Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

03:07:42
21.08.2009
Eidy
-> T: Ale tak jako snažím se něco udělat. Teď už jde jen o peníze. Spoustu drobností mám hotový, ale přesto pořád něco zbejvá.

Do Mostu se můžeš přijet mrknout úplně v pohodě. Dovnitř tě pustí zadarmo, takže přijď.

Alcantaru budu dávat jen proto, že jsem ji schrastil zadarmo. Jinak by byla taky mimo moje možnosti.

-> Tommyk: Já pro bílej 1

-> Bobesh: Dík. Jo, takhle to spolu všechno sedí líp. S eRkařením je to pravda, ale to tvoje by si bejvalo zasloužilo dost pozornosti. Sedmčtyřidvojky ale zřejmě byly v lepším stavu tak proto jsi přeskočil na ně, nebo ne?
23:36:08
20.08.2009
Bobesh
-> Eidy: Ty bílý blinkry tomu takhle sedí líp s tím náporákem a kolama. Jinak odvádíš pěknou práci,erko divočák a přitom nepřeplácaný. Taky jsem kdysi bejval:skoda-virt.cz/cz/.../1486 -black-white (první foto galerie). Holt to musím pochválit. Co ti budu povídat,jednou erkař,navždy erkař1
23:20:13
20.08.2009
Tommyk
jsem pro ozanžovej blinkr 1
20:38:21
20.08.2009
-> Eidy: . jejda moc sem nechodim ale koukam že přecijen děláš na autě :-)

budíky moc a moc hezký a blinkr doufam je bílej...

jen takovej dotaz na ten most...asi auto hotovy mit nebudu předpokládám, ale kouknout se tam je asi možnost co na vas? :-)

no a alcantara je mooooc a mooc hezká a doporučuju,dělal jsm s ní a chtěl jsem jí proto...ale cena je pro mě jinde no :-(
upraveno 1x, naposled 20.08.2009 20:39:36
21:14:51
04.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: No Ty wole to mě netrklo. Tak to je jasné. Moc se těším.
21:09:25
04.08.2009
pistaa
-> Eidy: hm, pises lakavo, len ako to zariadit vsetko , hlavne ta cesta ;(
16:00:21
04.08.2009
Trax
-> Eidy: Supr, už schanim plaťák:)
07:35:47
04.08.2009
Eidy
Vezmeme si čtvrtek a pátek dovolenou, zamluvíme někde kemp a posedíme, popijeme, opečeme buřty 1
23:15:33
03.08.2009
MATTESS
-> Tuner#2: ale státní svátek1
21:20:31
03.08.2009
pistaa
-> Eidy: super v strede tyzdna no neviem ako mi to vijde prist ;)
21:19:41
03.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To je ale středa? To je divné...
07:29:12
03.08.2009
Eidy
Holo hola. Ještě ne zcela 100%, ale aspoň nějaká zpráva z mosteckého okruhu: Den otevřených dveří by se měl konat 28. října (což jsem i předpokládal).
12:41:00
26.07.2009
jerrom
tak s tou čokoládou věřím a to přední lízátko vypadá dobře.
12:34:57
26.07.2009
Eidy
-> jerrom: Modelářskej štěteček, modelářská barvička, čokoláda na nervy 1 a pevnou ruku. Toť vše.

-> Danster: Díky.
12:29:35
26.07.2009
Danster
-> Eidy: Díky 40 už se moc těším až uvidím Kóču na živo protože z fotek je to paráda 4
12:22:20
26.07.2009
jerrom
-> Eidy: dotaz, jak jsi udelal ty symboly u kontrolek? Přes nějakou šablonku? vypadají jako origo...
12:12:54
26.07.2009
Eidy
-> Danster: Týjo9 Jseš nejlepší.171
11:55:40
26.07.2009
Danster
-> Eidy: No asi jsem trochu všímavej 40 Už vím co je ještě jinak ty kontrolky dobíjení a mazání jsou přehozený za žebravý oko a za kontrolku brzd aby na ně bylo líp vidět přes volant 1
07:49:52
26.07.2009
radekp
-> Eidy: dražší než kůže? A přitom je to tuším PES, každopádně syntetický matroš...
00:47:06
26.07.2009
Eidy
-> radekp: Alcantara byl takový dárek na rozloučenou z předchozí práce. 40 Alcantara je dražší než kůže, m2 stojí několik tisíc.

-> Trax: Na stránkách to nemají. Musím jim zase napsat a zeptat se.
upraveno 1x, naposled 26.07.2009 01:21:50
Extreme Tyres