Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

01:30:28
30.12.2009
Eidy
Tak takhle jsem dnes dopadl.
Pravdu měl ten, kdo si myslel, že jsem svody nesundaval jen kvůli kontrole 40
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.12.2009 01:30:28
16:27:33
29.12.2009
Tipek - zrušená registrace
-> Eidy: ach tak ... ja som sa uz chcel cudovat ako plyny vedia "vybrat" material vo zvodoch ... ja pako 3
16:24:21
29.12.2009
Eidy
-> Tipek: To je zbytek svaru. Než jsem je nasadil, tak jsem zahlazoval vnitřek cigárkem a tahle hranka tam zůstala. Žádná prasklina to není, jen stín od blesku. 4
11:18:09
29.12.2009
Tipek - zrušená registrace
Eidy 28.12.09 01:06:22 napsal:
Dnes jsem shodil svody a mrknul se jak jsou na tom s karbonem. A vida
1
nechcem sa dako dotknut ale na tej prvej foto vidim "trhlinu" ? alebo daco take ... ?alebo taka jamka ..."vybrate" co to je ?
upraveno 1x, naposled 29.12.2009 11:18:23
10:45:35
29.12.2009
Eidy
-> havlik: 1
19:41:48
28.12.2009
havlik
-> David V6: ona ta druhá:D vid Eidy47 47
18:45:46
28.12.2009
David V6
-> Eidy: jasně že motorová,to bych si nedovolil2
18:35:07
28.12.2009
gabo000000 - zrušená registrace
tam snad karbon nema co hladat:)
18:33:15
28.12.2009
Eidy
-> David V6: O který hlavě mluvíš? 1
18:14:07
28.12.2009
David V6
-> Eidy: a v hlavě taky učitě čisto1
11:26:59
28.12.2009
vhml
Ani kapka benzínu nazmar :-)
01:10:09
28.12.2009
Minik03
zatr satr... nadherna ukazka toho, ze vykon roste primo umerne s kvalitou spalovani.
01:06:58
28.12.2009
Eidy
01:06:41
28.12.2009
Eidy
01:06:22
28.12.2009
Eidy
Dnes jsem shodil svody a mrknul se jak jsou na tom s karbonem. A vida 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.12.2009 01:06:22
19:18:59
20.12.2009
pistaa
-> L.L.: fotky su velmi pekne, navyse je to cele umocnene kvalitnym spracovamim videa. Klobuk dole :)
14:48:56
20.12.2009
L.L.
Je to však seskládáno jen ze sekvenčních fotek z foťáku Petra Berounského, takže občas se prostě snímků na plynulý chod animace nedostávalo, ale nosná myšlenka ty nedokonalosti snad přebije 4
14:43:01
20.12.2009
Scary
Video na RTV nemá chybu :-)
14:37:32
20.12.2009
L.L.
Tak to mne těší, že se Vám fotky líbí ;o)
Ovšem taky na rovinu říkám, že bych se věru neradoval, kdybych je měl někde vidět kolovat v původním rozlišení.

Přidám pád odkazů:

Jedna galerie fotek z foto-srazu SevERKA 2009 (dá se tam přes termíny proklikat do mnoha dalších směrů) >>> 11-55.nolimit.cz/youngtim ery-skoda/severka-2009.htm l

Finální kalendář 2010R (už není v prodeji, stál šest kil + pošta) >>> 11-55.nolimit.cz/kalendar e/2010-2010r-berounsky-cet tl.html

Spot ze srazu, aj trocha tej Kóči se tam míhá, vlastně hned první záběr :o) >>>
SevERKA 2009


A trochu té prdelky návdavkem u příležitosti předvánočního mejdanu >>>
R - COUPÉ TELEVISION COMING . . .


X-tunere bohužel akce tohoto druhu se snažím dopředu spíš tajit, než propagovat, jednoduše proto, že publikum nekasírujem a při práci nám může přinést nemalé nesnáze. A jestli jsem se něčeho opravdu bál, tak toho, že přijedou lidi, budou odstavovat auta někde podél naší tříkilometrové těžko uhlídatelné trati atd. Nicméně i tak se to kvůli dopravním omezením profláklo a od pátku to směle hlásili do éteru všechna zdejší rádia.

Příštího ročníku se mohou účastnit majitelé s dobově se tvářícími replikami Škoda 130RS. Tedy je-li zde někdo takový, klidně se ozvěte a třeba to klapne.

S pozdravem z Ústí nad Labem Láďa Cettl
vladimir.cettl.cz/
06:13:39
16.12.2009
Ultim
-> Eidy: Tvoje auto ma proste dusi a to prave proto ze jsi do nej kousek sve vlastni vlozil. Ono je z fotek pekne poznat,ze jsi to ho/ji udelal presne podle sebe a pro sebe. Zadny tuning pro okoli...
Extreme Tyres