skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle auto je první pokus splnit si dávný sen o eRku. Jak je vidět na fotkách, stav je spíš nic než moc, ale koupeno bylo protože pomalu umíralo kousek od naší chalupy a bylo mi ho líto, bylo levné a zachránit ho je prostě dobrý skutek! Je to rok 1978.
Log:
- 3.2.2012 - koupen most přední nápravy.
Stav:
- Kastle - vykvetlá a následně krutě zdivočelá zahrádka. Od spodku shnilé, podlaha v hajzlu, podběhy v hazjlu, podlaha kufru v hajzlu, blatníky v hajzlu, nárazníky v hajzlu - všechno mimo střechu v hajzlu :)
- Motor - neznámo, zarezlý není, ale tím moje znalosti o něm končí. Měl by to být originál, údajně jezdil OK.
- Interiér - není nejhorší, bude chtít vyčisti, ale spousta věcí by měla jít zachránit.
- Nápravy a pod - netuším, brzdy jsou zarezlé (musí se tlačit i z kopce), ale to je to nejmenší.
Plány:
- moc určité nejsou
- buďto se sežene kilí kastle bez papírů, fikne se střech a posadí se na ní erkový vršek, nebo...
- se najde klempíř dostatečně šílený, aby to auto dal dohromady. Plechy by na to byly (podlaha, podlaha kufru, přední podběhy, všechny blatníky... zbytek se snad nějak sežene), otázkou je, jestli je ještě bude na co nalepit.
Sháním/potřebuji:
- nové čtyřoko
- most přední nápravy - už mám
- zadní podběhy
- šíleného klempíře-umělce.
Log:
- 3.2.2012 - koupen most přední nápravy.
Stav:
- Kastle - vykvetlá a následně krutě zdivočelá zahrádka. Od spodku shnilé, podlaha v hajzlu, podběhy v hazjlu, podlaha kufru v hajzlu, blatníky v hajzlu, nárazníky v hajzlu - všechno mimo střechu v hajzlu :)
- Motor - neznámo, zarezlý není, ale tím moje znalosti o něm končí. Měl by to být originál, údajně jezdil OK.
- Interiér - není nejhorší, bude chtít vyčisti, ale spousta věcí by měla jít zachránit.
- Nápravy a pod - netuším, brzdy jsou zarezlé (musí se tlačit i z kopce), ale to je to nejmenší.
Plány:
- moc určité nejsou
- buďto se sežene kilí kastle bez papírů, fikne se střech a posadí se na ní erkový vršek, nebo...
- se najde klempíř dostatečně šílený, aby to auto dal dohromady. Plechy by na to byly (podlaha, podlaha kufru, přední podběhy, všechny blatníky... zbytek se snad nějak sežene), otázkou je, jestli je ještě bude na co nalepit.
Sháním/potřebuji:
- nové čtyřoko
- most přední nápravy - už mám
- zadní podběhy
- šíleného klempíře-umělce.
Dragon / 110R - PRODÁNO - komentáře:
21:48:07
05.12.2017
05.12.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
jojo, jedinej barák u kterýho stojej škodofky
17:42:35
05.12.2017
05.12.2017
dragon_cb_cz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Až tak?
23:31:52
02.12.2017
02.12.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> dragon_cb_cz: tys to prodal k nám do vesnice svět je malej
19:13:55
25.11.2017
25.11.2017
castrol
-> dragon_cb_cz: tak ked bude mat aj plecharinu tak je tu nadej
18:28:36
25.11.2017
25.11.2017
dragon_cb_cz
-> castrol: Njn to už je něco, co neovlivním... minimálně pokud bude nedočkavý a střelí to, tak se nedostane k zásobě dílů, které má přislíbené až je vyhrabu a že v nich je peněz možná jako v tom autě....
21:03:30
24.11.2017
24.11.2017
castrol
-> dragon_cb_cz: budeme v to dufat
20:44:29
24.11.2017
24.11.2017
dragon_cb_cz
-> castrol: Snad jo, kupujícího neznám, ale poptávka vypadala, řekněme "autenticky"... tak snad.
19:33:24
24.11.2017
24.11.2017
castrol
-> dragon_cb_cz: tak dufajme ze ju caka renovacia a nie hned extremne vysoka cena a predaj
17:57:03
24.11.2017
24.11.2017
dragon_cb_cz
Po pár letech přišla změna priorit a odešla energie... dnes šlo do světa
21:06:56
31.10.2013
31.10.2013
jena.mack
No hele když na to koukám kup skelet z kila či rovnou celé kilo a pospěs si už dost mizí...
Na Hejtmance měli ještě v září asi 2 pěkný ks jedno byl ten zelenej ekovrak z MB.
Na Hejtmance měli ještě v září asi 2 pěkný ks jedno byl ten zelenej ekovrak z MB.
19:34:58
14.03.2012
14.03.2012
Perdichtel
-> Vít Heřman: přeji tedy hodně štěstí, ale tuhle výzvu chápu
11:56:26
28.02.2012
28.02.2012
dragon_cb_cz
-> simonn80: Podlaha kufru i hlavní je, pedálovka taky, přední podběhy jsou, všechny blatníky jsou... takže doplnit 4oko a zadní podběhy, to už se nějak sežene. Že to bude stát hodně je mi jasné, na druhou stranu - když ty díly jsou, proč to auto nedat do kupy. Shromažďovat podlahy a podobný díly na zdravý auta nemá smysl - ať to poslouží...
22:06:33
23.02.2012
23.02.2012
simonn80
tak jsem si přečetl pořádně tvůj popis-to jsem měl udělat hned. Píšeš že plechařinu máš a plán s kilem taky, tak sorry za mé moudra Jestli jsi laik a netroufneš si na to,ale plechařinu máš tak ta klempířina je tak 20-30t dle tvé náročnosti
20:58:54
23.02.2012
23.02.2012
simonn80
musim souhlasit s názorem že je lepší sehnat jiný základ např skelet ze š 100 nebo celé auto, podmínkou je ale minimum koroze hlavních částí jako je podlaha podběhy atd, vyvařování se nevyhneš, ale opravíš pár částí bodově. U tvýho erka jak už bylo zmíneno se neobejdeš bez 4ks podběhů, podlahy, pedálovky a podahy kufru, to máš cca 15-20t dle tvých zdrojů+20-30t klempíř(sám klempířinu dělám a jsem přesvědčen,že pod 20t to nikdo dělat nebude. Jinak přeji mnoho zdaru a elánu,at ho můžeme jednou obdivovat na srazu
09:42:02
29.12.2011
29.12.2011
Petkar
Abych ti dodal víru a energii, byl jsem v podobné situaci před 10 lety... Už tenkrát chtěl po mně klempíra všechny plechy - 4x podběh, podlahu kufru, vnější plechy atd... a odhadoval to na měsíc práce... střelil cenovku od pasu cca 30 litrů...
Pokud to dáš někomu, kdo má dílnu a živí se klempířinou, počítej dneska tak 50 litrů... na tom autě bude tak cca měsíc práce, bude mu to zabírat místo v dílně, a ten měsíc musí prostě vydělat. Ono je rozdíl udělat za měsíc 3-4 ťukance, nebo drobný crash na "novém" voze než se s.át tady s tím... Ve finále stejně zjistíš, že i ta střecha je chycená... začne sice podlahou, ale v podstatě ti postaví nové auto...
takže tak...
Já to řešil nákupem nového skeletu a CO svářečky a postupně jsem se začal sám učit, zpočátku na autě dělal kamarád, ale když jsem se za 2 roky sešli třikrát, vzal jsem vercajk sám do ruky a naučil se to...
A to je jediné, co ti můžu doporučit, našetři si pár korun na COčko (cenovka někde kolem 15 litrů i s přiměřenou výbavou - samostmívací kukla, nůžky na plech), najdi si pár starých zbytků plechů a hurá o toho... Svářečka ti nakonec zůstane a můžeš jí využít jinde...
Co se týče klempířů, nemám dobré zkušenosti, prostě, pokud to udělají za málo peněz stojí to za starou belu a nakonec to stejně opravuješ a za draho taky není jistota, že to bude dobře udělané, pokud mu nestojíš za zadkem a i tak to neudělá pořádně...
Pokud to dáš někomu, kdo má dílnu a živí se klempířinou, počítej dneska tak 50 litrů... na tom autě bude tak cca měsíc práce, bude mu to zabírat místo v dílně, a ten měsíc musí prostě vydělat. Ono je rozdíl udělat za měsíc 3-4 ťukance, nebo drobný crash na "novém" voze než se s.át tady s tím... Ve finále stejně zjistíš, že i ta střecha je chycená... začne sice podlahou, ale v podstatě ti postaví nové auto...
takže tak...
Já to řešil nákupem nového skeletu a CO svářečky a postupně jsem se začal sám učit, zpočátku na autě dělal kamarád, ale když jsem se za 2 roky sešli třikrát, vzal jsem vercajk sám do ruky a naučil se to...
A to je jediné, co ti můžu doporučit, našetři si pár korun na COčko (cenovka někde kolem 15 litrů i s přiměřenou výbavou - samostmívací kukla, nůžky na plech), najdi si pár starých zbytků plechů a hurá o toho... Svářečka ti nakonec zůstane a můžeš jí využít jinde...
Co se týče klempířů, nemám dobré zkušenosti, prostě, pokud to udělají za málo peněz stojí to za starou belu a nakonec to stejně opravuješ a za draho taky není jistota, že to bude dobře udělané, pokud mu nestojíš za zadkem a i tak to neudělá pořádně...
00:54:30
26.12.2011
26.12.2011
Brabi1987
-> Vít Heřman: jak pokračuješ?
07:59:29
03.10.2011
03.10.2011
m8rinek
-> Vít Heřman: Jasně chce to začít na jiný popelnici...
23:35:50
02.10.2011
02.10.2011
dragon_cb_cz
-> m8rinek: To je trochu problém, já jsem člověk svářením nepolíbenej, v rodině se nikdo autům nevěnoval/nevěnuje a vůbec zrovna nejsme "muži železa". Takže ne že bych se to nechtěl naučit, ale zatím se spíš prokousávám jednodušíma věcma - ale třeba časem. Každopádně učit se to na kompletní rekonstrukci erka asi není dobrý nápad.
22:16:54
01.10.2011
01.10.2011
m8rinek
-> Vít Heřman: doporučuju Ti udělat si vše sám, na eR jsem nechal klempíře udělat 6 věcí, jednu zapomněl a 4 jsem vyřezal...
Teď tu mám něco ještě o kus horšího a taky to jde skoda110r.eu/?page=praxe. ..
Teď tu mám něco ještě o kus horšího a taky to jde skoda110r.eu/?page=praxe. ..
20:38:58
01.10.2011
01.10.2011
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: Hehe, dobre vedet, na toho budu potrebovat jednou kontakt :)
-> arch stanton: S tím že to nebude levné se počítalo, ono zas to auto nebylo drahé - stálo 8 tisíc a bylo kousek od naší chalupy, takže i za odvoz jsem dal málo. Je v něm původní motor, interiér, je s papírama a má zdravou střechu - za to se platily ty peníze. Pokud by ta rekonstrukce kastle vyšla na 20 tisíc, tak to budu brát jako hodně dobrou cenu :)
-> arch stanton: S tím že to nebude levné se počítalo, ono zas to auto nebylo drahé - stálo 8 tisíc a bylo kousek od naší chalupy, takže i za odvoz jsem dal málo. Je v něm původní motor, interiér, je s papírama a má zdravou střechu - za to se platily ty peníze. Pokud by ta rekonstrukce kastle vyšla na 20 tisíc, tak to budu brát jako hodně dobrou cenu :)