skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
21:16:57
05.04.2006
05.04.2006
Pepino RS
-> black_dragons: stredy jsou od dusika a limce od brnaku, kontakt hned jak najdu tak ti ho poslu.. k tem velkejm limcum chci videt kde budes schanet gumy..
19:15:13
05.04.2006
05.04.2006
black_dragons
-> Pepino RS: hodneeeeeeee velky... mas kontakt na firmu kde si je kupoval ???
16:27:11
05.04.2006
05.04.2006
Pepino RS
-> black_dragons: staly kolem bura jedno.. zalezi jaky chces limce..
14:44:19
05.04.2006
05.04.2006
black_dragons
-> Pepino RS: kde si kupoval ty ARC a kolik stalo jedno ???
16:29:08
22.03.2006
22.03.2006
Karel.
mam gumy 175/60 5ks včetně gum
08:43:56
22.03.2006
22.03.2006
Pepino RS
-> petřík: ja nevim ale zkus se podivat jak to auto vypada na fotkach a myslys ze jezdi ?
15:05:57
21.03.2006
21.03.2006
Tomicraw - zrušená registrace
-> Bery: Nedělej si z něho srandu
15:05:30
19.03.2006
19.03.2006
petřík
-> Bery: "přestalo to žrát" mám to chápat tak že spotřeba je stejná nebo nižší a jede to líp?
15:01:28
19.03.2006
19.03.2006
Bery
-> petřík: no,přestalo to žrát a je s tím plynulejší jízda:-)
11:15:37
19.03.2006
19.03.2006
petřík
-> Pepino RS: ahoj, jak se změnila spotřeba a výkon s karburatorem weber ? díky
14:32:06
11.02.2006
11.02.2006
Denis
musim tě pochvalit velky kus práce a hodně se mi libi,muj stric měl 130rs origo před 15lety tak doufam že to bude stejne.
19:27:39
08.01.2006
08.01.2006
carodejS
-> Pepino RS:
Tedy reknu Ti to je paradicka zatim nejkrasnejsi holatko co jsem videl blahopreji a tise zavidim. Prosim Te ty kola, ty limce, takhle to bylo origo co se jezdilo?To je šířka,jak sud napivo
Tak preji at Ti to jde a co nejdrive jede
Tedy reknu Ti to je paradicka zatim nejkrasnejsi holatko co jsem videl blahopreji a tise zavidim. Prosim Te ty kola, ty limce, takhle to bylo origo co se jezdilo?To je šířka,jak sud napivo
Tak preji at Ti to jde a co nejdrive jede
14:09:08
08.12.2005
08.12.2005
Pepino RS
-> Baghira: ten bombirunk je tam kvuli bombirovanej pistum.. kdyz tam das bombirovany pisty tam je tam komprese 11:1, jde to udelta mensi ale musi se to hodne roztetockovat ja tam mam kolem 11,7:1 ale bude tam tesneni na kruhy..
13:24:09
06.12.2005
06.12.2005
Baghira
Můžu mít dotázek...o kolik se ta hlava při tom bombírunku musela snížit, aby měla stejnej KP, jako předtím?
13:17:23
06.12.2005
06.12.2005
K.D.B.
Tak to promiň...hlava děravá...
11:22:08
04.12.2005
04.12.2005
Pepino RS
-> K.D.B.: uz je to dyl co jsem rikal ze to neni 3,9 asi jsi zapomnel..
-> Vita ze Sudet: jo jo neni cas.. mam ted dost honicku ve skole..
-> Vita ze Sudet: jo jo neni cas.. mam ted dost honicku ve skole..
20:41:36
03.12.2005
03.12.2005
K.D.B.
Tak, co nedostal jsi se k tomu 4q 3,9 ?
15:08:32
01.12.2005
01.12.2005
Miracle
-> Majkl:
14:50:18
01.12.2005
01.12.2005
Vita ze Sudet
-> Pepino RS: Nějak si zamrl, že?