skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:07:14
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: To konstatoval havlík, když kolem nás Pavel projel s modrým oblakem za zády. P.S. Já v tu chvíli stál a čekal na Nwkt až vycouvá aby nedošlo k mýlce, že mě předjížděl
23:04:48
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
-> VeTeV: hováde. jezdim ecorun
22:59:36
03.06.2010
03.06.2010
VeTeV
-> Tuner#2: kurva jak muze mit motor pred smrtí? ja jsem se z nej malem posral cestou na Zeliv - rychlosti nad 90km/hod odmita akceptovat
22:39:06
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
-> Tuner#2:
22:38:22
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 03.06.10 22:00:54: NJ taky máš motor před smrtí a hulí Tě to jako prase Já mám nádobku pořád bílou a prázdnou, ale je jasné, že to hlavně dělají gufera na ventilech u modernějšího motoru a celkově lepší těsnost.
-> Eidy: Nádhera, takhle umět psát...
-> Eidy: Nádhera, takhle umět psát...
22:15:08
03.06.2010
03.06.2010
jarda.u1
-> Eidy: tys mel byt basnik Jak jses spokojen se starterem?
22:00:54
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
-> Eidy: a kolik si té dobroty vypustil?
mě se ve flašce od destilky za asi 300-400km zkondenzovalo tak cca na velkýho panáka takovýho žlutýho fujtajblu.
mě se ve flašce od destilky za asi 300-400km zkondenzovalo tak cca na velkýho panáka takovýho žlutýho fujtajblu.
21:57:48
03.06.2010
03.06.2010
filcek
-> Eidy: Koukám na fotky ze Škodahome a to auto je nádhera
21:55:35
03.06.2010
03.06.2010
Eidy
Jo a ještě jeden poznatek mám. Když jsem byl o víkendu na Skoddahomu tak jsem Kóču cestou trochu provětral a vyhnal pavouky z výfuku (chvílema 150km/h) a moje nová suprdupr karbonová odkalovací nádobka funguje perfektně. Ani kapička oleje na zadku a to se ten motor pěkně točil.
Vstup do nádobky tangenciální jest, kapičky oleje ve vzduchu obsažené vrhány jsou na stěnu obvodovou a poslední kapičky zachytávány jsou plastovýmy drátěnkami (samozřejmě červenými ) uvnitř vprostřed umístěněného výstupu vrtanou trubkou tvořeným.
Co tam zkondenzuje, to vypustím kohoutkem na dně. Prostě pohoda.
Vstup do nádobky tangenciální jest, kapičky oleje ve vzduchu obsažené vrhány jsou na stěnu obvodovou a poslední kapičky zachytávány jsou plastovýmy drátěnkami (samozřejmě červenými ) uvnitř vprostřed umístěněného výstupu vrtanou trubkou tvořeným.
Co tam zkondenzuje, to vypustím kohoutkem na dně. Prostě pohoda.
20:51:43
03.06.2010
03.06.2010
Eidy
Dneska jsem nechal Kóče převážit kola. Byly po Mostě pěkně obržděný, hlavně přední. Až o 30g . A já si říkal, že nějak drncá
12:33:07
02.06.2010
02.06.2010
Eidy
-> Tuner#2: Teď jsem otevřel tu fotku na jiným monitoru a hned vypadá líp než na noťasu. Jo, docela hezká.
10:23:46
02.06.2010
02.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jo tapředchozí je pěkná, ale klasicky statická, takhle má takovou zvláštní dynamiku. Pak je ještě pěkná silueta jak jsou tam ty dva předky vedle sebe a ty stojíš v dáli, tam to vypadá brutálně široký a posazený.
09:37:19
02.06.2010
02.06.2010
Eidy
-> Tuner#2: Tak tahle se mi třeba moc nelíbí. Možná je to objektivem, je to takový divný. Ale ta přechozí je pěkná.
00:06:27
02.06.2010
02.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Prej hujdu, že to vůbec vypustíš do éteru takovou blbost...
Hele tohle je cool fotka: gallery.tuningy.com/displ ayimage.php?album=270&...
Hele tohle je cool fotka: gallery.tuningy.com/displ ayimage.php?album=270&...
22:39:54
01.06.2010
01.06.2010
buchi19
Gratuluju k pohárku
22:33:08
01.06.2010
01.06.2010
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: jasan,dáme řeč
taky ti držim palec aby vše vycházelo
taky ti držim palec aby vše vycházelo
22:06:50
01.06.2010
01.06.2010
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: To ti přeju... Tak příště jo? Slibuju
-> jarda.u1: Dík. Doufám, že je zasloužený. Faktem je, že některý ty auta tam byly fakt pěkně zpracovaný. Proti nim mám starou hujdu. Ale zase se uklidňuju tím, že jim to na okruhu nejezdí tak jako mně
-> jarda.u1: Dík. Doufám, že je zasloužený. Faktem je, že některý ty auta tam byly fakt pěkně zpracovaný. Proti nim mám starou hujdu. Ale zase se uklidňuju tím, že jim to na okruhu nejezdí tak jako mně
21:24:15
01.06.2010
01.06.2010
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: co se toho kříže týče tak to byla neskutečná pakárna ale výsledek je suprovej ,mě to takhle prostě baví no ,snad mi ten ksicht,kecy,postava a hlas dlouho vydrží ,ses měl připomenout a dali by sme řeč
21:15:00
01.06.2010
01.06.2010
jarda.u1
-> Eidy: taky se pripojuji s gratulaci,pohar je jiste zaslouzeny
20:54:29
01.06.2010
01.06.2010
Eidy
-> pulin: čus. Ramena ještě neslouží. Leží v garáži a čekají ještě na nějaké úpravy, opískování, nalakování atd. Na autě budou nějak během léta nebo až na podzim. To se uvidí.