Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:53:35
29.10.2009
T
zas...práce :-( příští rok si beru dovolenou už měsíc předem 4 alespoň, že vám se to vyvedlo :-) těšim se na videa :-)
14:44:42
29.10.2009
TUNER
-> Eidy: Jasný,máš to u mě schovaný.... ;-) A neboj,už nahrávam videjka,jak jsem za tebou kroužil,tak se uvidíš i zvenku... 4
13:41:12
29.10.2009
Eidy
-> jarda.u1: Gumy zabrat dostaly, ale ustály to v pohodě. Sice jich trochu ubylo, ale není to tragédie. Oproti Markgumám to nejde snad ani srovnat. Ty se ohřály vždycky až v druhém kole, Yokohamky asi po třetině. Drží nádherně, fakt moc a moc. Chovají se jako profi guma, tzn. že pomalu tečou. To uvidíte na fotkách od Tunera a TUNERa. Kdyby ses přihlásil, mohl jsem tě svézt. 3x jsem jel sám... Vždycky mě mrzí, že se nemůžu vidět zvenku.
-> TUNER: Nemáš za co. Rád jsem tě provezl. Takovýhle slova vždycky potěší. Obzvlášť od lidí, kteří o tom něco vědí.
Dej do kupy přívod paliva a příště se svezu zase já s tebou. Teda pokud zas nevyhodíš všechny sedačky 3
-> Tomo: Dík 4
-> MATTESS: Nepřeháněj. Ale vlastně můžeš, mě se to líbí 3 Taky jsem tě rád svezl a dík za pochvalu.
07:23:42
29.10.2009
MATTESS
-> Eidy: o Kóče mluvit jen v seperlativech. Královna zatáček a majitel Král zatáček. Povození suprový1
-> TUNER: takové sny jsou taky zážitek1
21:33:31
28.10.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Eidy: ja z toho auta nemozem !!! 2 uz po druhy raz si prezeram videa co tu mas :)4 2 136 143
21:11:45
28.10.2009
TUNER
-> Eidy: Kamaráde,ještě jednou MOC MOC díky za svezení....neuvěřitelnej zážitek,dneska se mi o tom bude zdát.. 4
19:27:11
28.10.2009
jarda.u1
-> Eidy: Tak co,jak dostaly dnes zabrat pneumatiky?Snad ne jako loni?Jinak musim Ti to taky moc pochvalit,krasna podivana na Tve auto.Za rok budu muset jet zas,aspon na tu cumendu4
14:56:24
23.10.2009
T
-> havlik: : a co za ni? :-D uvidime...az bude cas nekdy tak ji zkusim mozna :-)

-> Max: : taky mam obavy ze koule za to nemohla....
13:14:50
23.10.2009
Kloggie
-> Max: O řadičku si zlomil stehenní kost? To si ale myslim, že kdyby tam bylo cokoliv jinýho, tak by to dopadlo stejně.
09:25:13
23.10.2009
Eidy
-> Max: A ty myslíš, že to bylo vinou tý koule? Nemyslím si.
07:36:32
23.10.2009
Max
-> Kloggie: kulečníková koule padne pěkně do ruky...taky se mi to líbilo do doby než měl kamarád bouračku a při přesedání (během nehody...) na sedadlo spolujezdce si o zkrácenou řadičku s kulečníkovou kouli zlomil stehenní kost.. 7
21:12:18
22.10.2009
havlik
-> T: chcuk:D
20:03:49
22.10.2009
T
-> havlik: : nic neni nemozný 4
15:24:39
22.10.2009
havlik
-> T: mě by se líbila v karbonu taková ta standatní hlavice co byla asi z ipuru nebo jaký to látky:))
15:22:16
22.10.2009
T
-> Eidy: : náhoda...nasel sjem starou formu na led :-D

-> m8rinek: : no uvidime no,kdyz ji dodelam a nebude o ni zajem od Eidyho tak se domluvime :-)
14:11:15
22.10.2009
m8rinek
-> T: a když Eidy nechce, mě by se gula velitkosti golfa líbila :)))
07:28:30
22.10.2009
Eidy
-> T: No, těch 50 by bylo akorát. A jako formu jsi použil teď?
-> Kloggie: Tak jako když budu chtít, objednám si jí přes net. A vyvrtání je otázka okamžiku.
20:34:46
21.10.2009
Kloggie
-> Eidy: Nemusíš nic objednávat, vím o obchodě kde jí prodávají s předvrtanou dírou přímo na řadičku. Je to v Praze na Chodově, v ochodě s kulečníkovejma potřebama.
Nebo si kup solo kouli a nech si to někde vyvrtat. Mě to vrtal zdejší člen Tampajs :)
upraveno 1x, naposled 21.10.2009 20:35:27
19:56:08
21.10.2009
T
-> Eidy: : jako na tech 50mm? jedine kdyz najdu nejakou takovou formu jako sjem nasel na tech 45 mm no :-(
16:03:25
21.10.2009
Eidy
-> Kloggie: Tu jsem chtěl taky, objednal jsem si ji někdy v lednu a do dneška ji nemám 10
Extreme Tyres