Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:45:04
25.07.2009
radekp
-> Eidy: Díky, není zač....

alcantara vypadá moc dobře, kolik zhruba stojí?
20:20:25
25.07.2009
Trax
-> Eidy: Taky jsem pro bíle blinkry. 4



BTW kdy má byt most?
18:41:13
25.07.2009
Eidy
-> radekp: Z tvé strany bylo všechno v pořádku. Ještě pár drobností jsem si upravil, ale to byly chyby v šabloně. Tys odvedl práci perfektně. Díky moc.4
16:26:23
25.07.2009
radekp
-> Eidy: Takže problém přístroje...já myslel, že jsem to pokazil já...
16:24:59
25.07.2009
Eidy
-> radekp: Dal jsem pod zadní kapotu dieslovej stabilák. 3

Ručičku jsem nasadil dobře a ve všech polohách budíku se ručička vrací na nulu. Ve všech kromě téhle. Když ho natočím o kus doprava nebo doleva, položím ho vodorovně tak je ručičika vždy na nule. 8
16:16:27
25.07.2009
radekp
-> Eidy: To máš tak nízký volnoběh, nebo jsi dal ručičku špatně?:-)

Že si nikdo nevšiml největšího překvapení! a řeší tady blinkry....:-)
upraveno 1x, naposled 25.07.2009 16:22:31
14:45:04
25.07.2009
Eidy
-> Tuner#2: Svezení v Mostě? To by šlo. 4

-> Danster: Tywoe, vy jste všímavý, to je neuvěřitelný. Jak si to pamatujete. 9

KAždopádně mám na mysli kontrolky. Je tam něco jinak.
13:45:13
25.07.2009
Danster
-> Eidy: Nemýval jsi červený ručičky a teď máš bílý a tahometr do 180 místo do 200 ? Jinak bych to taky viděl na bílý blinkry 4
13:35:47
25.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hurá mám bod - je za něj svezení v Mostě?



Jinak budíky ala Enzo to už víme, a nemáš červené pole na otáčkoměru protože by zaniklo s pozadím 40
13:28:57
25.07.2009
Eidy
Jj, uhádli jste. Tan palivoměr vlevo mám už roky a jinčí věci místo popelníku taky, takže to mě ani nenapadlo. Ale ten kdo rozpoznal přehozený tacho s otáčkoměrem má bod.

A blinkry asi nechám bílý, v tom nárazníku to vypadá líp.

A ještě jedna hádanka pro znalce. Kdo na to přijde?
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.07.2009 13:28:57
13:23:37
25.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
oranzove tam nepasuje k nicomu..mne sa to viac paci v bielom
13:20:59
25.07.2009
pistaa
-> Eidy: ja som za oranzove ;) klasika
12:48:54
25.07.2009
MATTESS
-> Eidy: pěkná práce. Taky se přimlouvám k bílým blinkrům1
12:37:05
25.07.2009
jerrom
-> Eidy: no tak oproti standartní palubce je tam dost změn, nalevo budík, volant popuštěnej níž, startovací tlačítko, nebo co to je místo popelníku...
12:35:24
25.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Čoveče u Tebe asi bílá. Jinak eRko tak detailně neznám, ale nemáš otáčkoměr prohozený s tacho?
12:30:30
25.07.2009
U-Geen
-> Eidy: blinkry bily please :)
12:30:11
25.07.2009
Eidy
A ještě z pohledu řidiče. Všimne si někdo změny oproti standardní palubce? A samozřejmě nemyslím červené polepy.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.07.2009 12:30:11
12:29:15
25.07.2009
Eidy
Nové budíky
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.07.2009 12:29:15
12:28:56
25.07.2009
Eidy
12:28:47
25.07.2009
Eidy
Extreme Tyres