→ m8rinek: no když to chcípne, tak asi jo no, ale spíš si povolím pásy a pak zase utáhnu..otázka 3 vteřin?
→ bezmozekk: tak zase teď se mi dobře zapojovaly budíky, kontrolky a všechno když tam to okno nebylo, no uvidíme. A díky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Škoda 110 R - komentáře:
21:58:43
23.10.2011
23.10.2011
Zivosek
21:44:37
23.10.2011
23.10.2011
bezmozekk - zrušená registrace
-> Zivosek: mně tam vadila palubovka jako taková.přímo ty rohy od palubovky.uvidíš jinak pěkná práce
21:43:11
23.10.2011
23.10.2011
m8rinek
-> Zivosek: A když Ti to chcípne, tak se budeš odpoutávat?
21:38:54
23.10.2011
23.10.2011
Arnold
-> Zivosek: dobre pokud jsi s tim spokojen hlavne ty tak je to dobre
21:36:45
23.10.2011
23.10.2011
Zivosek
→ Arnold: ohnout se budu muset určitě, s tím počítám ale tak nejdřív nastartuju, a pak si dám pás
21:35:36
23.10.2011
23.10.2011
Arnold
-> Zivosek: na me by to bylo asi moc nizko a musel bych se ohybat ale pokud to vyhovuje tobe tak je to ok
21:33:33
23.10.2011
23.10.2011
Zivosek
→ Arnold: utopená né, je tak jak jsem ji chtěl, byla i dělaná přímo na tunel
21:29:48
23.10.2011
23.10.2011
Arnold
-> Zivosek: a neni ta spinacka na startovani moc utopena kdyz ji mas na zemi nebo to jeste neni finalni reseni??
21:27:54
23.10.2011
23.10.2011
Zivosek
→ bezmozekk: tak ten vrch tam mám jen položený, ten pak vyndám
21:12:00
23.10.2011
23.10.2011
bezmozekk - zrušená registrace
nevim nevim,ale nebude se ti tam dávat blbě okno když tam máš palubovku?
20:47:23
15.10.2011
15.10.2011
sikula
Hezký práce chlape.
09:31:04
14.10.2011
14.10.2011
Norton
-> Zivosek: hehe dikes :o)
19:56:02
13.10.2011
13.10.2011
Zivosek
Norton - Přesně tak, napsal jsi to dobře
A díky, taky už se těšim až bude Tvoje hotová.
A díky, taky už se těšim až bude Tvoje hotová.
12:32:02
13.10.2011
13.10.2011
Norton
-> Zivosek: tak wiete on si to robi podla seba.... a hlavne ze sa to paci majitelovy..... ani moja sa nepaci vela ludom.... ale hlavne ze mne ano vsak mne to bude robit radost... nahodov podla mna to bude pecka... pekne pokracujes tak uz nedockavo cakam na vysledok :O)
20:40:02
10.10.2011
10.10.2011
Zivosek
Každému se líbit nebude, to je mi jasné. Ale mě se líbí, to asi nikomu nevysvětlím
Radekp - no na tyhle fotky jsem ho jen tlačil, neměl jsem tam baterku ale když jsem zapojoval nový klakson, v neděli po obědě tak jsem čekal že budou mít nějaké řeči ale chápou to, na sousedy si nemůžu stěžovat.. Až někdy budeš mít cestu kolem tak se stav
Radekp - no na tyhle fotky jsem ho jen tlačil, neměl jsem tam baterku ale když jsem zapojoval nový klakson, v neděli po obědě tak jsem čekal že budou mít nějaké řeči ale chápou to, na sousedy si nemůžu stěžovat.. Až někdy budeš mít cestu kolem tak se stav
20:06:33
10.10.2011
10.10.2011
radekp
Tak už jezdíš? co na to sousedi? :-)
12:07:00
09.10.2011
09.10.2011
Aidamekbmx - zrušená registrace
Mě se to teda moc nelíbí..Hlavně to lízo a díra v chladiči..Kdyby si třeba dal dozadu blatníky z rs rally verze a do předu udělal lem jako 100mb b5 tak by to bylo super..Ale takhle nic moc..A o těch zadních světlech nemluvě..
19:19:05
08.10.2011
08.10.2011
Šulda
-> Shark: přesně tak ani to k tomu nejde škoda ho
19:08:26
08.10.2011
08.10.2011
Shark
ja ti neviem keby to bola origo eRka by bola krajsia ten predok a zadok tomu ubera na krase,nuz ale to je len vec nazoru...
18:48:59
08.10.2011
08.10.2011
MildaFranců
Je to asi věc vkusu. Mě se třeba líbí jak je udělanej předek, auto je hozený v pěkným laku, kola taky nejsou k zahození, sorry, ale ten zadek je divnej... ty světka vypadaj jak z Avie...