-> Eidy: Lenost....hele, středy ARC jsem brousil cca 150hodin....takže co je lenost?
Hlavní důvod pro mě je, že škodovka je jednoduchá, žádná složitá elektronika a tímhle bych šel trochu proti téhle filozofii
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:36:27
06.05.2009
06.05.2009
Eidy
-> radekp: A nebo lenost?
16:14:12
06.05.2009
06.05.2009
radekp
-> Trax: Vím, jednou jsem viděl motor GTi za 5000 a fakt se rozvažoval, jestli ho nevzít...101koní (přeprogramovaná ŘJ za 4000Kč 110 koní!),možnost točit 8000 otáček...ale pak zvítězila jednoduchost škodováckého motoru
15:50:05
06.05.2009
06.05.2009
Trax
-> radekp: Svišt GTi se da koupit za 40 celej
14:44:03
06.05.2009
06.05.2009
radekp
-> Eidy: Jo a Svišť = Suzuki Swift GTi
14:41:12
06.05.2009
06.05.2009
Eidy
-> pistaa: Nevím přesně co myslíš, ale něco vhodnýho by se našlo.
14:40:22
06.05.2009
06.05.2009
radekp
-> Eidy: S tou cenou si jistý nejsem,navíc dnes už bude jiná, cenovku 40jsem slyšel pár let nazpět.
A s tím: kus mojeho života, kus mojí osobnosti,duše máš naprostou pravdu! Jako druhé auto mám Felicii, ale ta mi nic neříká, když v ní jedu, jsem tuctový...Ale užoun? Ta odezva, lehkost....
A s tím: kus mojeho života, kus mojí osobnosti,duše máš naprostou pravdu! Jako druhé auto mám Felicii, ale ta mi nic neříká, když v ní jedu, jsem tuctový...Ale užoun? Ta odezva, lehkost....
13:55:42
06.05.2009
06.05.2009
TUNER
-> pistaa: Tvuj motor za 30 je zadarmo.....
13:21:44
06.05.2009
06.05.2009
pistaa
-> Eidy: za 30 budes mat moj a ani za tolko nie ked bude krabica Lega velky bager na podvale,ved vies ktory.
12:25:01
06.05.2009
06.05.2009
pistaa
-> TUNER: hej hej aj ja som si nieco take myslel ale ked sa zacitas prijdes na to ze toto su neni halucinogenne vypadky :P krasne opisane pocity
12:24:46
06.05.2009
06.05.2009
Eidy
-> radekp: Kdo je Svišť? Za 40kKč 100 koní? To se mi skoro ani nechce věřit za ty peníze. Ale 8mi kanál asi jo no.
Na 5ti kanálu netrvám, jen je to takovej můj rozmar .
-> pistaa: Vždyť to není zas tak z mojí hlavy. Kdysi jsem četl knížku o lítání a v ní byl nějakej takovej článek. Stačilo přesměrovat to na auta a výsledek je tady. Bylo by krásný, kdybych takhle uměl psát, ale bohužel nee. Každopádně pokaždý když to čtu, tak mi běhá mráz po zádech. Je to tak moc pravda až z toho mám strach.
Pro mě je Kóča kus mýho života. Holky a kamarádi v životě přícházejí a odcházejí, ale ona zůstává. Navíc je to vizitka mě jako člověka. Nedokázal bych se předvádět s nějakým novým autem (nic proti nim), ale když někde zaparkuju Kóču tak můžu říct: "Podívejte se, tohle jsem já, to je kus mýho života. Kus mojí duše." Na první pohled je to stará škodovka, ale kdo si ji prohlédně blíž zjistí, že pod běžným kabátkem je toho mnohem, mnohem víc.
Sedět v sedačce a kroutit volantem naprázdno? To je moje oblíbená činost .
-> TUNER:
Na 5ti kanálu netrvám, jen je to takovej můj rozmar .
-> pistaa: Vždyť to není zas tak z mojí hlavy. Kdysi jsem četl knížku o lítání a v ní byl nějakej takovej článek. Stačilo přesměrovat to na auta a výsledek je tady. Bylo by krásný, kdybych takhle uměl psát, ale bohužel nee. Každopádně pokaždý když to čtu, tak mi běhá mráz po zádech. Je to tak moc pravda až z toho mám strach.
Pro mě je Kóča kus mýho života. Holky a kamarádi v životě přícházejí a odcházejí, ale ona zůstává. Navíc je to vizitka mě jako člověka. Nedokázal bych se předvádět s nějakým novým autem (nic proti nim), ale když někde zaparkuju Kóču tak můžu říct: "Podívejte se, tohle jsem já, to je kus mýho života. Kus mojí duše." Na první pohled je to stará škodovka, ale kdo si ji prohlédně blíž zjistí, že pod běžným kabátkem je toho mnohem, mnohem víc.
Sedět v sedačce a kroutit volantem naprázdno? To je moje oblíbená činost .
-> TUNER:
11:13:29
06.05.2009
06.05.2009
TUNER
-> Eidy: Sem si to myslel že jsi si tu prasečinu přivezl a teď blouzníš....takovej román sepsat...
10:20:13
06.05.2009
06.05.2009
pistaa
-> Eidy: az teraz som to cele precital, velmi pekne a s citom si to napisal, to by som ja asi nikdy nedokazal tak napisat, asi sa nad tym malo zacnem zamyslat aj ja a nebudem sa len nahanat. Fakt chlape, klobuk dole pred tym ako to precitis a ako to vies opisat... do sedaku si sadnem aj ja ked mi je zle, ked sa rozidem s babou alebo si brat polame nohu a je mu nanic ale takto opisat to neviem, ja tam len sedim a premyslam, zapnem si pas.. tocim naprazdno s volantom.. a rozmyslam, a rozmyslam... nikdy to vsak nema jasny koniec......
21:55:48
05.05.2009
05.05.2009
radekp
-> Eidy: Mě láká motor od Tommu tuning: cena byla tuším 40tisíc, 100koní, upr. seriový karbec, protokol z brzdy...když jsem viděl jak to jede jednomu Polákovi....Svišť mu na sprintech neujel!
Ale 8kanál, zvětšené vrtání apod...ty trváš na 5kanálu?
Ale 8kanál, zvětšené vrtání apod...ty trváš na 5kanálu?
09:16:47
04.05.2009
04.05.2009
pistaa
-> Eidy: jasne jasne super tak sa tesim..
22:44:23
03.05.2009
03.05.2009
Eidy
-> Tuner#2: Čím víc to klouže, tím víc můžeš driftovat. Dřív jsem lítal bokem víc než teď.
22:42:56
03.05.2009
03.05.2009
Eidy
-> Rom3l: Jestli je to slušná porce je otázka. Nejede to špatně, ale když ti někdo slíbí něco co pak nedostaneš, tak bys byl taky zklamanej.
-> Trax: Nenene. Rozdíl byl i při nízkých rychlostech jak píše T2.
-> pistaa: Vím přesně co potřebuju. Tvůj motor LEGO už čeká pod postelí
-> Trax: Nenene. Rozdíl byl i při nízkých rychlostech jak píše T2.
-> pistaa: Vím přesně co potřebuju. Tvůj motor LEGO už čeká pod postelí
21:49:31
03.05.2009
03.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Trax: I zrychlení budem mít podobné, protože na výjezdu z boxů mě neujel, ale ujížděl mě v zatáčkách, kde si to Eidy dává víc než já a to díky lepšímu podvozku a taky měkčím gumám. Mě to hodně klouzalo.
13:34:19
02.05.2009
02.05.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Eidy: teď je ten výkon reálný..
10:26:51
02.05.2009
02.05.2009
Trax
-> Eidy: A meril si nekdy zrychleni? Na tom okruhu jsi mu neujizdel treba prave kuli kratke prevodovce... Protože maš už při 160stejny otacky, jako tuner pri 180... je to jen teorie