Dragon / 110R - PRODÁNO Dragon / 110R - PRODÁNO

komentáře | popis | fotky | dragon_cb_cz | 03.02.12 18:05 | 30x v oblíbených
Tak tohle auto je první pokus splnit si dávný sen o eRku. Jak je vidět na fotkách, stav je spíš nic než moc, ale koupeno bylo protože pomalu umíralo kousek od naší chalupy a bylo mi ho líto, bylo levné a zachránit ho je prostě dobrý skutek! Je to rok 1978.



Log:

- 3.2.2012 - koupen most přední nápravy.



Stav:

- Kastle - vykvetlá a následně krutě zdivočelá zahrádka. Od spodku shnilé, podlaha v hajzlu, podběhy v hazjlu, podlaha kufru v hajzlu, blatníky v hajzlu, nárazníky v hajzlu - všechno mimo střechu v hajzlu :)

- Motor - neznámo, zarezlý není, ale tím moje znalosti o něm končí. Měl by to být originál, údajně jezdil OK.

- Interiér - není nejhorší, bude chtít vyčisti, ale spousta věcí by měla jít zachránit.

- Nápravy a pod - netuším, brzdy jsou zarezlé (musí se tlačit i z kopce), ale to je to nejmenší.



Plány:

- moc určité nejsou

- buďto se sežene kilí kastle bez papírů, fikne se střech a posadí se na ní erkový vršek, nebo...

- se najde klempíř dostatečně šílený, aby to auto dal dohromady. Plechy by na to byly (podlaha, podlaha kufru, přední podběhy, všechny blatníky... zbytek se snad nějak sežene), otázkou je, jestli je ještě bude na co nalepit.



Sháním/potřebuji:

- nové čtyřoko

- most přední nápravy - už mám

- zadní podběhy

- šíleného klempíře-umělce.

Dragon / 110R - PRODÁNO - komentáře:

11:56:26
28.02.2012
dragon_cb_cz
-> simonn80: Podlaha kufru i hlavní je, pedálovka taky, přední podběhy jsou, všechny blatníky jsou... takže doplnit 4oko a zadní podběhy, to už se nějak sežene. Že to bude stát hodně je mi jasné, na druhou stranu - když ty díly jsou, proč to auto nedat do kupy. Shromažďovat podlahy a podobný díly na zdravý auta nemá smysl - ať to poslouží...
22:06:33
23.02.2012
simonn80
tak jsem si přečetl pořádně tvůj popis-to jsem měl udělat hned. Píšeš že plechařinu máš a plán s kilem taky, tak sorry za mé moudra3 Jestli jsi laik a netroufneš si na to,ale plechařinu máš tak ta klempířina je tak 20-30t dle tvé náročnosti
20:58:54
23.02.2012
simonn80
musim souhlasit s názorem že je lepší sehnat jiný základ např skelet ze š 100 nebo celé auto, podmínkou je ale minimum koroze hlavních částí jako je podlaha podběhy atd, vyvařování se nevyhneš, ale opravíš pár částí bodově. U tvýho erka jak už bylo zmíneno se neobejdeš bez 4ks podběhů, podlahy, pedálovky a podahy kufru, to máš cca 15-20t dle tvých zdrojů+20-30t klempíř(sám klempířinu dělám a jsem přesvědčen,že pod 20t to nikdo dělat nebude. Jinak přeji mnoho zdaru a elánu,at ho můžeme jednou obdivovat na srazu5
09:42:02
29.12.2011
Petkar
Abych ti dodal víru a energii, byl jsem v podobné situaci před 10 lety... Už tenkrát chtěl po mně klempíra všechny plechy - 4x podběh, podlahu kufru, vnější plechy atd... a odhadoval to na měsíc práce... střelil cenovku od pasu cca 30 litrů...



Pokud to dáš někomu, kdo má dílnu a živí se klempířinou, počítej dneska tak 50 litrů... na tom autě bude tak cca měsíc práce, bude mu to zabírat místo v dílně, a ten měsíc musí prostě vydělat. Ono je rozdíl udělat za měsíc 3-4 ťukance, nebo drobný crash na "novém" voze než se s.át tady s tím... Ve finále stejně zjistíš, že i ta střecha je chycená... začne sice podlahou, ale v podstatě ti postaví nové auto...



takže tak...



Já to řešil nákupem nového skeletu a CO svářečky a postupně jsem se začal sám učit, zpočátku na autě dělal kamarád, ale když jsem se za 2 roky sešli třikrát, vzal jsem vercajk sám do ruky a naučil se to...



A to je jediné, co ti můžu doporučit, našetři si pár korun na COčko (cenovka někde kolem 15 litrů i s přiměřenou výbavou - samostmívací kukla, nůžky na plech), najdi si pár starých zbytků plechů a hurá o toho... Svářečka ti nakonec zůstane a můžeš jí využít jinde...



Co se týče klempířů, nemám dobré zkušenosti, prostě, pokud to udělají za málo peněz stojí to za starou belu a nakonec to stejně opravuješ a za draho taky není jistota, že to bude dobře udělané, pokud mu nestojíš za zadkem a i tak to neudělá pořádně...
00:54:30
26.12.2011
Brabi1987
-> Vít Heřman: jak pokračuješ?
07:59:29
03.10.2011
m8rinek
-> Vít Heřman: Jasně chce to začít na jiný popelnici...
23:35:50
02.10.2011
dragon_cb_cz
-> m8rinek: To je trochu problém, já jsem člověk svářením nepolíbenej, v rodině se nikdo autům nevěnoval/nevěnuje a vůbec zrovna nejsme "muži železa". Takže ne že bych se to nechtěl naučit, ale zatím se spíš prokousávám jednodušíma věcma - ale třeba časem. Každopádně učit se to na kompletní rekonstrukci erka asi není dobrý nápad.
22:16:54
01.10.2011
m8rinek
-> Vít Heřman: doporučuju Ti udělat si vše sám, na eR jsem nechal klempíře udělat 6 věcí, jednu zapomněl a 4 jsem vyřezal...



Teď tu mám něco ještě o kus horšího a taky to jde skoda110r.eu/?page=praxe. ..
upraveno 1x, naposled 02.10.2011 17:50:45
20:38:58
01.10.2011
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: Hehe, dobre vedet, na toho budu potrebovat jednou kontakt :)



-> arch stanton: S tím že to nebude levné se počítalo, ono zas to auto nebylo drahé - stálo 8 tisíc a bylo kousek od naší chalupy, takže i za odvoz jsem dal málo. Je v něm původní motor, interiér, je s papírama a má zdravou střechu - za to se platily ty peníze. Pokud by ta rekonstrukce kastle vyšla na 20 tisíc, tak to budu brát jako hodně dobrou cenu :)
20:13:19
01.10.2011
LukaB
konecne auto co je horsie ako moje1 1 1 1 1 1 1 1 1
12:57:46
01.10.2011
bezmozekk - zrušená registrace
koukám koukám,že si si koupil něco jako já 3 u mně vypadalo zvenku trochu hůř ale jinak je to to samí 8 držim palce a ať se dílo povede 4
upraveno 1x, naposled 01.10.2011 19:06:18
12:17:21
01.10.2011
Tomaso435
Sháním/potřebuji:

šíleného klempíře-umělce.

... to přesně sedí na jednoho psychopata co tu má klempírnu. Všichni mu říkají umělecký klempíř, protože ti udělá z kombíka sedana. a za 4 bouraček na jinou stranu jedno na oko kloudný :-D
12:07:31
01.10.2011
arch stanton
jestli máš plechy, tak by ti to měl šikovnej klempíř udělat. mě po odstrojení zbyla taky prakticky jen střecha. akorát celá ta sranda vyšla na cca 20tis 3
10:09:30
01.10.2011
Skili
-> Vít Heřman: doufam ze se ti to povede a myslim ze se by to slo vyvarit protoze uz tady byly horsi auta

napr tohle skoda-virt.cz/cz/.../3004 -black_dragons-favo_totalk a
upraveno 1x, naposled 01.10.2011 10:11:01
07:57:09
01.10.2011
andyrs
Ten predný blatník je brutal... no jediná cesta je ho komplet rozobrať, opiieskovať a potom uvidíš ako veľmi je to zlé. Ale auto vyzerá byť komplet a pôvodné a je v peknej žltej5
00:57:01
01.10.2011
MildaFranců
No chlape... přeju hodně štěstí a pevný nervy...8 8
23:33:02
30.09.2011
VILIBALD
Good luck teda. Jako zachránit se to určitě dá. Bude to stát spoustu úsilí,shánění,času a peněz. Pokud to chceš udělat fakt pořádně aby to mělo smysl tak to vyjde na tolik že by sis koupil novou Octávku.

Karosář a lakýrník to je základ a taky se musí dobře vybrat a zaplatit aby to mělo ten efekt.

Motor vypadá že bude fakt originál a to je o starost míň. Jestli se točí tak je vyhráno.

Já měl 100ku a druhý eRko. Obě stály 14 let na zahradě a oba motory se podařilo nastartovat. Takže neztrácej naději i když aby to bylo 100pro tak tě čeká GO.

ALE. eRko je eRko,vím co to obnáší a ani já toho nelituju.



Just do it. 6
upraveno 2x, naposled 30.09.2011 23:36:21
23:19:57
30.09.2011
dragon_cb_cz
-> skodovak: No magnát - většina plechů už je pořízená (třeba podlahu jsem sehnal za 1500 funglovku), je to spíš o tom, kolik si řekne ten šílenec 4
23:05:57
30.09.2011
skodovak
ten klempíř bude muset bejt vážně šílenej,a ty nějakej magnát 3 3 držím palce..
23:05:18
30.09.2011
Čokin
Chlape tohle je hodně velká výzva, ale ten kousek za to stojí, vypadá, že je kompletní, takže dobrý základ pro renovaci nebo stavbu krásného eRka. Řeknu k tomu jen jedno, ten sen si nejvíce užiješ při renovaci, takže do všeho jdi s maximálním úsilím, jedině tak z toho budeš mít na konci radost.

Projíždka už je třešnička na dortě4
upraveno 1x, naposled 30.09.2011 23:07:20
Extreme Tyres