Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:12:02
24.10.2020
MVM
-> Eidy: Celej stromeček ne..4 Ale chce to stromecek s neojebanou zpateckou když už..
00:05:35
24.10.2020
Eidy
-> ZdrubT: Tvl, to bude záložní převodovka. Ne závodní. Navíc dlouhá jednička znamená celej novej stromeček.
00:00:57
24.10.2020
ZdrubT
-> Eidy 22.10.20 23:54:15: Tak dej aspoň dlouhou jedničku.
22:26:01
23.10.2020
Eidy
-> Luky: Kuš! 1
09:36:43
23.10.2020
Luky
23:54:15
22.10.2020
Eidy
Abych se nenudil, rozhodil jsem dneska jednu špajzku. Přijde to všechno umýt, očistit a během zimních večerů si v teplé garáži složím záložní převodovku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.10.2020 23:54:15
12:23:00
19.10.2020
Eidy
-> Bery: Kdybych závodil, tak by tam toho Hewlanda chtěl taky. Ale na to moje svezení je mi milejší normální převodovka. Aspoň se k tomu chovám uctivěji a ono to zase dýl vydrží.

-> ZdrubT: Naštěstí to už mám hotový. 3
11:22:55
19.10.2020
Bery
-> Eidy: Musim říct, že se s tím taky teď trochu vnitřně peru - ten hewland je boží a už jsem se s tim trochu naučil, sekvence asi pomůže k lepším časům na RZ, ale ten požitek, dobovost...a hlavně kilo navíc za 6°...(víme že to není jen o 6ce, ale musím si to nějak zhnusit:-)
01:38:59
19.10.2020
ZdrubT
-> Eidy: Noo poslední dobou ti do stavby dost kecám a něco se i ujalo.3 3
23:47:43
18.10.2020
Eidy
-> pavucina: Přesně, stačí mít tak dobrou převodovku a příslušenství, který to to zvládnou. Bohužel to se u transaxelu nenachachází, takže musíš pracovat s tím, co máš.

-> MVM: Neboj se. Jedinej , koho trochu poslouchám, je můj šéf, protože chci pravidelnou výplatu. 3 Jinak všichni ví, že si jdu vlastní cestou. 4

-> KIT: Díky. O sekvenci jsem popravdě nějakou dobu uvažoval. Nicméně jsem seznal, že kvůli požitku zůstanu u háčka. 4 Mě ta manuální převodovka prostě baví. I u nového daily jsem vzal manuál, protože mě to prostě baví.
22:16:30
18.10.2020
pavucina
Jako odbornik na rychlorazeni, staci mit prevodovku a táhla co to snesnou a bezsychron umi i seriova prevodovka 3
13:59:35
16.10.2020
MVM
-> vhml: 94 Tak je to správně
12:59:17
16.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 16.10.20 12:58:18: a to zase jo, Hewland a kvalty víc k sobě by to sneslo 5
12:58:18
16.10.2020
vhml
-> MVM 16.10.20 12:57:33: tak aspoň bezsynchron 3
12:57:33
16.10.2020
MVM
-> Eidy: Neposluchej je 4 Sekvenčka je pro blbečky. Ke stary klasice manual patri. Moderni technický ulehčovatka sice umozni lepší casy, ale ničí jezdecky umeni. Dneska muze jezdit zavodnim autem cvicema opicka. Bohata opicka..7
12:50:43
16.10.2020
Luky
-> KIT 16.10.20 12:30:32: To mně taky. Už jsem to Eidymu naznačoval ale vypadá že neslyší1
12:30:32
16.10.2020
KIT
Video parádní 6 skoro 700k zhlédnutí a nedivím se, to auto je boží. Mě v tom autě chybí už jenom 6° sekvence od Kalmara. Asi semnou nebude moc lidí souhlasit, i takhle je to auto skvělé, ale mě by se to k tomu motoru, rámu a celkovýmu provedení hrozně líbilo. 6
22:18:16
14.10.2020
Eidy
-> jate-line: Ale víš jak, všeho moc škodí. 3
21:06:35
14.10.2020
jate-line
Člověk tady chvilku nechodí a tu se dějí věci3 Z Tebe je uplná medíální hvězda!158 Perfektní video a pěkná jízda!! Ty hodiny v dílně a ta precizní práce nese své ovoce, video bude legendární4 Snad auto někdy uvidím ve skutečnosti.
Extreme Tyres