Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:21:13
12.05.2008
Eidy
-> havlik: Jako já kdyžtak pojedu v klídku, jako na nákup (když máš seznam na 2 strany a za 5 minut zavíraj3)
19:05:53
12.05.2008
havlik
-> Eidy: okej připíšu si to na seznam toho co vzít s sebou na doksy3
19:04:39
12.05.2008
Eidy
-> havlik: radši jo, mě se ty moje MTX líbí víc v tý fialový než v hnědý.3
18:54:13
12.05.2008
havlik
-> Eidy: tak to bude masakr. mam si vzít plíny?3
18:36:37
12.05.2008
Eidy
-> Tuner#2: tccccc, tak jo 47
18:08:50
12.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: S rourou a velké difuzory ať má pořádný zážitek. Proti Tobě mám teď po vytlumení zadku Mazdu - motor který neslyšíte 3 Ba ne, ta velká bedna docela dost pobrala, teď tam mám větší kravál.
18:01:52
12.05.2008
Eidy
-> MATTESS: Hele a chceš v Doksech svézt s tlumičem (příjemný zvuk) nebo s rourou (velmi sympatický kravál)? A difuzory tam mám dát malý (6000 ot/min) nebo velký (7500 ot/min)?

104
12:42:31
10.05.2008
Adam6666 - zrušená registrace
wow9
17:45:03
05.05.2008
WMA - navigátor :)
-> MATTESS: -> Eidy: -> havlik: To já bych se taky nechal klidne svezt! 108

Takovehle svezeni by bylo moc super! 40 62
22:21:13
28.04.2008
MATTESS
-> Eidy: zasloužená4
21:39:34
28.04.2008
Eidy
-> MATTESS: děkuji za poklonu pane
21:09:35
28.04.2008
MATTESS
-> Eidy: to je krásná spotřeba. Asi si na Doksech dodám odvahy1 Smekám před citem pro detail. Dokonalost sama, leštěný nádobky, naleštěný lak.......4
20:26:46
28.04.2008
Eidy
-> havlik: Tak to snad né. Když budeš chtít tak si vezmu klobouk a plato vajec3

Několik lidí se mě ptalo kolik litrů si Kóča vezme. Tvrdil jsem, že cca 14. Po příjezdu jsem to spočítal a vyšlo mi krásných cca 9. To je pohoda vzhledem ke stylu jízdy.
19:20:22
28.04.2008
havlik
-> Eidy: tak doufam že nebudeš první člověk s kterym se budu bát jako spolujezdec (ženský nepočítam)3
16:06:58
28.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To jsi říkal, jak jsi se tam otočil 4 Věděl jsem už leta, že jsi "blázen", ale teď už vím, že jsi fakt BLÁZEN 3
16:05:02
28.04.2008
Eidy
-> MATTESS: 47

-> Tuner#2: Nemáš zač. Rádo se stalo. Děkujeme a přijďte zas.101 Ještě jsem si vzpoměl, to jsem ti neříkal jak jsem cestou do Běšin dostal hodiny u Švihova? Trochu bylo mokro, za 3 a plyn u podlahy no a už to bylo 104

-> havlik: Tak když bude na Doxech počasí tak klidně.258
14:42:41
28.04.2008
havlik
-> MATTESS 28.04.08 14:21:20: tak jestli nechceš já bych se klidně nechal svézt od eidyho40
14:22:53
28.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pane moooc díky za svezení a děkuji bohu že jsem přežil jízdu 40 Ten vracák na suchu za dva plnej a dveřma napřed jen tak nezapomenu a vstup do auta jen v ponožkách taky ne. Máš to fakt moc hezký, jedno z nej aut v Běškách. 4
14:21:20
28.04.2008
MATTESS
-> Eidy: jsem ani nevzpomněl, že jsem po tobě chtěl předváděčku. Ale po tom, do mi Tuner#2 vyprávěl, nevím, jestli to podstoupit9
Extreme Tyres