Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:22:52
19.08.2010
-> Eidy: : tak jak to čtu, tak těžko to vyjde u T2, tak dojeď za náma na sraz....a nebodáme nějakej pevnej termín srazu u někoho na jindy, ať to každý ví dopředu a může si udělat čas 4



jinak s chlazenim uvidim, jak to dopadne po cestě do Plzně a kdyžtak už mam jeden plán co s tím zatim...4
17:06:41
19.08.2010
Eidy
-> Tuner#2: Aha, no tak jsem právě myslel v 17:00 nejdřív. No tak nic no.

-> vhml: Buhví jaký bude počasí. Ale stav se klidně u mě na Kladně.
upraveno 1x, naposled 19.08.2010 17:07:31
16:30:12
19.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Sraz se komplikuje oslavou a budu mít čas tak do 17hod. což mám v plánu bejt na srazu v Plzni. Pak musím pryč 8 V kolik jsi měl představu tak dorazit?
16:24:47
19.08.2010
vhml
-> Eidy: Nechcete sraz u T2 udělat v pondělí když jsem v plzni? :-D
16:21:48
19.08.2010
Eidy
-> T: tak v sobotu sraz u Tunera2. Přijeď éRem a pokecáme. Něco vymyslíme a do Mostu to stihneš udělat a vyzkoušet.
14:37:29
19.08.2010
-> Eidy: : že se neživíš radši jako spisovatel 40 no máš ve všem pravdu a já bych ani tak neměl problém s ti, že budu pomalej...ale musim dovychytat to chlazení podělaný 12
22:54:10
18.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.08.10 22:52:22: Souhlas přecedo 1
22:52:22
18.08.2010
Eidy
-> T: Ale prdlajs. Když pojedeš se mnou, tak se nesvezeš svým a nebudeš vědět co a jak. Simtě, já tam byl poprvý vyprdlej jak nevím co, vůbec mi to nešlo, nepojel bych ani trabanta co jede na jeden válec. Ale to chce jenom trénovat a když tam budeme i my ostatní, tak ti ukážeme co a jak. To chce zkoušet a zkoušet a jezdit a jezdit. Poprvý to nebude žádná sláva, ale když to dostaneš do ruky tak zjistíš, co v tobě a v autu je. Teď budete vyrovnaní, časem se zlepšíš a budeš hnát auto na vyšší úroveň a tak to půjde pořád dokola 1 4 Jestli to budeš mít pojízdný tak se seber a pojeď eRkem. Třeba můžeme jet spolu po silnici, ale radši bych, kdybys jel svým. Ne kvůli zatížení mýho auta, ale kvůli tobě. My tě tam budeme vozit ve svejch autech a bude tě srát, že tam nejsi svým. To ti přísahám. Já bych tam třeba bez Kóči nejel páč bych byl pořádně naštvanej. Věř mi.
22:08:57
18.08.2010
-> Eidy: : no tak když tady teď čtu ty rychlosti, tak mi rezervuj spíš to místo u tebe 3 8
17:59:55
18.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.08.10 16:53:17: 3
16:53:17
18.08.2010
Eidy
-> vhml: A nechceš mi těch zbylejch 40km/h půjčit ? 1 Mě by se dost hodily.
15:11:07
18.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.08.10 15:09:50: To záleží s čím tam jedeš. 40 Např. Klaus Ludwig tam jezdil 320km/h s Porsche 962C. Jooo to byla podívaná... Rovina má asi 800m.



EDIT: 792m dobrej odhad :-))



www.autodrom-most.cz/cz/. ../parametry-okruhu

upraveno 3x, naposled 18.08.2010 15:16:58
15:09:50
18.08.2010
vhml
-> Tuner#2: to já myslel že se tam jezdí rychlejš. Ale nikdy jsem tam nebyl tak ani nevím jak dlouhá je vlastně cílová rovinka. Byl jsem akurát na Hungaroringu a tam je to pěšky kuuuurva daleko :-D
15:09:18
18.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
15:07:17
18.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: V Mostě i pohárová auta (myšleno Škodovky) jezdila max. 180 - 185km/h a to ještě nebyla ani ta šikana o cílové rovině. Takže vzhledem k tomu, že my tam jezdili lehce pod 160km/h, Martin s 1,5 tak o 10km/h víc, tak Ty tak nějak podobně.
15:00:22
18.08.2010
vhml
-> Eidy: zatím to má maximálku přes 200, ale po prázdninách by už tam měla bejt ta správná skříň která závodí na všech pět kvaltů a ne jenom na 2-43
14:56:13
18.08.2010
Eidy
-> vhml: Ty máš tak malou maximálku? Krátká špajzka? S tímhle výkonem bys to mohl mydlit 200. Tak za zatáčkou mi ujedeš jako prd. Bude to jen hn hn hn a budeš v čudu. Ale v zatáčkách jsem teda zvědavej.
14:52:22
18.08.2010
vhml
-> Eidy: jsem zvědav až s naším motorem dorazíme do Mostu, docela se těším na svezení a porovnání :-) Jenom na rovinkách to asi bude utrpení, jelikož maximálka bude někde na 160
14:48:13
18.08.2010
Eidy
-> m8rinek: Nevím, co je hezčího na podvěsu, kde musíš vařit úchyty a vymejšlet jak a kam oproti jednomu jednoduchýmu, hezkýmu, kulatýmu dorazu, kterej vyndáš i s ramenem a fertig. Můj doraz má stejnej průměr jako spodní, tak jakej obr?

-> vhml: řekni mi kde. Já bych třeba chtěl, ale motor nechce. A loňskej Most ukázal, že v zatáčce držím tempo i s 350k M3 takže už fakt nevím kde.

-> Tuner#2: Ono záleží na použití auta. Někde pomocná pružina za jízdy funguje, někdy je fakt jenom proti vypadnutí té hlavní. Takže asi takhle.
14:31:25
18.08.2010
vhml
už takhle je to na klasickou RZ dost tvrdy :-)
Extreme Tyres