skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
21:01:03
20.09.2005
20.09.2005
Aladin
-> Pepino RS: horský převod nebyl 4,44 ale 4,66
20:54:57
20.09.2005
20.09.2005
Bery
znáš někoho,nebo máš někoho,kdo přejde a třeba i seřídí tenhle weber??Nevím jestli mám ten samý,ale nebyl ideálně skladovaný a chybí mi jedno táhlo na přivírání vzduchu-asi sytič...žejo...
17:06:49
20.09.2005
20.09.2005
Pepino RS
-> Dvordy: v 1000 tyhle prevodovky 4,44 byly original..
16:42:19
20.09.2005
20.09.2005
Dvordy
-> Pepino RS: ten horský převod má kamarád v tisícovce a na 1 a 2 by to roztáhlo náklaďák.
15:45:57
20.09.2005
20.09.2005
Pepino RS
-> Libor: 1000, 100, 110 a erka mneli vsechny voriginalu stalej prevod 4,44 erka pak kdyz jim zacali davat 13" kola tak uz mnely v serii 4,22 i uzovky kter ymnely 14" kol atak mnely 4,44, davalo se to do tech co uz mnely 13" ale tzam uz to bylo jako zvlastni vybava tzv," horska prevodovka" no cenu moc velkou nema ma to cenu pro lidi co jezdej zavody, jinka to nikdo nechce pac kdyz to das do auto je to moc pretoceny..
15:37:57
20.09.2005
20.09.2005
Libor
o detajlech....snazim se ale vzdycky neco se tam naskytne.... Pepino RS: mam otazku na ten 4q se stalim prevodem 4,44 to byla prvni stovka a tisicovka? a ma to nejakou cenu? mam totiz divny tuseni ze z litra sem tu mel a asi sla do zeleza. (ty stovky to bylo od jakyho do jakyho roku?) nebyly to ty co meli to vycko nadrze stejny jak litr?
22:07:20
18.09.2005
18.09.2005
Majkl
-> vlada: tak treba se vyhni me ;-)
jja sem chorobnej detailista... jako ne ve smyslu aby se neco podobalo dokonale originalu ale aby vsechno licovalo, aby ikde nebyla jak rikas rasa od tlumexu atd... proste detaily delaji krasny celek
jja sem chorobnej detailista... jako ne ve smyslu aby se neco podobalo dokonale originalu ale aby vsechno licovalo, aby ikde nebyla jak rikas rasa od tlumexu atd... proste detaily delaji krasny celek
22:02:03
18.09.2005
18.09.2005
vlada
Hoši, kdyžtak sem hoďte nějaký ty jména perfekcionalistů, abych se jim moh dalece vyhnout. Nesnáším ty, co hledaj řasu, která spadla na podlahu při natírání Tlumexplastem nebo nedotaženej osmej šroubek odzadu zprava na vaně. Od Pepina by se mohly tyhle šťouralové učit.
14:45:54
15.09.2005
15.09.2005
Majkl
-> Tuner#2: to jo, je to perfekt... to me osobne treba kyvka na kopii nevadila... pokud nekdo dela treba jen vzhledovou kopii tak proc ne... treba vetev taky ma original glsku ale ma emkovy napravy...
jj, takovy detailisty znam taky, a jmenovat bych klidne mohl
jj, takovy detailisty znam taky, a jmenovat bych klidne mohl
14:32:24
15.09.2005
15.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Navíc jedna taková kopie už jezdí po srazech, ale do originálu to má hodně daleko - vzadu má kyvku a pod. a tak čekám na Pepina, že to bude o 100% lepší a věrnější a doufám, že věrnost je i jeho cíl, protože zatím je to perfektní práce podle fotek.
14:29:33
15.09.2005
15.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Já to chápu a vím, že je to hnidopišská otázka, ale já jsem prostě takový perfekcionalista (znám i větší než já - dokonce tady z virtu, ale nebudu jmenovat :o) a zajímá mě to.
14:21:21
15.09.2005
15.09.2005
Majkl
-> Tuner#2: to jo to je pravda a vzdycky bude, ale vem si sebe kdybys mel auto podle nejakyho originalu a pak ni nekdo rekl ze ten lak ma jinej odstin to bych se asi zastrelil :-) ale je fakt ze kdych tochtel mit opravdu do detailu stejny tak bych to nejdriv poradne zjistil a oak delal, ted jde jen o Pepinuv umysl a taky me zajima jeho odpoved
14:18:18
15.09.2005
15.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Když dokonalé auto, tak úplně do detailu - to pak dělá super celek.
14:14:44
15.09.2005
15.09.2005
Majkl
-> Tuner#2: ty ses hnidopich
14:10:52
15.09.2005
15.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Libor: Ten kousek mají od pradávna, akrorát ho mají většinou v depozitu a ne v muzeu.
-> Pepino RS: Když jsem na něj koukal naposled, tak jsem se všimnul, že ta nejtmavší modrá je metalíza - zabíháš až do takový detailů nebo ne? Vím že je to blbý Ti to říkat po laku, ale byl jsem tam před měsícem.
-> Pepino RS: Když jsem na něj koukal naposled, tak jsem se všimnul, že ta nejtmavší modrá je metalíza - zabíháš až do takový detailů nebo ne? Vím že je to blbý Ti to říkat po laku, ale byl jsem tam před měsícem.
22:22:07
14.09.2005
14.09.2005
Libor
koukal sem v boleslavskym muzeu jim pribyl novej kousek ,uz sem se lekl ze jsi jim ho tam prodal. pak sem si uvedomil ze je to tvuj vzor. krasny. jen tak dal at neco tak krasnyho taky vyjede z dilny.
08:29:52
11.09.2005
11.09.2005
K.D.B.
38/9...dej návrh ceny, ať vím, jestli to má cenu..
12:34:45
10.09.2005
10.09.2005
Pepino RS
-> K.D.B.: a kolik zubu ma 4,22 ??
08:38:59
10.09.2005
10.09.2005
K.D.B.
Poznáš to podle počtu zubů na soukolí - 39/10.