skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Škoda 110 R - komentáře:
12:45:30
08.12.2015
08.12.2015
radekp
-> Zivosek: Tak kolikrát jsi ji letos navrčel? Já Tě slyšel 2x
21:11:39
25.05.2014
25.05.2014
MaRv3L
Luxusní práce, klobouk dolů
14:32:41
04.12.2013
04.12.2013
Zivosek
-> Romano: Díky, koberečky jsem objednával tady: www.autokobercenamiru.cz/
20:35:13
27.11.2013
27.11.2013
Romano
máš to pěkný, vkusně udělaný auto, kdo ti prosím tě dělal koberečky ?
16:04:46
24.04.2013
24.04.2013
Zivosek
-> radekp: Určitě, už se těším. Jen toho je teď v práci hodně, tak až bude trochu volněji, rozhodně projížďku dáme
-> Ondry: Díky
-> Ondry: Díky
08:59:52
23.04.2013
23.04.2013
radekp
-> Zivosek: Good, dáme někdy projížďku?
19:17:25
20.04.2013
20.04.2013
Ondry
-> Zivosek: Pěknej interiér
14:18:55
02.04.2013
02.04.2013
Eidy
-> Zivosek: ok, chápu.
13:14:21
02.04.2013
02.04.2013
Zivosek
-> Eidy: Myslíš ty sklopné DTS? Ty jsem kupoval už dávno, kdy bylo ješte v plánu, že v zadu se bude dát normálně sedět. Proto sklopné. Ale postupem času jsem si to nějak rozmyslel a teď už dozadu přístup nepotřebuju. A po loňsku, kdy jsem auto dodělal a v těhle sedačkách jel pár jízd, jsem si řekl, že to nepude. Sedělo se v nich nepohodlně, byly hrozně vysoko, jsou těžké jak cyp a ani se mi v erku nelíbily, jsou moc velké prostě.
A naskytla se možnost koupit od radkap tyhle, tak jsem je vzal, měl jsem je chvíli v rapidu a zjistil jsem, že se v nich jezdí dobře, vyhouvujou mi. A tak je na tuhle sezónu dávám do erka. Jak jsem psal, čalounění i lak ještě opravím :)
A naskytla se možnost koupit od radkap tyhle, tak jsem je vzal, měl jsem je chvíli v rapidu a zjistil jsem, že se v nich jezdí dobře, vyhouvujou mi. A tak je na tuhle sezónu dávám do erka. Jak jsem psal, čalounění i lak ještě opravím :)
08:50:19
02.04.2013
02.04.2013
Eidy
-> Zivosek: Proč jsi sehnal tyhle sedačky, když na fotce 10 máš jinčí. Asi i hezčí.
07:01:13
02.04.2013
02.04.2013
radekp
-> Zivosek: chápu, paráda!
21:13:42
01.04.2013
01.04.2013
CmSkin
Moc Hezký..můj Velkej Obdiv a Poklona..
20:08:28
01.04.2013
01.04.2013
Zivosek
-> radekp: Musel jsem, protože ty držáky jsou dané opačně.
V rapidu byly _l sedačka l_ .
Ale v erku jsou jiné a užší origo držáky, tak jsem je dal l_ sedačka _l jestli mi rozumíš. A tím pádem jsem musel zadek zvednout o 2cm ať se pod tu sedačku vejdou :). Ale sedí se v nich pořád dobře a 100x líp než ve starých, vždyť to bylo jak sedět na židli..
V rapidu byly _l sedačka l_ .
Ale v erku jsou jiné a užší origo držáky, tak jsem je dal l_ sedačka _l jestli mi rozumíš. A tím pádem jsem musel zadek zvednout o 2cm ať se pod tu sedačku vejdou :). Ale sedí se v nich pořád dobře a 100x líp než ve starých, vždyť to bylo jak sedět na židli..
19:54:45
01.04.2013
01.04.2013
radekp
-> Zivosek: jo, skořápky jsou od havlíka, budou erku slušet víc...a vyšší řadička tomu taky pomůže. Držák sedaček jsi vzadu zvyšoval?
22:44:36
31.03.2013
31.03.2013
Zivosek
-> havlik: No vida, to jsem ani nevěděl :)
15:16:32
31.03.2013
31.03.2013
havlik
Koukam že moje sedačky docela cestujou
14:03:52
31.03.2013
31.03.2013
Zivosek
Tak po zimní pauze se opět pouštím do práce. Sice zima ještě asi není úplně pryč, ale už nejde čekat. V garáži je bohužel ještě pořád zima, ale snažím se dělat jak jen to jde.
Na letošní sezónu chystám pár novinek, tou nejzásadnější jsou asi sedačky. Loni jsem je koupil od radkap. Jsou to laminátové skořepiny, o hodně lehčí než ty co jsem měl teď, daleko líp se v nich sedí a drží skvělě tělo. Jsou posunuty níž a dál než původní. Ještě ale příjdou opravit, místama jsou prodřené a zezadu poškrábané.
Díky této změně jsem musel předělat řadící páku, plynový pedál a volant je taky v řešení. Všechno proto, aby to bylo pěkně po ruce nebo po noze a nemusel jsem se natahovat.
Ještě dělám nové přední blinkry, dal jsem brzdové destičky ATE a dělám na záslepce antény.
A když se podívám z okna, tak na nějakou zkušební projížďku to ani zdaleka nevypadá..hnus!!
Na letošní sezónu chystám pár novinek, tou nejzásadnější jsou asi sedačky. Loni jsem je koupil od radkap. Jsou to laminátové skořepiny, o hodně lehčí než ty co jsem měl teď, daleko líp se v nich sedí a drží skvělě tělo. Jsou posunuty níž a dál než původní. Ještě ale příjdou opravit, místama jsou prodřené a zezadu poškrábané.
Díky této změně jsem musel předělat řadící páku, plynový pedál a volant je taky v řešení. Všechno proto, aby to bylo pěkně po ruce nebo po noze a nemusel jsem se natahovat.
Ještě dělám nové přední blinkry, dal jsem brzdové destičky ATE a dělám na záslepce antény.
A když se podívám z okna, tak na nějakou zkušební projížďku to ani zdaleka nevypadá..hnus!!
00:41:57
29.12.2012
29.12.2012
Ferdo
Nádhera :)
13:29:32
09.09.2012
09.09.2012
Zivosek
-> šrek: Ahoj, nejedu, ten víkend jsem zrovna celý v práci. A navíc eRko ještě není tak zajeté, jak bych si představoval, abych s ním jel 800km
18:54:21
08.09.2012
08.09.2012
šrek
Ahoj, jedeš Běšiny?