-> T: Ale tak jako snažím se něco udělat. Teď už jde jen o peníze. Spoustu drobností mám hotový, ale přesto pořád něco zbejvá.
Do Mostu se můžeš přijet mrknout úplně v pohodě. Dovnitř tě pustí zadarmo, takže přijď.
Alcantaru budu dávat jen proto, že jsem ji schrastil zadarmo. Jinak by byla taky mimo moje možnosti.
-> Tommyk: Já pro bílej
-> Bobesh: Dík. Jo, takhle to spolu všechno sedí líp. S eRkařením je to pravda, ale to tvoje by si bejvalo zasloužilo dost pozornosti. Sedmčtyřidvojky ale zřejmě byly v lepším stavu tak proto jsi přeskočil na ně, nebo ne?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
03:07:42
21.08.2009
21.08.2009
Eidy
23:36:08
20.08.2009
20.08.2009
Bobesh
-> Eidy: Ty bílý blinkry tomu takhle sedí líp s tím náporákem a kolama. Jinak odvádíš pěknou práci,erko divočák a přitom nepřeplácaný. Taky jsem kdysi bejval:skoda-virt.cz/cz/.../1486
-black-white (první foto galerie). Holt to musím pochválit. Co ti budu povídat,jednou erkař,navždy erkař
23:20:13
20.08.2009
20.08.2009
Tommyk
jsem pro ozanžovej blinkr
20:38:21
20.08.2009
20.08.2009
T
-> Eidy: . jejda moc sem nechodim ale koukam že přecijen děláš na autě :-)
budíky moc a moc hezký a blinkr doufam je bílej...
jen takovej dotaz na ten most...asi auto hotovy mit nebudu předpokládám, ale kouknout se tam je asi možnost co na vas? :-)
no a alcantara je mooooc a mooc hezká a doporučuju,dělal jsm s ní a chtěl jsem jí proto...ale cena je pro mě jinde no :-(
budíky moc a moc hezký a blinkr doufam je bílej...
jen takovej dotaz na ten most...asi auto hotovy mit nebudu předpokládám, ale kouknout se tam je asi možnost co na vas? :-)
no a alcantara je mooooc a mooc hezká a doporučuju,dělal jsm s ní a chtěl jsem jí proto...ale cena je pro mě jinde no :-(
21:14:51
04.08.2009
04.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: No Ty wole to mě netrklo. Tak to je jasné. Moc se těším.
21:09:25
04.08.2009
04.08.2009
pistaa
-> Eidy: hm, pises lakavo, len ako to zariadit vsetko , hlavne ta cesta ;(
16:00:21
04.08.2009
04.08.2009
Trax
-> Eidy: Supr, už schanim plaťák:)
07:35:47
04.08.2009
04.08.2009
Eidy
Vezmeme si čtvrtek a pátek dovolenou, zamluvíme někde kemp a posedíme, popijeme, opečeme buřty
23:15:33
03.08.2009
03.08.2009
MATTESS
-> Tuner#2: ale státní svátek
21:20:31
03.08.2009
03.08.2009
pistaa
-> Eidy: super v strede tyzdna no neviem ako mi to vijde prist ;)
21:19:41
03.08.2009
03.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To je ale středa? To je divné...
07:29:12
03.08.2009
03.08.2009
Eidy
Holo hola. Ještě ne zcela 100%, ale aspoň nějaká zpráva z mosteckého okruhu: Den otevřených dveří by se měl konat 28. října (což jsem i předpokládal).
12:41:00
26.07.2009
26.07.2009
jerrom
tak s tou čokoládou věřím a to přední lízátko vypadá dobře.
12:34:57
26.07.2009
26.07.2009
Eidy
-> jerrom: Modelářskej štěteček, modelářská barvička, čokoláda na nervy a pevnou ruku. Toť vše.
-> Danster: Díky.
-> Danster: Díky.
12:29:35
26.07.2009
26.07.2009
Danster
-> Eidy: Díky už se moc těším až uvidím Kóču na živo protože z fotek je to paráda
12:22:20
26.07.2009
26.07.2009
jerrom
-> Eidy: dotaz, jak jsi udelal ty symboly u kontrolek? Přes nějakou šablonku? vypadají jako origo...
12:12:54
26.07.2009
26.07.2009
Eidy
-> Danster: Týjo Jseš nejlepší.
11:55:40
26.07.2009
26.07.2009
Danster
-> Eidy: No asi jsem trochu všímavej Už vím co je ještě jinak ty kontrolky dobíjení a mazání jsou přehozený za žebravý oko a za kontrolku brzd aby na ně bylo líp vidět přes volant
07:49:52
26.07.2009
26.07.2009
radekp
-> Eidy: dražší než kůže? A přitom je to tuším PES, každopádně syntetický matroš...
00:47:06
26.07.2009
26.07.2009
Eidy
-> radekp: Alcantara byl takový dárek na rozloučenou z předchozí práce. Alcantara je dražší než kůže, m2 stojí několik tisíc.
-> Trax: Na stránkách to nemají. Musím jim zase napsat a zeptat se.
-> Trax: Na stránkách to nemají. Musím jim zase napsat a zeptat se.