Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:20:17
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Koukám že jedeš jak drak, to je dobře. Jsem zvědavý na nové pružiny přece jen 200% to už je mazec.
14:50:11
10.06.2008
Eidy
přední náprava už je z 50% v kupě. Zjistil jsem, že mi chybí ložiska, který budou ve čtvrtek. Na zadní není víceméně co skládat, teď se musím vrhnout na převodovku. To bude taky hlína.
22:49:32
08.06.2008
Eidy
-> black_dragons: Já už na nich 1 sezónu (3000km) odjel a opotřebení je zanedbatelný. Nedoporučuju nejtvrdší směs S3. Když vidím jaký jsou ty střední tak S3 bude asi hodně podobné sériovce. Takže S1 nebo S2. Záleží kolik km ročně najedeš, kolik z toho ostrých. Na sprintu z nich nic neubude, to spíš na soutěži, ale záleží na povrchu. Vyber si podle jízdních vlastností auta, jaký má teď, jaký chceš potom. S Daihatsu jsem v životě nejel, takže těžko radit. Loni v Běšinách jsem se bavil s týpkem co jezdí Feldou nějakej Českomoravskej pohár rallye nebo tak něco a ten jezdil opak toho co já, tzn. vepředu střední vzadu měkká.
01:26:43
08.06.2008
black_dragons
-> Eidy: ok dik no ja bych je prave chtel pouziovat na normalni jezdeni obcas nejakej ten zavod , sprint abych to nemusel porad prezouvt ma to homologaci a jeste prosim te jakou mam zvolit smes je to na auto daihatsu charade 1,3 4WD 100 ps celkova vaha 800kg 60% je pis na predku a 40 zadek... nesjizdeji se ty nejmekci moc rchle vydri to aspon jednu sezonu dik
23:38:04
07.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
Eidy 07.06.08 23:35:12 napsal:

-> black_dragons: Vepředu mám nejměkčí směs S1 a vzadu střední S2. Co se týká zkušeností a názoru tak jsem celkem spokojený. Asi takhle, pokud si to chceš pořídit na normální ježdění + sem tam sportovní svezení tak se neboj. Já jsem loni na okruhu jednu gumu odrovnal po 12 kolech jenže jsem neustále driftoval takže proto. A taky geometrie zadní nápravy není na tohle ideální. I několik lidí mi řeklo, že se jim při drsné (rozuměj závody) jízdě odloupaly. Ale jak říkám, na normální svižný ježdění v pohodě. Pokud pominu zrasenou pneu na okruhu tak se sjíždějí a chovají normálně. Kdo chce jistojistou jistotu tak ať si koupí sériovou sportovní gumu. Komu stačí pouze jistota, ten ať si koupí Markgumy. Vzhledem k různým směsím předek drží dokonale a pak už je to jen otázka natočení volantu a stlačení plynového pedálu.
a otazka konikov4 6
23:35:12
07.06.2008
Eidy
-> black_dragons: Vepředu mám nejměkčí směs S1 a vzadu střední S2. Co se týká zkušeností a názoru tak jsem celkem spokojený. Asi takhle, pokud si to chceš pořídit na normální ježdění + sem tam sportovní svezení tak se neboj. Já jsem loni na okruhu jednu gumu odrovnal po 12 kolech jenže jsem neustále driftoval takže proto. A taky geometrie zadní nápravy není na tohle ideální. I několik lidí mi řeklo, že se jim při drsné (rozuměj závody) jízdě odloupaly. Ale jak říkám, na normální svižný ježdění v pohodě. Pokud pominu zrasenou pneu na okruhu tak se sjíždějí a chovají normálně. Kdo chce jistojistou jistotu tak ať si koupí sériovou sportovní gumu. Komu stačí pouze jistota, ten ať si koupí Markgumy. Vzhledem k různým směsím předek drží dokonale a pak už je to jen otázka natočení volantu a stlačení plynového pedálu.
21:32:15
07.06.2008
black_dragons
-> Eidy: prosim te jak si spokojeny s gumama markgum ??? a ta co mas na fotce je jaka smes ???dik
10:12:56
03.06.2008
Eidy
-> havlik: No teda, tolik slov chvály. Kóča prej děkuje za poklonu a celá z toho zčervenala 85
22:54:42
02.06.2008
havlik
-> Eidy: mno to sem ti chtěl říct eště:) jak sme se otáčeli v tej vesnici jak byly ty kostky:) tak cestou domu sme jeli tamtudy a hnedka za tou vesnicí novej asfalt a krasný zatáčky. Jinak opravdu sem neměl slov něco takového sem ani nečekal a moooc se mi to líbilo4
22:52:28
02.06.2008
Eidy
-> havlik: tak jestli jsi byl nadšen tak jen dobře. Dokázal bych (resp. Kóča) předvést víc a líp, bohužel jsem neměl k dispozici potřebnou silnici. Taková utažená protahovačka v 70km/h bokem je lepší zážitek.1
18:52:42
02.06.2008
havlik
-> Eidy: děkuji pánovi za svezení bylo to víc než dobrý a myslim že mě to trošku navnadilo zase na tom svym verglu něco udělat a vylepšit40
00:36:37
26.05.2008
Eidy
-> U-Geen: díky

-> gim: díky, a že ses nepředstavil je skoro jedno. Já tam mluvil s tolika lidma, že už ani nevím s kým.4
23:25:24
25.05.2008
gim
-> Eidy: fakt moc pekny auti, ale to sem ti rikal i v kempu ;-) promin ze sem se nepredstavil...
21:10:36
24.05.2008
U-Geen
ahoj.

ten potah volantu je kupovanej tady, ale maj to v hodne jinych tuning kramech (obvykle trochu draz)

tuning.shop5.cz/cz-detail -92436.html
13:58:55
17.05.2008
Eidy
-> U-Geen: Pojedu dle počasí. Mám to kousek, ale už ty auta znám takže buď Kóčou nebo nic.
10:23:16
17.05.2008
U-Geen
-> Eidy: diky mooc :-) pojedes? ja se tam asi zajedu podivat (toledem samozrejme :)
10:38:51
16.05.2008
Eidy
-> pistaa: Ještě mi řekni proč máš jiné odstíny ny autě? Rozdíly mezi plechovkama?

-> U-Geen: Tak jsem volal do kempu a řekli mi, že sraz sporťáků je tam psanej na 24. a 25. května.
23:45:13
15.05.2008
Eidy
-> U-Geen: Přesně vím co myslíš. Na netu jsem nic nenašel a ani mi nepřišla pozvánka jeko vždycky předtím.8

-> Turbo Péďa17: -> maca: díky pánové4
22:21:01
15.05.2008
maca
-> Eidy:

fakt mrda1 tiše závidím4
22:18:36
15.05.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: alkyton rovnou z plechovky a hurá na barvickovani 1
Extreme Tyres