Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:15:50
17.04.2011
Eidy
-> matoo: Difuzory mám Al, trumpety silonový.
21:13:23
17.04.2011
matoo
-> Eidy: kuci, ake mate difuzore? origo alebo silonove?
21:11:13
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: No tak IMF by bylo taky dost dobrý.

A co se ti nelíbí na spodku? S dnešníma olejema je to docela ok.

Ojnice mám taky Fa.

Jinak já zkoušel dify 30 a 33 a různý trysky a třeba mezi hlavníma 125, 130 a 135 jsem nepoznal rozdíl. S difem 30 to jede líp dole, ale zase to nemá takovej vršek jako 33.
21:08:47
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: Dá, ale zas k tomu neni spodek, já mam ojnice Fa, jen bych se pak bál o kliku...



Jinak u mě měl největší přínos difuzor, pak už se jen nastavovalo na směs a dle ,,zadušení,,. Dám 32 a končim :).



Ještě tak laborace s rozdělovačem, případně IMF...
21:04:12
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Ale jo, já myslím, že z 5k se dá vytáhnout 100 koní spolehlivě. V tý mý palici jsou ještě rezervy a vačka by taky něco hodila. Ale to už je teď škoda financí.
21:01:15
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: tak rozhodně točivější než serie? Vačku jezdíme asi stejnou, KP netušim já mam jen 10,5/1, k tomu ventily 34/30 a kanály, nic víc nic míň. Zas člověk nemůže mít na 5k nějaký extrémní nároky...
20:56:07
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Weber souhlasí, točivější motor teda nevím.
upraveno 1x, naposled 17.04.2011 20:56:21
20:41:53
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: jen hold nemam koho otravovat s jednim weberem a točivějšim motorem ;).
20:37:18
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: ok.
20:35:02
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: Ne, dobrý. To mi stačí :))), dif 33 je pro mě moc, vrátil jsem se k 31, nicméně 32 bude lepší. Jen tryskování mam takový zběsilý 150/160, možná by to chtělo bohatší emulzku, ale zatim to takhle šlape...
02:54:06
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Já mám dify 33, hlavní trysky 130 a víc si nepamatuju. Musel bych ho otevřít. Chceš to vědět?
00:27:00
16.04.2011
m8rinek
Tak potvrzuju, že jehlovej ventil serie dostačuje, nicméně trysky a difuzory mi stále nestačí, co jezdíš ty?



Dif 31 a trysky 160, vzdušníky 150 a mam bohato strašlivě moc, nicméně difuzor 33 je krok v před a zas mam chudo, co jezdíš Ty? Mě každý přidání přijde jako zlepšení.
19:56:30
14.04.2011
jarda.u1
-> pistaa: uz ti to nekdo pokazil 4
00:03:31
14.04.2011
pistaa
333 clenov ta ma za oblubeneho .. ake krasne cislo
23:51:01
13.04.2011
Eidy
-> pistaa: To je taky dost možný.
23:50:03
13.04.2011
pistaa
-> Eidy: navrhujem vyrobu, len myslim ze ked sa to naceni prijdes o zaujemcov :)))
23:45:05
13.04.2011
Kurier Grobar
-> Eidy: jaaj okey tak pohoda
23:43:48
13.04.2011
vhml
-> Eidy: jako taky bych ho uživil :-D
23:42:43
13.04.2011
Eidy
-> Kurier Grobar: Ten druhý kryt měl majitele ještě dřív, než přišel na svět, bohužel. Už jsi další člověk co to chce.
23:37:23
13.04.2011
Kurier Grobar
heh tie karbónové kryty na štartér máš dve, jednu si objednávamu teba 3
Extreme Tyres