110R 1974 110R 1974

komentáře | popis | fotky | pecen | 26.07.16 16:29 | 204x v oblíbených
auto = 110R







ŠKODA RS - 40 let legendy








Radouňska rallye 2011 žlutá Škoda 1000mb (J,Urban a J.Urban)








ŠKODA 110r - 1500CCM, PRVNÍ START








škoda 110R - 1500ccm






škoda 110R






ŠKODA 110R - 1500ccm - IGNITECH, ZKOUŠKA






ŠKODA 110R - 1500ccm - IGNITECH, ZKOUŠKA OMEZOVAČE OTÁČEK








110R 1974 - komentáře:

18:59:15
01.06.2013
pecen
klapky sou uplně zavřený

ale máš pravdu, mám taky podezření, že to jede na hlavní systém a chčije z toho benzín trošičku



no a kdy teda přijedeš? zitra by to bylo dobrý :-)
upraveno 1x, naposled 01.06.2013 19:00:00
18:46:41
01.06.2013
m8rinek
-> pecen: tos toho moc nezjistil. Difuzor? Po rozebrání emulzky (f16) zjistíš jakej tam máš vzdušník. Akceleračky?



Začal bych tím, že bych dal volnoběžku menší, ale bohatší. Případně alespoň bohatší (50F9 nebo nejbohatší F6). Pokud je budeš kupovat tak bych zkusil 40 nebo 45.



E: a jestli máš na doraz zavřený šroubky bohatosti, tak máš blbě nastavený klapky, respektive je máš otevřený. Pak to jede na hlavní systém a nikdy to nebude fungovat správně, případně ještě bude chcát benzin z karburátoru.



EE: a jak už jsem psal mnohokrát, bez krabičky mladého tunera ( skoda110r.eu/1150rr/kvete n1340001.jpg ) to nemá moc smysl se do něčeho pouštět. Radši zkus sehnat někoho kdo tomu rozumí a má díly, jinak budeš hloupě objednávat na slepo různý trysky a nikam se nepohneš...



EEE: jinak hlavní tryska a emulzka je dobrej základ, nicméně zřejně budou trysky potřeba větší. Chyba bude v první řadě ve špatně nastavenym volnoběžnym systemu.



upraveno 3x, naposled 01.06.2013 18:54:33
18:35:15
01.06.2013
pecen
tak chlapci - zjistil jsem, že mi vypadla rozvodová tyčka a jeden válec neotvíral výfuk - snad se nic nestalo

Volnoběh jsem nějak nastavil na +/- 2000, předstih 20°, zavřený nadoraz šrouby bohatosti.



osazení hlavní tryska F16-120

volnoběžná 50 F8



což si myslím že je na můj motor hodně velký



jaký máte osazení vy???????
20:13:48
30.05.2013
m8rinek
-> ZdenoR: Pravda iridiová je BKR6EIX
20:11:24
30.05.2013
ZdenoR
-> m8rinek: Není DP platina ?
20:04:25
30.05.2013
m8rinek
-> pecen: Protože iridiová svíce o pana Bosche za pár korun, místo sraček od Brisku...
20:01:13
30.05.2013
pecen
vhml 30.05.13 16:50:47 napsal:

→ pecen: Bosch FR6DP


proč ?
16:50:47
30.05.2013
vhml
-> pecen: Bosch FR6DP
16:42:59
30.05.2013
pecen
jaký doporučujete svíčky?



ted tam dám na seštelování Brisk 15tky klasiky a potom nevím?????????
16:46:02
28.05.2013
pecen
tak jsem karby sundal 9

- klapky pootevřený jako kráva

- šrouby volnoběhu o 6 otáček - maj bejt tak 2

- těsnění pod karbecama někde uteklo - sálo to vzduch

- svíčky černý a mokrý - bohatá směs, někdy to ani nezapálilo

- předstih někde v prdeli (nevim jaký i/y se píše, když je to v řiti) 3



a pak se divim, že byl volnoběh 3000 3 a o zvuku ani nemluvim
17:46:17
27.05.2013
Fifa
-> pecen: Kamarádovi jeden po druhým popraskali. Je fakt že na závodním stroji, ale i tak. A je to bez šance na reklamaci.. Proto ti přeju aby vydržely.
14:06:50
27.05.2013
pecen
Fifa 26.05.13 22:24:11 napsal: → pecen: S těmahle pístama nejsou moc dobrý zkušenosti. Snad to zvládnou.Držím palce při doladění! 6

ptal jsem se ho jak dlouho vydrží ty T písty, a říkal, že tak 10 000 a je po nich, tyhle by měly vydržet víc, pokud vydrží 50 000, tak to ani nenajezdím 6
22:24:11
26.05.2013
Fifa
-> pecen: S těmahle pístama nejsou moc dobrý zkušenosti. Snad to zvládnou.Držím palce při doladění! 6
21:55:22
26.05.2013
pecen
já to vím, ted zase bude auto 3 týdny v garáži, nemám čas, měl jsem jeden den na poskládání, udělal jsem svody a těšil se jak to nastartuju, došel mi plyn v COčku, nemám ventilátor na chladiči, takže to pomalu dokoupím a sešteluju, pak dám zase video 5
21:46:48
26.05.2013
m8rinek
-> pecen: Jdeš na to uplně opačne v první řadě to chce mít vše v pořádku, tj dej nový svíce (platinový Boschky stojej 80Kč), nastav předstih, zapoj sytiče, zjisti co máš v karburátorech za nastavení...
21:43:32
26.05.2013
pecen
předstih byl, když jsem ten motor skládal zhruba 10°, pak to nechtělo chytnout, tak jsem s tím škubal, a už nevěděl kde byla původní poloha. Musim na to zase mrknout a seřídit, navíc svíčky tam byly starý tak 5 let. ale našel jsem zánovní z fildy NGK, ale ty nejdou do favo hlavy zašrobovat klíčem, takže tam jsou jenom rukou dotáhnutý.

Sytič je pořád vypnutej

Z toho plyne, že koupím nové svíce, seřídím předstih, sudnám kerbece, seřídím plováky, seřídím klapky, a uvidíme.

Je to moje první seznámení s Webrama, a nebude to tak jednoduchý, ale to neva, těším se
20:52:24
26.05.2013
m8rinek
-> pecen: Můžeš mi jen objasnit co to tam děláš s tim rozdělovačem? Nebylo by lepší si nastavit nějakej standardní předstih a z něj vycházet, než škubat s rozdělovačem o 1/4 otáčky?



Druhá věc, ty nemáš sytiče? Se pak nesmíš divit, že ty otáčky letěj nahoru jak se to ohřívá. Tj. pokud to nastavíš za studenta, tak to bude za tepla moc vysoko, pokud za tepla, tak to za studena nepůjde vůbec... Od toho tam ty sytiče jsou...
upraveno 1x, naposled 26.05.2013 20:55:33
19:55:50
26.05.2013
pecen
18:50:23
26.05.2013
pecen
Fifa 26.05.13 18:35:44 napsal:

→ pecen: Já měl namysli co je to za písty, jako výrobce,

případně od koho. Sháníme s kamarádem písty 77, co ale něco vydrží.

To co je na trhu stojí za málo, nebo je drahé.




MADE BY CHOVANEC (TAKŽE ASI MAĎARSKO, NECHTĚL ŘÍCT OD KOHO TO MÁ, TAKŽE ASI ŠMÉČKO)8
18:35:44
26.05.2013
Fifa
-> pecen: Já měl namysli co je to za písty, jako výrobce, případně od koho. Sháníme s kamarádem písty 77, co ale něco vydrží. To co je na trhu stojí za málo, nebo je drahé.
Extreme Tyres