skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
15:21:53
20.10.2005
20.10.2005
Majkl
-> rc007: ty vole ty ses fakt debil!!! naco by asi takovej clovek potreboval dvere?? a navic to seres do vsech temat!!!! od toho je inzerce!!!!
15:11:01
20.10.2005
20.10.2005
rc007
Nechceš dveře????? žlutý s okýnkama,celkem bez koroze, nabídni.
728481422 Kuba
728481422 Kuba
22:12:40
19.10.2005
19.10.2005
Libor
chci se zeptat na ty 4pistky na zadku, ty desticky se nejak puli? slisel sem o tom od kamose a jeste sem to nikdy neslisel tak se ptam. pram se predbezne zatim nic takovyho v planu moc nemam.
03:15:27
02.10.2005
02.10.2005
Bagrr
-> Pepino RS: moc pjekná kárka...
10:05:42
27.09.2005
27.09.2005
Bery
typ je-co jsem na něm našel-WEBER 32 D I R 83 - nic jinýho na něm není.
Fotku jsem ještě neudělal a moje plány s tím karbecem asi padnou,protože na Mpi sání je ten karbec moc vysokej a nedostanu tam sání.Sotva tam to sání půjde napasovat na škodováckej karb...
Fotku jsem ještě neudělal a moje plány s tím karbecem asi padnou,protože na Mpi sání je ten karbec moc vysokej a nedostanu tam sání.Sotva tam to sání půjde napasovat na škodováckej karb...
19:10:19
24.09.2005
24.09.2005
Pepino RS
-> Bery: zkusim se pozeptat.. hod mi pak prosim tu fotku n amal a kdyztak mi tam napis tip a cilso toho karbce..
14:02:14
24.09.2005
24.09.2005
Bery
asi jen vyčistit a mrknout na trysky,vzdušníky...a chybí tam ovládání klapky na vzduch-jen to táhlo...
11:07:21
24.09.2005
24.09.2005
Pepino RS
-> Bery: ok !! co vsechno s nim potrebujes udelat ? jen ho natryskovat nebo i zrepasnout ??
13:29:32
23.09.2005
23.09.2005
Bery
-> Pepino RS: když nezapomenu,ani jsem ho nefotil,takže až budu na dílně a nezapomenu foťák,pošlu.
Kdyby jsi třeba vezl někam nějaké karbce,dej vědět,přibalil bych ti ten můj
Kdyby jsi třeba vezl někam nějaké karbce,dej vědět,přibalil bych ti ten můj
10:03:13
23.09.2005
23.09.2005
Pepino RS
-> Bery: to snad ani ne spis te posle k Mikovovy.. nemohl by jsi mne poslat fotku zoho tvyho karbce ??
23:14:48
22.09.2005
22.09.2005
Bery
v poho...
Zkusim Bauera,ale s jeho náladama bych se ani nedivil kdyby mě poslal do řiti...pak pojedem asi do přelouče...
Dík
Zkusim Bauera,ale s jeho náladama bych se ani nedivil kdyby mě poslal do řiti...pak pojedem asi do přelouče...
Dík
16:59:33
22.09.2005
22.09.2005
Pepino RS
-> Bery: jo tobe sem zapomnel odpovedet.. sorry... jo jasny je spousta lidi co to umi dat dohromady, jde o to jestli se to vyplati.. treba Mikov z prelouce dela webery, nebo Bauer, nebo Prasek-ale ten dela spis jen DCOE a nezaplatis to..
-> Tuner#2: nebrla jsem to jako kritizovani ani se mne to nedotklo jen sem nemnel cas hned odpovedet !! na koleji nemam pristupo k netu a tak se sem dostanu jen kdyz sem doma..
-> Tuner#2: nebrla jsem to jako kritizovani ani se mne to nedotklo jen sem nemnel cas hned odpovedet !! na koleji nemam pristupo k netu a tak se sem dostanu jen kdyz sem doma..
12:56:35
22.09.2005
22.09.2005
Bery
-> Pepino RS:
Ještě jednou,než to zapadne na dno fora...
znáš někoho,nebo máš někoho,kdo přejde a třeba i seřídí tenhle weber??Nevím jestli mám ten samý,ale nebyl ideálně skladovaný a chybí mi jedno táhlo na přivírání vzduchu-asi sytič...žejo...
Ještě jednou,než to zapadne na dno fora...
znáš někoho,nebo máš někoho,kdo přejde a třeba i seřídí tenhle weber??Nevím jestli mám ten samý,ale nebyl ideálně skladovaný a chybí mi jedno táhlo na přivírání vzduchu-asi sytič...žejo...
08:37:32
22.09.2005
22.09.2005
Majkl
-> Libor: díky...
-> Pepino RS: tak to mas teda naprostou pravdu....
-> Pepino RS: tak to mas teda naprostou pravdu....
22:28:19
21.09.2005
21.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pepino RS: Aha, tak to jsem se nějak nevšimnul, že všechny - na té nejtmavší to asi nejvíc vyniklo. S tím praskáním máš pravdu a tak to docela chápu. Jak jsem psal, tak jsem se Ti nechtěl dotkounout nebo nedej bože Ti to kritizovat - na Tvoje auto se strašně teším až ho uvidím v kupě a na živo. Držím palce!
22:02:26
21.09.2005
21.09.2005
Libor
Majkl: nohavice=kyvka
11:54:38
21.09.2005
21.09.2005
Majkl
-> Pepino RS: moc nechapu na co reagujes...(nohavice?)
11:37:23
21.09.2005
21.09.2005
Pepino RS
-> Tuner#2: takze tiu odpovim jako detialistovy, ta barva co je v muzeu tak vsechny odstin yty modry jsou metlaizi, kdyz to vydel borec co micha barvy tak jsme ve vzorniku nenasly bravy ktery tomu odpovidaj a kdyby mi michal metly tka se nedoplatim.. tak jsem tam dal normalni barvu.. navic kdybych to hnal do uplnyho originla tak si nedovolim dat tam jynej motor a napravu LR.. a navic se s tim chci obcas i nekde svest a jak je znamo tak laminat dost praska a takova metaliza se blbe opravuje..
-> Majkl: kdyz nekdo da na erko laminatovy blatniky a necha tam nohavice tak je to podle mne idiot..
-> Aladin: to je blbost s tim prevodem 4,66 to jsem nikdy nevidel ani neslisel, aaz uvidim uverim.. podsle mne se delali nejcasteji 4,5 aty byly na zavody..
-> Majkl: kdyz nekdo da na erko laminatovy blatniky a necha tam nohavice tak je to podle mne idiot..
-> Aladin: to je blbost s tim prevodem 4,66 to jsem nikdy nevidel ani neslisel, aaz uvidim uverim.. podsle mne se delali nejcasteji 4,5 aty byly na zavody..
08:35:26
21.09.2005
21.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vlada: Tak třeba já - mě tyhle věci na autech vadí - v Doksech bylo teď asi tak deset dotažených aut - zbytek děs a hrůza z hlediska zpracování (nehodnotím teď že tam někdo má plasy a nebo ne - to je věc vkusu). Když už tam ty plasty dám, tak to alespoň 100% zpasuju a dám to do stejného laku aby to splynulo s designem auta apod. Prostě 99% aut tam bylo odfláknutých a jestli to můžu říct já, to posuď sám - jsem prostě takový...
-> Pepino RS: Nevím proč jsi mě neodověděl - jak říkám nechci rýpat a nebo Tě to nějak hanit - to bych si nedovolil, jen mě to jako detailistu zajímá.
-> Pepino RS: Nevím proč jsi mě neodověděl - jak říkám nechci rýpat a nebo Tě to nějak hanit - to bych si nedovolil, jen mě to jako detailistu zajímá.
21:46:18
20.09.2005
20.09.2005
Libor
no a tak co ta ouzovka co mam v inzerci? to ma jakej prevod kdyz ma vzadu14¨ a vpredu 13¨ neslo by to poznat podle roku vyroby?