Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:01:04
10.01.2009
Trax
-> Eidy: a co neco takovyho?
amazing car control
01:19:47
10.01.2009
Eidy
-> pistaa: Zatím moc ne. Jen, že bych si chtěl zkusit řídit FIat Uno turbo. Chci vědět, jestli má motor (vstřikování) nějakou prodlevu při přidání/ubrání plynu. Pokud ano, budu shánět karbec, pokud ne, zkusím rozchodit vstřiky,
19:53:09
09.01.2009
pistaa
-> Eidy: mno co tvoj pss, psss projekt?? prisiel si na nieco??
11:54:31
09.01.2009
Labros
Šílený.

Ten chlápek musí ten okruh znát nazpaměť dost dobře, podle toho co si dovolí. Ale když někdy dává v zatáčce v plný rychlosti kontra, vypadá to dost hrůzostrašně. Ještě ty nápisy do toho - Angstkurve, Hohe Acht. No cvrknul bych si.
09:24:35
09.01.2009
gim
-> spyker: jen mi prijde ze mu na rovinkach chybi 6
09:16:54
09.01.2009
radekp
-> spyker: To je nějaký blázen do minicooperů, tady je jeho stránka

ringmini.de/index.html

Má tam hodně zajímavé modely, jeden s turbem z RS4

Jinak si všimněte zrcátek Beskydsport1
upraveno 1x, naposled 09.01.2009 09:17:31
08:18:57
09.01.2009
Eidy
-> spyker: Jo, to vypadá dost sympaticky. Teda já snad ten Ring vyrazím už letos. Pořád koukám na různý videa a láká mě to čím dál víc.

Přidal by se hypoteticky někdo? Ne nutně letos, ale tak vůbec?
00:24:28
09.01.2009
spyker
s tímhle bych byl spokojen :D

Mini VTEC @ Nürburgring
20:53:15
08.01.2009
Tommyk
-> Eidy: na mě taky 4 3
21:38:27
07.01.2009
Eidy
-> Danster: Díky pane.

-> Tommyk: Tady už jo. 52 Tohle už je na mě asi moc.
19:39:46
07.01.2009
Tommyk
-> Eidy: strach? 40 3
15:07:38
07.01.2009
Danster
Mooc pěkně udělaný Rko přesně tenhle styl úprav se mi líbí 4
08:45:03
07.01.2009
Eidy
-> Tommyk: Ty woe 9 Tak to snad ani radši ne.
19:48:37
06.01.2009
Tommyk
takle prej bude lítat kóča s tim turbem 9 1 1



Formula 3000 Street Run




3
11:25:51
31.12.2008
Eidy
Přeju všechno nejlepší do nového všem poctivým a šikovným škodovkářům na celém světě.

Ať vám Škodovka dělá jen samou radost a kobylky pod kapotou ať se množí buněčným dělením 1 .
00:34:15
31.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Nemyslím si, že bych se choval nějak vyloženě špatně, ale přece jen odkroutím víc km (což se asi změní :-) a auto je výrazně těžší. Krom klasického spoje blatníku se sloupkem zatím nic výrazně taky nepracuje, ale co jsem objevil je naprasklý "kit" okolo zadních domků pružin, tak to zkusím očistit a mrknout na to a případně provařit. Předek díky rozpěře se teď ani nehne a Alkyton není ani po 4 letech ve spojích v kufru popraskaný.
00:26:25
31.12.2008
Eidy
-> Tuner#2: Mě nikde nic nepraská a to to mám tvrdý dost. Je to tedy dost o chování se k autu. Ale klidně brnkej 4

-> radekp: Cožpak o to, dosáhnu, ale už se musím předklánět. 1
00:09:38
31.12.2008
radekp
-> Eidy: Tomu říkám pracoviště-dopadneš vůbec na blinkry za jízdy?3 3
00:06:01
31.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ale to zas ne, ale už takhle se bojím o kasli aby se nerozlámala úplně a necci aby to třeba na nerovnostech odskakovalo. Ale zas třeba v zatáčkách bych uvítal menší náklon a nižší posez. Mám něco v plánu a kdyžtak Tě brnknu pro konzultaci.4
00:00:25
31.12.2008
Eidy
-> Tuner#2: Hmm, něco jako vodka tabljetnaja, co? 3
Extreme Tyres