skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Škoda 110 R - komentáře:
21:26:39
05.08.2011
05.08.2011
J.T.
Dělají se zatím brzdy
11:11:42
05.08.2011
05.08.2011
radekp
-> J.T.: a už je erko po laku? nastrojené?
06:29:10
05.08.2011
05.08.2011
J.T.
Radekp: žiju a erko zatím taky
19:06:56
04.08.2011
04.08.2011
radekp
-> J.T.: čau, jak žiješ?
17:44:35
04.08.2011
04.08.2011
J.T.
Čau, auto jsem okukoval u Martina v lakovně a vypadá zajímavě, jen bych pořešil jinak to zadní čelo.
10:22:21
04.08.2011
04.08.2011
Norton
-> Zivosek: tak potom cakam ze ako ukaze :o) ale zatial kraska :o)
10:19:35
04.08.2011
04.08.2011
radekp
-> Zivosek: spí počítej 4 než 2 tdny, ale bude to stát za to!
21:18:55
03.08.2011
03.08.2011
Zivosek
→radekp: Díky moc. Dneska jsem se u Martina byl podívat, už na tom pracují ale prý ještě tak dva týdny no...ale stejně teď mám kopu jiných věcí, takže nespěchám...
15:01:01
07.07.2011
07.07.2011
radekp
-> Zivosek: Máš to moc pěkné, držím palce, ať se Martin snaží a lak dopadne na jedničku! Jsem zvědavý i na motor, jde pěkně do otáček!
22:11:40
21.05.2011
21.05.2011
Zivosek
-> Šulda: www.tuningstyle.cz/ramece
k-radici-paky-pro-vw-golf-
3-vento-look-audi-tt.html
Je to ale širší než tunel, takže se to musí upravit, dost jsem se u toho nanervoval. Ale výsledek bude stát za to
Je to ale širší než tunel, takže se to musí upravit, dost jsem se u toho nanervoval. Ale výsledek bude stát za to
21:58:32
21.05.2011
21.05.2011
Šulda
zdár kde si vzal tu řadičku ? taky to scháním ve stylu TT
14:49:54
25.04.2011
25.04.2011
Norton
-> Zivosek: moc pekne pokracujes uz ides medzi oblubene ;O) len tak dalej drzim palce ;o)
03:34:04
31.01.2011
31.01.2011
anubis
-> Zivosek: předek z litra k tomu spěje a není to o tom dělat nebo nedělat napodobeninu... je to o tom že 911 je stylem toho předku podobá tomu, o co se snažíš... akorát je designově doladěná a já bych se držel osvědčených tvarů... a předek z lita je takovej buclatej a vysokej proto jsem navrhoval snížení (a velký) na předku a zakomponování spoileru... pak by to byla nádhera ale éra a jim podobná nechám jiným... já se spokojím s mojí 747
22:46:06
30.01.2011
30.01.2011
Zivosek
Ale chlapi, já se tady nesnažím o nějakou napodobeninu Porsche... Prostě si chci udělat eRko tak, jak se mi to líbí. Kdoví, třeba za rok, dva, tři změnim názor, ale teď se mi to líbí tak jak to je a nikdo mi to nerozmluví.
Jinak ten Joker se mi vůbec nelíbí...prostě sto lidí, sto názorů...
Jinak ten Joker se mi vůbec nelíbí...prostě sto lidí, sto názorů...
20:27:44
29.01.2011
29.01.2011
m8rinek
-> anubis: nemusíš chodit ani daleko www.foltyn.cz/car/.../s-g
azela_1.jpg , ale to se raději bude smolit kočkopes. Hezký eRko s litr předkem byl Joker (první škoda special) img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/7_1_85852__2010-08-2
9_23-48-19_79.jpg
20:18:23
29.01.2011
29.01.2011
anubis
já jsem originalista (ale pouze na vzhledu ) ale není to špatnej nápad... jen bych ten předek vyladil - zapustit nápravu, snížit, dát vhodnější kola (arc, bbs) upravit lem blatníku vzhledem ke snížení a na tenhle vylezlej spojler by ti nezbylo místo... a pak udělat spojler (decentnější a víc zakomponovanej) inspiruj se třeba zde...
www.autofarm.co.uk/media/ st1_orig.jpg
www.autofarm.co.uk/media/ st1_orig.jpg
19:45:33
29.01.2011
29.01.2011
radekp
-> Zivosek: Nedáme někdy nějakou sejšn? Pocházím z Vávrovic, teď bydlím v Malých Hošticích...
18:28:12
29.01.2011
29.01.2011
m8rinek
-> Zivosek: jasně, třeba pochválit dobře odvedenou práci ;).
17:13:55
29.01.2011
29.01.2011
Zivosek
--> m8rinek - umíš ty vůbec něco jiného než jen pomlouvat a kritizovat? Fakt ubohé...
00:08:26
28.01.2011
28.01.2011
m8rinek
-> j_j: těch je skoro škoda...