti kolem svislé osy by měl být o dost menší, než s mootorem za zadní nápravou
teoreticky na motor uprostred lepsi pomer zatizeni predek/zadek a pri spravnem nastaveni to nemuze bejt pretacive vic nez kdyz ten motor je az vzadu za napravou ... navic kdyz je to takovejhle tezkej kousek :)
poloměr setrvačnosti kolem svislé osy by měl být o dost menší, než s mootorem za zadní nápravou
10:04:39
12.05.2008
12.05.2008
anubis
jo jinak pracuji na replice škody 200rs jen to ještě chvíli potrvá jak bude co pořádnýho fotit založím kartu
10:01:55
12.05.2008
12.05.2008
anubis
já se s váma nehádám já jsem taky věřil že je to lepší řešení spíš je to možná o tom jestli je na tohle škodovka stavěná což není fakt jsem nechtěl nikoho namíchnout a už vůbec ne tvůrce- odvádíš bezva práci fakt šlo jen o to že jsem to četl tak jsem to chtěl prodiskutovat uznávám že jsem na to šel docela sebejistě ale to já pořád...
09:49:25
12.05.2008
12.05.2008
Max
-> anubis: jal psal zazaa...fyzika platí pořád a všude,takže to co jsi napsal je trochu blbost. Horší než s motorem vzadu to být nemůže...
09:40:57
12.05.2008
12.05.2008
Vita ze Sudet
-> anubis: Zdravím tě. Vidím, že tvá životní zkušenost se zástavbou motorů či stavbou "závoďáku" je daleko větší než-li má.. .
Newim co přesně je dle tebe přetáčivý. Newím kolikrát si v mém autě jel ani v kolika podobných, že se pouštíš do hádek s tak velkou jistotou. Nicméně mě těší, že si se zaregistroval díky mé osobě. Alespon tak to vypadá dle prvních 3 příspěvků určených mě prznitelovy eRek
Prosím tě mohl bys nám tu představit na čem pracuješ?
Newim co přesně je dle tebe přetáčivý. Newím kolikrát si v mém autě jel ani v kolika podobných, že se pouštíš do hádek s tak velkou jistotou. Nicméně mě těší, že si se zaregistroval díky mé osobě. Alespon tak to vypadá dle prvních 3 příspěvků určených mě prznitelovy eRek
Prosím tě mohl bys nám tu představit na čem pracuješ?