110R 1974 110R 1974

komentáře | popis | fotky | pecen | 26.07.16 16:29 | 204x v oblíbených
auto = 110R







ŠKODA RS - 40 let legendy








Radouňska rallye 2011 žlutá Škoda 1000mb (J,Urban a J.Urban)








ŠKODA 110r - 1500CCM, PRVNÍ START








škoda 110R - 1500ccm






škoda 110R






ŠKODA 110R - 1500ccm - IGNITECH, ZKOUŠKA






ŠKODA 110R - 1500ccm - IGNITECH, ZKOUŠKA OMEZOVAČE OTÁČEK








110R 1974 - komentáře:

11:33:37
08.06.2013
m8rinek
-> pecen: Rozeber sestavu co mi diktuješ a pod držákem je vzdušník (air corrector) tak ten mě zajímá www.oocities.org/motorcit y/.../carbs2.gif
11:25:34
08.06.2013
pecen
m8rinek 08.06.13 11:24:40 napsal:

→ pecen: A když podřadíš, aby ti vylítly otáčky nad

4000 tak to nejede? Kouknul bych na vzdušník, jestli tam nemáš nějakej

nesmysl nad 200.


volnoběžná 50 F8

Hlavní tryska 120 F16

akcerelační 35
upraveno 2x, naposled 08.06.2013 11:30:49
11:24:40
08.06.2013
m8rinek
-> pecen: A když podřadíš, aby ti vylítly otáčky nad 4000 tak to nejede? Kouknul bych na vzdušník, jestli tam nemáš nějakej nesmysl nad 200.
11:21:56
08.06.2013
pecen
m8rinek 08.06.13 11:20:11 napsal:

→ pecen: Při jakejch otáčkách se to začne dusit? Dusí

se to při prudkym přidání, nebo i pozvolnym? Přestane to pak, nebo už se

to neroztočí?


asi při 3-4 tisících při pozvolným i prudkým přidání plynu a už se neroztočí, musím ubrat, může to být hladina paliva, předstih při vyšších otáčkách?
upraveno 3x, naposled 08.06.2013 11:24:14
11:20:11
08.06.2013
m8rinek
-> pecen: Při jakejch otáčkách se to začne dusit? Dusí se to při prudkym přidání, nebo i pozvolnym? Přestane to pak, nebo už se to neroztočí?



E: zjisti co tam máš za vzdušník a difuzory.
upraveno 1x, naposled 08.06.2013 11:22:36
11:15:27
08.06.2013
pecen
BYL JSEM TO PROJET



- volnoběh O.K.

- na čtvrt plynu O.K.

- po přidání plynu to začne chrchlat a dusit se

- mám pocit, že začne vynechávat jeden válec, svíčky O.K. předstih 10° (rozdělovač z favo 135, odpojenej podtlak , není ho kam připojit samozřejmě)

- po vypnutí motoru ještě tak 3 sekundy pálí sám (svíčky 15tky brisk) (teplota 90°C)



mám ještě podezření, že je fouklí těsnění pod hlavou, pozdě jsem si všiml, že neotvíral výfukovej ventil na 2 válci, ale to chrchlání ?!
upraveno 2x, naposled 08.06.2013 11:19:06
17:55:27
03.06.2013
vhml
-> pecen 30.05.13 20:01:13: proč ne? :-D
17:39:03
03.06.2013
pecen
m8rinek 02.06.13 19:04:29 napsal:

→ pecen: Přesně, já jsem si jel pro motorku (nedaleko mi

motali nové svody) a tak toho kámoš využil a vzal ten motor.



Ovládání třeba takhle skoda110r.eu/110r/brezen1 360003.jpg

a páku k tomu takhle skoda110r.eu/110r/unor134 0003.jpg




dík, já to budu muset vyřešit trošičku jináč - mám jiný svody
19:04:29
02.06.2013
m8rinek
-> pecen: Přesně, já jsem si jel pro motorku (nedaleko mi motali nové svody) a tak toho kámoš využil a vzal ten motor.



Ovládání třeba takhle skoda110r.eu/110r/brezen1 360003.jpg a páku k tomu takhle skoda110r.eu/110r/unor134 0003.jpg
19:01:22
02.06.2013
pecen
m8rinek 02.06.13 18:52:08 napsal:

→ pecen: Nj, tak já už tohle mam za sebou :D. Docela by

mě zajímalo, jak to funguje, jen do Uničova se jen tak nedostanu. Když jsem

u Tebe byl před dvouma rokama tak to byla jen souhra náhod.



E: a než budíky (pokud s nima neděláš v práci) tak si kup klasickýho

šneka ;).


V PRÁCI SI JE NAPÍŠU NA NĚJAKOU ZAKÁZKU (TAM SE TO ZTRATÍ), TAK JAKO TYTO 4
18:58:59
02.06.2013
pecen
m8rinek 02.06.13 18:55:56 napsal:

→ pecen: Jo kámoš od Tebe bral motor…


AJ, TAK TO JO, JÁ MÁM ŠPATNOU PAMĚT NA TVÁŘE, TEĎ UŽ ZDRAVÍM RADŠI VŠECHNY :-)

BYLY STE NĚKDE Z DALEKA, JELI JSTE MYSLIM PRO NĚJAKOU MOTORKU NEBO CO....

JÁ UŽ SE NEMŮŽU DOČKAT AŽ TO PROJEDU, MUSIM VYMYSLET TEN VENTILÁTOR, ABY SE TOČIL PODLE TEPLOTY MOTORU A NĚJAK VYMYSLET TO OVLÁDÁNÍ PLYNU
18:55:56
02.06.2013
m8rinek
-> pecen: Jo kámoš od Tebe bral motor...
18:54:10
02.06.2013
pecen
m8rinek 02.06.13 18:52:08 napsal:

→ pecen: Nj, tak já už tohle mam za sebou :D. Docela by

mě zajímalo, jak to funguje, jen do Uničova se jen tak nedostanu. Když jsem

u Tebe byl před dvouma rokama tak to byla jen souhra náhod.


POČKY TO SEŠ JEDEN Z TĚCH DVOU, CO STE BRALI TEN FAVO MOTOR ODE MĚ?
18:52:08
02.06.2013
m8rinek
-> pecen: Nj, tak já už tohle mam za sebou :D. Docela by mě zajímalo, jak to funguje, jen do Uničova se jen tak nedostanu. Když jsem u Tebe byl před dvouma rokama tak to byla jen souhra náhod.



E: a než budíky (pokud s nima neděláš v práci) tak si kup klasickýho šneka ;).
upraveno 1x, naposled 02.06.2013 18:54:56
18:33:41
02.06.2013
pecen
měl si pravdu, klapky byly pootevřený, probrousil jsem páčku a je to cajk :-)

volnoběh šlo naladati až na 700/min, což se divim, trošku to brblalo, ale šel, teď jde krásně za plynem, a drží. Musím sehnat budíky na podtlak, který maj ručičku zalitou v glicerinu, páč tyhle lítaj jako zběsilí a nejde to pořádně nastavit.

Volnoběh jsem dal na +/- 1100/min, předstih 9°, svíčky krásný cihlový

díky pane m8rinek za cenné rady !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
upraveno 2x, naposled 02.06.2013 18:41:20
07:28:37
02.06.2013
pecen
je to origo
19:11:45
01.06.2013
m8rinek
-> pecen: Přepáčko a spřažení máš nějaký svoje, nebo origo?
19:09:44
01.06.2013
pecen
Ok zítra na to mrknu,
19:04:13
01.06.2013
m8rinek
-> pecen: Takovejch by bylo... Máš tam něco špatně, pokud jsou zavřený klapky (100% na obou karburátorech!) a i šroubky tak to nemůže jít vůbec.



Dle mýho soudu to bude doraz klapky opřenej o tělo a tím nedovřená klapka, pak tam přidáš těch 0,5otáčky nebo kolik (dle toho kde máš štelovací šroubek) a tím to máš otevřený moc a pak už to strhává benzin z hlavního systému, ale je tam malá rychlost a tak část benzinu vytéká.



Pokud máš totiž šroubky bohatosti zašroubovaný, tak tam nemůže jít žádný palivo a nemůže to tím pádem běžet.
Extreme Tyres