skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:04:38
02.09.2009
02.09.2009
havlik
-> Tuner#2: a kdy je most?:)
16:04:17
02.09.2009
02.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 02.09.09 16:00:56: Ty gumy vypadají prostě úžasně. Mám v plánu ještě rok na Pirellkách a jdu do nich, ale třeba Most rozhodne o předčasném odchodu gum do koše :-)
16:01:44
02.09.2009
02.09.2009
havlik
-> Eidy: oboje vypadá pěkně:)
16:00:27
02.09.2009
02.09.2009
Eidy
O víkendu jsem namontoval podložky stabilizátoru. I ten dural byl moc těžkej, tak jsem ho provrtal zkrz nazkrz
13:46:28
27.08.2009
27.08.2009
T
-> Eidy: : špatně...udělaá se forma origo lemu a podle něj lamino lem a jen slaminovat dohromady :-P
12:26:35
27.08.2009
27.08.2009
Eidy
-> T: Tak o tomhle si taky říkám jak by to bylo schůdný nebo ne. Nanejtovat plechovej lem na lamino blatník.
11:23:39
27.08.2009
27.08.2009
T
-> Eidy: : váha dobrá přaci s lamino blatníkama :-P a kdo říká,že když se může navařovat kulatej lem místo origo,tak proč by se nemohl místo kulatýho nalaminovat origo? :-P
11:12:34
27.08.2009
27.08.2009
Eidy
-> T: Tak tolik alcantary fakt nemám. Lamino blatníky fakt nemám, rád bych, ale to někdy časem. On totiž nikdo nevyrábí zadní lamino s origo lemem, všichni mají jen kulatej.
Ale já si něco vymyslím, nějakou drobnost.
Ale já si něco vymyslím, nějakou drobnost.
09:53:23
27.08.2009
27.08.2009
T
-> Eidy: : za blatníky bych musel mít alcantary na volanty pro celej virt :-D
ty nemas lamino blatniky?
ty nemas lamino blatniky?
06:56:54
27.08.2009
27.08.2009
Eidy
-> T: Jsou blatníky dostatečně malý?
16:43:13
26.08.2009
26.08.2009
T
-> Eidy: : no snad jo,ale zalezi jak na tom bude moje noha no :-/
jinak když by ti nějakej kousek zůstal na volant,tak bych pak mohl na oplátku vytvořit třeba nějakou tu maličkost carbonovou :-)
jinak když by ti nějakej kousek zůstal na volant,tak bych pak mohl na oplátku vytvořit třeba nějakou tu maličkost carbonovou :-)
09:16:55
26.08.2009
26.08.2009
Eidy
Prodávám Markgumy skoda-virt.cz/cz/.../1180
79-markgum-185-55-r14
11:59:42
23.08.2009
23.08.2009
pistaa
-> Eidy: no auto uz mam som kupil uz len vodicak nemam C cko mi chybatak neviem ci to ufinancujem do jesene ;) ale potom dohadujem niekde u vas nejake spanie ;)
00:51:17
23.08.2009
23.08.2009
enzox
No veru krásny popis a krásne auto. Erky som predtým nejak nemusel ale táto sa mi hneď zapáčila. Krásna je
00:29:21
23.08.2009
23.08.2009
mb136gl
-> Eidy: ahoj, prečítal som si ten popis tvojho vzťahu k eRku, ja tiež niekedy len tak sadnem za volant a nerobím nič v tomto sme si rovnaký, ale mám eMko a cítim to rovnako ako ty k eRku
00:24:04
23.08.2009
23.08.2009
Eidy
-> Bobesh: No jo no, škoda ho.
-> T: Snad to zvládneš dostat se tam. Snad mi ta alcantara na sedačky vystačí, mám to tak akorát. Ale když proužek zbude tak se dohodnem
-> pistaa: Nazdar. No uvidíme se přeci v Mostě na okruhu
-> T: Snad to zvládneš dostat se tam. Snad mi ta alcantara na sedačky vystačí, mám to tak akorát. Ale když proužek zbude tak se dohodnem
-> pistaa: Nazdar. No uvidíme se přeci v Mostě na okruhu
00:17:20
23.08.2009
23.08.2009
pistaa
-> Eidy: nazdar chlape, kedy sa uvidime??:) sme dlho nepokecali ;) i jazdit by sme popri tom mohli hm? ;)
09:41:16
22.08.2009
22.08.2009
T
-> Eidy: : no uvidim jak na tom bude noha ale rad bych :-P
nojo no tak to bych se taky nebranil mit alcantaru zadarmo :-D by se mi taky hodil kus na volant :-D
nojo no tak to bych se taky nebranil mit alcantaru zadarmo :-D by se mi taky hodil kus na volant :-D
21:27:59
21.08.2009
21.08.2009
Bobesh
-> Eidy: Měl jsem tenkrát dvě zaměstnání,přes den náklaďák a do noci dílna pro osobáky a znáš to přísloví o kovářový kobyle. Ale nenech se zmást vzhledem,mělo to dost nových dílů včetně plechů a olištování,originál agregát 15000 km po GO a netknutej vnitřek. Ale neměl jsem na něj čas,tak šlo pryč. Dneska toho samozřejmě lituju.