-> Eidy: Čau pane, vzpomeneš si na link toho videa z Nordschleife s tou plackou jak jsi sem dával? Já právě skouknul jak rekord Ferrari 599XX překonala Zonda R a stala se nejrychlejším autem odvozeným ze sériové produkce: speedhunters.com/archive/
.../video-roll-gt-record-b
reaking-zonda-the-ring.asp
x
Mám pocit, že ta placka byla ještě rychlejší a hlavně to video bylo krásně reálně natočené.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:10:03
16.07.2010
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
00:51:33
04.06.2010
04.06.2010
Eidy
-> Pavel P..: Nic si z nich nedělej, já jezdím většinou ecorally se spotřebákem. Na zimákách mám dlouhodobej průměr 4,2l
00:49:51
04.06.2010
04.06.2010
Eidy
-> filcek: Díky.
-> jarda.u1, Tuner#2: Snažím se, ale Mácha ze mě asi nebude Startér funguje perfektně, má pěknej zvuk.
-> Pavel P..: Ještě jsem to nevypouštěl, ale po tomhle kalupu počítám tak decku. Tenhle motor strašně tlačí. Teče to pod ventildeklem, krytem zdvihátek a guferem u setrváku Nevím jestli netěsní kroužky nebo co. Ale prdím na to.
-> jarda.u1, Tuner#2: Snažím se, ale Mácha ze mě asi nebude Startér funguje perfektně, má pěknej zvuk.
-> Pavel P..: Ještě jsem to nevypouštěl, ale po tomhle kalupu počítám tak decku. Tenhle motor strašně tlačí. Teče to pod ventildeklem, krytem zdvihátek a guferem u setrváku Nevím jestli netěsní kroužky nebo co. Ale prdím na to.
23:38:00
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: šak vim :-) bylo to na sytič a to je jak dýmovnice.
23:34:37
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 03.06.10 23:16:57: Na GLSu to byla nezbytnost, když byla fakt zima, tak i 3 - 4km, jinak to chcípalo na křižovatkách. U Žlutky je to záležitot startu, prvního rozjezdu a pak ho úplně stáhnu a už pohoda. Dělá to ten předehřev sání. Bez něj to bylo taky špatný.
-> Pavel P.. 03.06.10 23:18:17: No a ještě větší byl za Tebou. Jako fakt, teď bezesrandy, bylo to asi když jsi přeřazoval a nebo ubral plyn, tohle prostě studený dělá a poznáš to při zátěži, na místě ne. Když nevěříš, zeptej se havlika.
-> Pavel P.. 03.06.10 23:18:17: No a ještě větší byl za Tebou. Jako fakt, teď bezesrandy, bylo to asi když jsi přeřazoval a nebo ubral plyn, tohle prostě studený dělá a poznáš to při zátěži, na místě ne. Když nevěříš, zeptej se havlika.
23:18:17
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
VeTeV 03.06.10 23:16:57 napsal:
→ Tuner#2: hele me napada – co ty a sytic? u nas
s Pavlem je to nezbytna vec a motor vykazuje pote mensi cudiky – viz img.skoda-virt.cz/galler y_upload/.../250_21 066_3645.jpg
ha! modrej obláček.
→ Tuner#2: hele me napada – co ty a sytic? u nas
s Pavlem je to nezbytna vec a motor vykazuje pote mensi cudiky – viz img.skoda-virt.cz/galler y_upload/.../250_21 066_3645.jpg
ha! modrej obláček.
23:16:57
03.06.2010
03.06.2010
VeTeV
-> Tuner#2: hele me napada - co ty a sytic? u nas s Pavlem je to nezbytna vec a motor vykazuje pote mensi cudiky - viz img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../250_21066_3645
.jpg
23:15:13
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: zvláštní že jsem si toho nikdá nevšimnul
23:13:20
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Ne opravdu modrý, ale je jasný - bylo to studený a to je u těchdle motorů běžný.
23:12:43
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
VeTeV 03.06.10 23:10:06 napsal:
→ Tuner#2: tak pavel ma ten motor v dobrem stavu – je
videt ze se o to nekdo staral, ale holt jezdi trosku dedkovsky proto taky se
mnou neodjel se slovy – jezdis jak prase …
dyk mám pravdu
→ Tuner#2: tak pavel ma ten motor v dobrem stavu – je
videt ze se o to nekdo staral, ale holt jezdi trosku dedkovsky proto taky se
mnou neodjel se slovy – jezdis jak prase …
dyk mám pravdu
23:11:27
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: já ti dám modrej oblak.... apropo jel jsem na sytič takže maximálně černej oblak
23:10:06
03.06.2010
03.06.2010
VeTeV
-> Tuner#2: tak pavel ma ten motor v dobrem stavu - je videt ze se o to nekdo staral, ale holt jezdi trosku dedkovsky proto taky se mnou neodjel se slovy - jezdis jak prase ...
23:09:44
03.06.2010
03.06.2010
MATTESS
-> Tuner#2: alespoň, že jsi to uvedl na správnou míru
23:07:14
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: To konstatoval havlík, když kolem nás Pavel projel s modrým oblakem za zády. P.S. Já v tu chvíli stál a čekal na Nwkt až vycouvá aby nedošlo k mýlce, že mě předjížděl
23:04:48
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
-> VeTeV: hováde. jezdim ecorun
22:59:36
03.06.2010
03.06.2010
VeTeV
-> Tuner#2: kurva jak muze mit motor pred smrtí? ja jsem se z nej malem posral cestou na Zeliv - rychlosti nad 90km/hod odmita akceptovat
22:39:06
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
-> Tuner#2:
22:38:22
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 03.06.10 22:00:54: NJ taky máš motor před smrtí a hulí Tě to jako prase Já mám nádobku pořád bílou a prázdnou, ale je jasné, že to hlavně dělají gufera na ventilech u modernějšího motoru a celkově lepší těsnost.
-> Eidy: Nádhera, takhle umět psát...
-> Eidy: Nádhera, takhle umět psát...
22:15:08
03.06.2010
03.06.2010
jarda.u1
-> Eidy: tys mel byt basnik Jak jses spokojen se starterem?
22:00:54
03.06.2010
03.06.2010
Pavel P..
-> Eidy: a kolik si té dobroty vypustil?
mě se ve flašce od destilky za asi 300-400km zkondenzovalo tak cca na velkýho panáka takovýho žlutýho fujtajblu.
mě se ve flašce od destilky za asi 300-400km zkondenzovalo tak cca na velkýho panáka takovýho žlutýho fujtajblu.