Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

01:47:57
02.05.2009
pistaa
-> Eidy: pocuj ved ak ti tvojich 105- nestaci vies co treba dat prec a naopak co pridat aby to slo lepsie.. a ako toho 9.5?? mame tu super Krusovice, a postel mas pripravenu taktiez ;)
03:43:48
01.05.2009
Rom3l
-> Eidy: rozumim.ale i tak to je na ten motor slušná porce koní.mimochodem ten delší citát nebo jak to mám nazvat... bohužel nemám garáž,za to když jsem dostal první auto po tetě (asi v 16ti) stálo před domem,a to jsem tehdy měl ještě tolik času,že jsem něco podobného prožíval taky.ale teď už o tom moc nepřemýšlím.změnil jsem se,tak jako se mění vše.a trochu mě to štve,za to doufám že jestli se mi podaří dostavět auto podle mejch představ,se mi tohle \"věznění duše\" zase vrátí 6
upraveno 1x, naposled 01.05.2009 03:44:44
03:06:25
01.05.2009
Eidy
-> Rom3l: Vycházím hlavně ze zkušenosti z Mostu. Tuner2 má odbržděných 89 koní, má převodovku s delším SP a auto o cca 100kg težší. To znamená, že já se 105 koňmi bych mu musel ujíždět dost razantně a to se rozhodně nekonalo. Proto odhaduju tenhle výkon.

Je to jen další ukázka práce pana motoráře, který mi slíbil 105+.

No jo no, holt jsem skočil na úžasný řečičky a na doporučení (některých) spokojených zákazníků.10
02:02:22
01.05.2009
Rom3l
-> Eidy: docela odvaha na tipování výkonu 6 nepřemýšlel jsi někdy zkusit si výkon změřit?škoda že jsi od Prahy tak daleko,u nás v učilišti to dělaj za 500 což je na Prahu prej docela levný
23:55:14
30.04.2009
Eidy
-> Rom3l: To se ti nezdá. Mě se naopak zdá, že slibovaných 105 tam prostě není a tak jsem to upravil na, podle mě reálnou, hodnotu.
21:53:57
30.04.2009
Rom3l
-> Eidy: koukám že jsi trochu stáhnul výkon motoru,nebo se pletu že tam bylo 105 koní..? 1
11:07:39
30.04.2009
radekp
-> havlik: Zakázat ženskou, piva s Pistou....a je to135
10:58:44
30.04.2009
havlik
-> radekp: když se eidy nebude zase někde flákat v zahraničí a nahánět tam nějaký chřipky tak to stihne:)
10:53:02
30.04.2009
radekp
-> Tuner#2: Eidy psal,že stíhá vyjet až na podzim

-> Eidy: Nebo to stíháš? Rád bych Kóču viděl naživo!
23:39:33
29.04.2009
Eidy
-> pistaa: Já taky. A chuť mi určitě nechybí.1
23:33:34
29.04.2009
pistaa
-> Eidy: To sme rady.. a pivo ti chuti?? :D
23:09:12
29.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to je dobře. Tak jak jsme si řekli - za dva měsíce je Hrocháč a chci Tě vidět na slalomu4



P.S. Pěkná úvaha, moc hezky se to četlo.
23:03:53
29.04.2009
Eidy
Už jsem dom živ a zdráv 1
22:45:38
29.04.2009
pistaa
-> Zazaa: to snad nie planujem aby ma navstivil takze snad sa to da dokopy a ty hlupaci najdu nieco proti tomu..
18:02:29
29.04.2009
Zazaa
nojo hlasili ze do nemecka a rakouska s tim uz nekdo priletel tak treba bude Eidy slavnej jako prvni u nas :)
08:57:00
29.04.2009
TUNER
Myslim že Eidy se pár dní neozve...si ho nechají f karanténě 1
20:24:17
28.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak šťastnou cestu a krom sebe a zavazedal domů nic nevoz 4
00:19:40
28.04.2009
pistaa
-> Eidy: jo jo uz sa nam vrat Eidy a prines mi buldozer, inak napadlo ma ze vymenim motor za nejake Lega co ty nato?? ja to myslim vazne
20:19:25
27.04.2009
Eidy
-> TUNER: Jo, už mám těch prasáren tady dost 3 Tohle by nevydržel ani Samantus.

-> petr s: Snad to nebude tak horký. To víš no, bejt v evropě tak si vezmu raději tágo. Takhle budu tvrdnout zasejc 20 hodin v letadle s dalšíma lidma. Ale první třída je aspoň víc klimatizovaná a čistší než normální.

Blbý je, že nemůžu mít mezipřistání v USA, páč nemám vízum a musím přes Mexico City. Kua.

Ale tak držte palce, aby se mě nějaká ta svině nechytla 5 .
19:14:26
27.04.2009
petr s
Extreme Tyres