Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:08:50
15.12.2009
Eidy
-> Ultim: Jojo, to jsem takhle jednou seděl po dlouhém pracovním dni s cigárem u kafe a přemýšlel. Vytáhl jsem noťase a začal psát.
No, na virtu je hodně bordelu, jsou tu lidi, který nemusím, ale na druhou stranu je tu spousta aut a lidí co za to stojí. Je to web, kde lze najít relativně dost lidí, kteří chtějí jít dál, mají vědomosti a snahu a jsou ochotni rozumně diskutovat. Není to eRkařský web, ale z mého pohledu asi nejlepší.
17:25:01
15.12.2009
Ultim
-> Eidy: Tyjo,ten tvuj clanek,nebo jak to nazvat... to je neco,to muselo jit pekne z hloubky duse. Ale mas pravdu,jen je skoda,ze Virt jakozto posledni hranice chranici nase milacky uz neni tim cim by mela byt. Takze namisto porozumeni je zde jen vice hadek a odpadu...
00:59:16
14.12.2009
Eidy
-> RON: Tak bohužel. Tohle největší co mám. 10
-> goofy1983: Díky, díky. 4
-> xtuner: Ani mě nepřekvapuje, žes o ničem nevěděl. Byla to taková malá akcička, kterou Láďa úmyslně nikde neinzeroval. Bylo to především na focení kalendáře a spanilka byla jen jako bonbének. A na Krupce bylo jen vyhlášení, rychlá večeře a domů. A popravdě ani já jsem nevěděl kudy pojedeme. 4
19:40:02
13.12.2009
RON
-> Eidy: bylo by možné poslat foto 57 (tu na tom hradu) a 56 (dvě éRa) na mail v plném rozlišení? díky rkrcmar@centrum.cz
19:34:50
13.12.2009
goofy1983
teda klobouk dolu..nádherné Erko 1 1 a fotečky tak též 5
19:06:30
13.12.2009
xtuner
-> Eidy: Moc pěkné nové fotky. Teď koukám, nejsou ty dvě fotky focený v Krupce na hrádku? To mě mrzí, že mi ta akce unikla. Bydlím tu a o ničem jsem nevěděl. Ani nikdo neříkal, že by vás viděl 1.Přišel bych se aspoň podívat na hezká auta 6.
11:59:39
13.12.2009
Eidy
-> radekp: Odhalil jsi mě. 71 1
Tohle pro mě byla tak trochu insprace a i proto jsem uvažoval o spodní části spoileru v černé barvě. Nakonec však zvítězila červená.
-> jarda.u1: Jo, bylo to fajn pokecat takhle na konci sezóny.
11:40:29
13.12.2009
jarda.u1
-> Eidy: tak to jsou moc hezky fotky,tolik eRek pohromade,to jsi musel byt ve svem zivlu4
10:44:45
13.12.2009
radekp
Koukám takhle po Porsche a najednou si říkám, Kóča! Přední spoiler víc než podobný1 (hned první fotka)

forums.pelicanparts.com/p orsche-911-technical-forum /447693-japanese-tune-styl ing-911s-high-picture-band width.html
16:13:48
12.12.2009
Tommyk
-> Eidy: hmmmm tak ty nový fotky jsou řekl bych poněkud luxusnějšího řádu :)
pěkný 4

EDIT:
-> Eidy: ahoj, prosím Tě, bylo by možný poslat fotky č. 54, 55, 58, 59, 60, 61, 62, 64 až 72 ve větším rozlišení na mail? :)
nebo nějakej odkaz..?, díky 4
upraveno 1x, naposled 12.12.2009 23:11:09
15:42:18
12.12.2009
radekp
-> Eidy: Pěkný, to je minimálně na samostatnou galerii1
15:23:26
12.12.2009
Eidy
-> MATTESS: 1
-> Vitek: Petr ležel ve škarpě. Supr fotečka.
Zapomněl jsem dodat, že žluté eRko, se kterým si navzájem sekundujeme, je Petra Houšky.
upraveno 1x, naposled 12.12.2009 15:25:34
15:17:16
12.12.2009
Vitek
15:16:49
12.12.2009
MATTESS
Pěkný fotky, Kóča je kočka1
15:11:19
12.12.2009
Eidy
Tak jsem si zahrál na pana Karfíka a trochu jsem svojí kartu dozásobil novýma fotkama z akce Severka 2009. Fotky pochází od kamaráda Ládi Ladiče (občanské jméno Vladimír Cettl) a Petra Berounského.
Fotkama jsem nadšen. Díky chlapi za hezký obrázky.
15:08:58
12.12.2009
škodec
kraasnee fotky4
14:34:35
12.12.2009
hundrtkarjiri
Dost dobře napsaný odůvodnění a z cela a plně s tebou souhlasím.Něco v tom bude?!Jiří
20:09:56
09.12.2009
Péďa17
-> Eidy: Tím si mě navnadil na muj dávný sen
22:00:00
08.12.2009
Eidy
-> Sp4rc0: Jak myslíš. Každopádně díky.
-> Péďa17: Jojo, takový malý manifest 1
upraveno 2x, naposled 08.12.2009 22:00:31
Extreme Tyres