Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:41:15
04.02.2009
Rapid05
-> Rom3l: Tak když máš odklony tak nějak normálně a jezdíš s tim autem zostra, tak stejně sjedeš nejvíc vnějšky, takže s těma áčkama se to možná bude sjíždět i rovnoměrněji 1
00:59:56
04.02.2009
Eidy
-> Rom3l: Dík za pochvalu, třeba se potkáme.

K těm gumám: Hehe, na videu je vidět, že sjetí dezénu mě fakt netrápí ani v nejmenším. Loni jsem najel cca 2000km, takže gumy vyhodím dřív kvůli stáří než je sjedu. Ale dá se říct, že není poznat nějaké extra sjíždění vnitřku nebo tak něco. A co se týká adheze, tak za sebe musím říct, že je jedině lepší. Pokud tomu odpovídá i zbytek podvozku.
20:38:27
03.02.2009
Rom3l
Ahoj,mohl bych se zeptat jestli nemáš problém s pneumatikami při takovejch odklonech,jestli se ti sjíždí nějak rovnoměrně,nebo jiný problémy.chtěl bych mít takový odklony na Rápku,ale táta se furt sere že to bude mít menší adhezi,a blbě se sjede dezén atd 130 ....jinak Kóča je opravdu moc krásná,už se těšim až jí někdy uvidim.4
20:12:06
29.01.2009
Eidy
-> jarda.u1: Mě teda hlučnej nepřijde 40 Ale zvuk má dobrej, to jo a hmotnost je taky luxusní. Musí to být dost slabej plech, ale není to papír. A zpracování je taky super.
20:01:12
29.01.2009
jarda.u1
-> Eidy: Ja mam ten samej,ale mam na vstupu i vystupu koleno.Rekl bych,ze je dost hlucnej,ale zvuk ma dobrej.Ahlavne je lehouckej.
19:53:43
29.01.2009
Eidy
-> jarda.u1: Čus. Díky za pochvalu. Výfuk je od Demonu, typ už si nepamatuju, ale asi máš pravdu.
19:29:42
29.01.2009
jarda.u1
Ahoj!Chtel jsem se zeptat,co mas na aute za ten pricnak?Neni to Demon gt-200?Jinak jsem videl Kocu na Doksech-moc pekna prace.4
16:36:13
29.01.2009
m8rinek
-> Eidy: jo jo LLadičův start vypadá trochu důvěryhodněji, nicméně vítěz se pozná v cíli ne?
13:49:54
29.01.2009
Eidy
-> pistaa: Jj, snažím se aspoň po chvilkách.

-> spyker: Jo, v pohodě. Jen to tady vypadá jako šnek 1 .
13:05:36
29.01.2009
spyker
Sem si dovolil si dovolil
škoda 110R (GD) vs škoda 110R (Kóča)
1
10:47:58
29.01.2009
pistaa
-> Eidy: tak to je super ze to takto skladas po kuskoch, to je ako velmi dobre to sa mi paci, ja si tiez zhanam veci okolo naprav a kola a take drobnosti..
17:47:52
28.01.2009
Eidy
-> pistaa: Dom? Já jsem teď pořád v práci. Třeba jako právě teď. Ale v pátek si beru volno, tak snad něco poladím. Doma mám připravenj výměník voda-olej pod filtr a prej mám na poště balík. To bude elektrický budík tlaku oleje. 1
22:13:01
27.01.2009
pistaa
-> Eidy: neflakaj sa dom a asprav nieco aj v garazi.. aspon poriadok.. a pretoc Koce motor.. ;)
22:44:34
18.01.2009
Eidy
-> Radar: Kdepak, žádnou podložku tam nemám, jenom bylo trochu krátký, tak jsem vybrušoval konce kvůli krajním ventilům, ale jinak nic. Takže ti nepomůžu.8
20:14:53
18.01.2009
Radar
Zdar, pořídil jsem si stejné víko ventilů, jako máš ty. Ale na stovkovej motor je mělký. Máš pod ním udělanou podložku? Jak vysokou a z jakýho materiálu ? Dík za zprávu a ať ti to vrčí !
11:36:48
18.01.2009
pistaa
-> Eidy: hm, chlape veru nemam..
12:31:37
16.01.2009
Eidy
Sháním do předního podběhu těsnění, zkrz které vede hadice tankování paliva. Pustil jsem se do výměny hadice a to moje těsnění už je poněkud starší a tvrdší. Máte někdo něco?
06:54:43
16.01.2009
Mantrabeach
-> havlik: díky,nevšim sem si toho.4kua docela pálka 3Sem myslel tak bůro a ona desítka
06:54:24
16.01.2009
Eidy
-> havlik: Děkuji svému tiskovému 1 4

-> Mantrabeach, Majklsto: Je to jeden z chladičů co dělají na sportovní škodovky. Tohle je údajně repllika dobovýho ze soutežních škodovek, ale je udělaný na umístěný NA nárazníku, ne pod ním. Jezdí s ním i historici (pár eRek a stovek).
06:41:47
16.01.2009
havlik
-> Mantrabeach: viz citace u T



Eidy 15.01.09 19:28:24 napsal:

→ T: Chladič je od fy Kvinto, ale stál ranec, to tě

upozorňuju. Před 2 lety stál 10oooKč.


ad chlazení: Za chladičem je 190mm ventilátor SPAL. Při stání s tím jsou

trochu problémy a furt nevím čím to je. I když je venku 15°C. Jakmile se

jen trochu rozjedu, je po problému, ale to se mi naštěstí nestává. Teď

jsem trošku vylepšil chladící okruh (trubky) tak uvidíme.
Extreme Tyres