skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:31:56
05.08.2010
05.08.2010
death
-> Eidy: ramena místo v siletblocích do bronzových/silonových uložení?
22:31:07
05.08.2010
05.08.2010
Tommyk
-> Eidy: dodělal jsi nápravu
22:30:41
05.08.2010
05.08.2010
Eidy
-> T: ty ani hádat nemusíš
22:26:36
05.08.2010
05.08.2010
T
-> Eidy: : já se taky počítám?
22:22:48
05.08.2010
05.08.2010
Eidy
Tak jsem dneska ve tři ráno dodělal přední nápravu EVO 5. Dal jsem ramena vyztužený po celé délce a hlavně jsem přidal 8 mazacích míst. Kdo uhádne co jsem udělal, má u mě svezení
20:53:47
27.07.2010
27.07.2010
johaning
ale diky.prome to byla malickost,a pro ten skvost bych to udelal zas.fakt semi to liby,a kdyz sem byl pod autem tak fakt super prace
20:48:34
27.07.2010
27.07.2010
Eidy
-> johaning: díky za poklonu a za pomoc pane. Pomohl jsi víc než velmi
-> T: jojo, tak už to prostě je.
-> T: jojo, tak už to prostě je.
20:38:59
26.07.2010
26.07.2010
T
-> Eidy: : jsem si četl po delší době ten tvůj proslov,co mu máš.....a ještě, že tu je neni tam kouska lži a proto jsem poslední dobou jen v garáži a u auta
17:54:01
26.07.2010
26.07.2010
johaning
tak doufam ze auto bude fungovat co nejlepe a musim rict ze auto mas fakt bomba,a at ti ta stk slouzi.
10:55:01
26.07.2010
26.07.2010
T
-> Eidy: : máš foto? klidně na email
08:16:02
26.07.2010
26.07.2010
Eidy
-> T: Tak se s ním musíš vyhnout jako já. Mě to vede nad origo válcema.
08:13:43
26.07.2010
26.07.2010
T
-> Eidy: : aha, no a jezdíš, tak tpo asi neni tak nutný ale do toho kufru ji dam, jen nevim jak kvůli posilovači
08:04:11
26.07.2010
26.07.2010
Eidy
-> T: Výztuhy, rozpěry nebo tak něco? Ne, ne a ne. Teda pouze vzpěru mezi př. tlumičema.
11:17:20
25.07.2010
25.07.2010
T
-> Eidy: : tak mě tak napdá,když tam cpu, cop tam cpu za podvozek....máš vůbec někde nějaký výztuhy, nebo rozpěry, nebo tak něco?
16:26:33
19.07.2010
19.07.2010
T
když už tady koukáte na videa, tak jsem teď našel jedno nové z Pikes Peak www.rozzlobenimuzi.com/?l
inkid=216...
12:22:48
19.07.2010
19.07.2010
Luky
-> Eidy: Jezdit se s tim asi smí všude, ale na kontinentu to nepřihlásíš
10:00:45
19.07.2010
19.07.2010
Eidy
-> Luky.: Ale od dob EU by měla homologace platit i jinde. Nicméně jak jsem psal, posledně nebyl nějak specielně seštělovanej, jen upravili (stejně jako je může nastavit kterýkoliv majitel Radicalu) tlumiče, jinak byl zvednutej, aby zvládli cestou příčný práhy, najet a vyjet z trajektu atd. A ten řidič byl na Nordschliefe asi po roce nebo dvou. Takže žádná specielní úprava na autě (spíš naopak) a žádná příprava pilota. To podle mě přidává na váze celého rekordu.
09:47:34
19.07.2010
19.07.2010
Luky
-> Eidy: Ono s tím rekordem Radicalu na Nordschleife je to trochu kontroverzní, protože Radical má homologaci pouze v UK, takže to není tak úplně "silniční auto"
09:38:58
19.07.2010
19.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.07.10 09:03:29: Jo to je ono. Tehdy mě nějak neseplo, že to je Radical, respektive jsem to v té době asi neznal a myslel jsem, že to byla nějaká závodní placka. No je to mazec, po tom co jsem viděl loni v Mostě na srazu sportovních aut mě Radical fascinuje. Díky za odkazy.
09:03:29
19.07.2010
19.07.2010
Eidy
-> Tuner#2: Myslíš tohle?
Už je to starší. Radical zajel vloni rekord 6:48, který je lepší o několik vtěřin než předchozí a stal se tak tehdy nejrychlejším "sériovým" autem. Ale nevím kolik zajela Zonda. Každopádně s tím Radicalem dojeli po ose z Anglie až na okruh, akorát doštelovali tlumiče a při třetím kole rekord. A neměli závodní gumy, "pouze" semislicky jako ty nebo já. Nějaký Dunlopky v nejtvrdší směsi, ty na kterých jeli z Anglie.
Už je to starší. Radical zajel vloni rekord 6:48, který je lepší o několik vtěřin než předchozí a stal se tak tehdy nejrychlejším "sériovým" autem. Ale nevím kolik zajela Zonda. Každopádně s tím Radicalem dojeli po ose z Anglie až na okruh, akorát doštelovali tlumiče a při třetím kole rekord. A neměli závodní gumy, "pouze" semislicky jako ty nebo já. Nějaký Dunlopky v nejtvrdší směsi, ty na kterých jeli z Anglie.