Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:04:38
02.09.2009
havlik
-> Tuner#2: a kdy je most?:)
16:04:17
02.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 02.09.09 16:00:56: Ty gumy vypadají prostě úžasně. Mám v plánu ještě rok na Pirellkách a jdu do nich, ale třeba Most rozhodne o předčasném odchodu gum do koše :-)
16:01:44
02.09.2009
havlik
-> Eidy: oboje vypadá pěkně:)
16:00:56
02.09.2009
Eidy
A konečně jsem nazul Yokohamky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.09.2009 16:00:56
16:00:27
02.09.2009
Eidy
O víkendu jsem namontoval podložky stabilizátoru. I ten dural byl moc těžkej, tak jsem ho provrtal zkrz nazkrz 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.09.2009 16:00:27
13:46:28
27.08.2009
-> Eidy: : špatně...udělaá se forma origo lemu a podle něj lamino lem a jen slaminovat dohromady :-P
12:26:35
27.08.2009
Eidy
-> T: Tak o tomhle si taky říkám jak by to bylo schůdný nebo ne. Nanejtovat plechovej lem na lamino blatník.
11:23:39
27.08.2009
-> Eidy: : váha dobrá přaci s lamino blatníkama :-P a kdo říká,že když se může navařovat kulatej lem místo origo,tak proč by se nemohl místo kulatýho nalaminovat origo? :-P
11:12:34
27.08.2009
Eidy
-> T: Tak tolik alcantary fakt nemám. Lamino blatníky fakt nemám, rád bych, ale to někdy časem. On totiž nikdo nevyrábí zadní lamino s origo lemem, všichni mají jen kulatej.

Ale já si něco vymyslím, nějakou drobnost.
09:53:23
27.08.2009
-> Eidy: : za blatníky bych musel mít alcantary na volanty pro celej virt :-D

ty nemas lamino blatniky?
06:56:54
27.08.2009
Eidy
-> T: Jsou blatníky dostatečně malý? 40
16:43:13
26.08.2009
-> Eidy: : no snad jo,ale zalezi jak na tom bude moje noha no :-/

jinak když by ti nějakej kousek zůstal na volant,tak bych pak mohl na oplátku vytvořit třeba nějakou tu maličkost carbonovou :-)
09:16:55
26.08.2009
Eidy
11:59:42
23.08.2009
pistaa
-> Eidy: no auto uz mam som kupil uz len vodicak nemam C cko mi chybatak neviem ci to ufinancujem do jesene ;) ale potom dohadujem niekde u vas nejake spanie ;)
00:51:17
23.08.2009
enzox
No veru krásny popis a krásne auto. Erky som predtým nejak nemusel ale táto sa mi hneď zapáčila. Krásna je 6
00:29:21
23.08.2009
mb136gl
-> Eidy: ahoj, prečítal som si ten popis tvojho vzťahu k eRku, ja tiež niekedy len tak sadnem za volant a nerobím nič v tomto sme si rovnaký, ale mám eMko a cítim to rovnako ako ty k eRku4
00:24:04
23.08.2009
Eidy
-> Bobesh: No jo no, škoda ho.

-> T: Snad to zvládneš dostat se tam. Snad mi ta alcantara na sedačky vystačí, mám to tak akorát. Ale když proužek zbude tak se dohodnem 4

-> pistaa: Nazdar. No uvidíme se přeci v Mostě na okruhu 1
00:17:20
23.08.2009
pistaa
-> Eidy: nazdar chlape, kedy sa uvidime??:) sme dlho nepokecali ;) i jazdit by sme popri tom mohli hm? ;)
09:41:16
22.08.2009
-> Eidy: : no uvidim jak na tom bude noha ale rad bych :-P

nojo no tak to bych se taky nebranil mit alcantaru zadarmo :-D by se mi taky hodil kus na volant :-D
21:27:59
21.08.2009
Bobesh
-> Eidy: Měl jsem tenkrát dvě zaměstnání,přes den náklaďák a do noci dílna pro osobáky a znáš to přísloví o kovářový kobyle. Ale nenech se zmást vzhledem,mělo to dost nových dílů včetně plechů a olištování,originál agregát 15000 km po GO a netknutej vnitřek. Ale neměl jsem na něj čas,tak šlo pryč. Dneska toho samozřejmě lituju.
Extreme Tyres