
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Škoda 110 R - komentáře:
22:50:59
26.09.2011
26.09.2011

Šulda
další skurvený erko 

14:55:33
14.09.2011
14.09.2011

radekp
-> Zivosek: napíšu kamarádovi, jestli nemá
19:50:48
13.09.2011
13.09.2011

Zivosek
Díky za názory
JO A NUTNĚ SHÁNÍM SKLO DO DVEŘÍ ŘIDIČE!!! - už ne :)
Kdyby ste někdo měli, prosím dejte mi vědět...opravdu to spěchá...

JO A NUTNĚ SHÁNÍM SKLO DO DVEŘÍ ŘIDIČE!!! - už ne :)
Kdyby ste někdo měli, prosím dejte mi vědět...opravdu to spěchá...
12:12:49
11.09.2011
11.09.2011

Karlos (WIO46)
I když vypadá, že to je pěkně udělaný, mě se to nelíbí. Pokud je to "pomník tuningu doby minulé" tak se to zdařilo a je to pak i pochopitelné. A jako vykreslení dřívějšího tuningu super.
12:04:58
11.09.2011
11.09.2011

Thomas
ať si říká kdo chce co chce,mě se tohle auto moc líbí. Pěkně řešený a hlavně pěkně odlišený oproti ostatním. Držim palce a valším pokračování a ve zdárnym dotažení do konce 

20:14:42
23.08.2011
23.08.2011

castrol
-> Zivosek: hm pekna farba
19:08:47
20.08.2011
20.08.2011

Zivosek
Díky
Určitě se stav Radku

Určitě se stav Radku

22:22:33
19.08.2011
19.08.2011

radekp
-> Zivosek: se musim stavit

09:54:31
19.08.2011
19.08.2011

Norton
-> Zivosek: takze stale cierna .O) pekna bude uz sa newiem dockat :o)


09:49:35
19.08.2011
19.08.2011

Mates
-> Zivosek: Nádherný lak


23:38:06
18.08.2011
18.08.2011

Lukyn Fakír
-> Zivosek: ty jo pěkný a ty kola tomu budou slušet
opravdu moc pěkné erko
opravdu moc pěkné erko21:26:39
05.08.2011
05.08.2011

J.T.
Dělají se zatím brzdy
11:11:42
05.08.2011
05.08.2011

radekp
-> J.T.: a už je erko po laku? nastrojené?

06:29:10
05.08.2011
05.08.2011

J.T.
Radekp: žiju
a erko zatím taky
a erko zatím taky
19:06:56
04.08.2011
04.08.2011

radekp
-> J.T.: čau, jak žiješ?
17:44:35
04.08.2011
04.08.2011

J.T.
Čau, auto jsem okukoval u Martina v lakovně a vypadá zajímavě, jen bych pořešil jinak to zadní čelo. 

10:22:21
04.08.2011
04.08.2011

Norton
-> Zivosek: tak potom cakam ze ako ukaze :o) ale zatial kraska :o)
10:19:35
04.08.2011
04.08.2011

radekp
-> Zivosek: spí počítej 4 než 2 tdny, ale bude to stát za to!
21:18:55
03.08.2011
03.08.2011

Zivosek
→radekp: Díky moc. Dneska jsem se u Martina byl podívat, už na tom pracují
ale prý ještě tak dva týdny no...ale stejně teď mám kopu jiných věcí, takže nespěchám...
ale prý ještě tak dva týdny no...ale stejně teď mám kopu jiných věcí, takže nespěchám...
Škoda 110 R
