Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:10:13
13.04.2011
Eidy
-> Tuner#2: Hmm, slušný. Hlavně cena destiček je super. Ale už mám objednáno z Anglie.
22:12:32
13.04.2011
deathcat
-> Tuner#2: videl jsem jen ty za cenu podobnou cene jednoho brzdice, tak proto se ptam.
22:00:46
13.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat 13.04.11 20:15:51: To stojí takový ranec? Eidy říkal, že to není hrozný, já to nezkoumal.



-> Tichy Radek 13.04.11 21:15:42: Těším se.



-> Eidy: Hele pane, Kábrt to docela rozjel: www.mdcomponents.cz/CZ/tr meny_produkty_index.html
21:15:42
13.04.2011
Tichy Radek
-> Tuner#2: Zatim se s autem nijak nepokračuje , jak se bude něco dít budu postupně přidávat fotky do karty . Jinak se čeká na náboje od Sakyho a pomalu se chystám skládat přední nápravu.
20:15:51
13.04.2011
deathcat
-> Tuner#2: Řekl bych, že teď šetří na destičky 40



Nebo už existuje náhrada za rozumný peníz?
19:47:16
13.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tichy Radek 13.04.11 18:51:08: A jak Ty pokračuješ vlastně. Brzdiče už máš nějaký pátek doma 4
18:51:08
13.04.2011
Tichy Radek
-> Eidy: jak to tu tak čtu tak s těma lehkejma nábojema se tu roztrhl pytel 1
21:51:46
12.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Tak to netuším. Asi sériovej.

-> Fifa: Tak z toho strach určitě nemám4
21:17:59
12.04.2011
Fifa
Zrovna taky řeším přední brzdy. To jsem zvědav co to bude.Abysme podobný řešení pak neměli všichni..40
20:51:52
12.04.2011
m8rinek
-> Eidy: netušíš jakej máš jehlovej ventil v karburátoru? Zda větší, zvětšenej či seriovej?
12:20:05
12.04.2011
deathcat
Eidy 12.04.11 09:14:36 napsal:

→ havlik: Ty náboje mám objednaný od března 2010

1
Tak to je zhruba ta doba, kdy jsem se se Sakym o nich bavil. Nakonec jsem to vzdal a vydal se dobovou cestou.
09:17:57
12.04.2011
havlik
-> Eidy: ale tvrdil ze na tom dela:D a kupodivu stihnul mi i udelat hlavu:D mel tam v ty dobe snad i ty pistovo brzdy
09:14:36
12.04.2011
Eidy
-> havlik: Ty náboje mám objednaný od března 2010 1
09:10:01
12.04.2011
havlik
-> Eidy: no vzhledem k tomu ze sem tam byl nekdy mam pocit v listopadu:D tak mu to trvá
09:05:54
12.04.2011
Eidy
-> havlik: Kdepak, ještě jsou u Sakyho. Ale snad budou doma ve velmi krátké době.
09:04:49
12.04.2011
havlik
-> Eidy: No předpokládam že už je máš doma:) Ale pěl na to ody že je to super řešení a jednou pro vždy máš vystaráno s kotouči:)
09:03:27
12.04.2011
Eidy
-> deathcat: jo, přesně tak.

-> havlik: To říkal jo? Tak super.
07:21:26
12.04.2011
havlik
Na náboje sem zvědavej podle toho co Saky vyprávěl to bude pecka:)
07:18:50
12.04.2011
deathcat
-> Eidy: Co budeš mít za brzdiče? Willwoody? Náboje budou od Sakyho?
00:02:22
12.04.2011
pistaa
-> Eidy: ja viem, :) aj ja take budme mat ale ty budes prvy
Extreme Tyres