skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:15:50
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> matoo: Difuzory mám Al, trumpety silonový.
21:13:23
17.04.2011
17.04.2011
matoo
-> Eidy: kuci, ake mate difuzore? origo alebo silonove?
21:11:13
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: No tak IMF by bylo taky dost dobrý.
A co se ti nelíbí na spodku? S dnešníma olejema je to docela ok.
Ojnice mám taky Fa.
Jinak já zkoušel dify 30 a 33 a různý trysky a třeba mezi hlavníma 125, 130 a 135 jsem nepoznal rozdíl. S difem 30 to jede líp dole, ale zase to nemá takovej vršek jako 33.
A co se ti nelíbí na spodku? S dnešníma olejema je to docela ok.
Ojnice mám taky Fa.
Jinak já zkoušel dify 30 a 33 a různý trysky a třeba mezi hlavníma 125, 130 a 135 jsem nepoznal rozdíl. S difem 30 to jede líp dole, ale zase to nemá takovej vršek jako 33.
21:08:47
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: Dá, ale zas k tomu neni spodek, já mam ojnice Fa, jen bych se pak bál o kliku...
Jinak u mě měl největší přínos difuzor, pak už se jen nastavovalo na směs a dle ,,zadušení,,. Dám 32 a končim :).
Ještě tak laborace s rozdělovačem, případně IMF...
Jinak u mě měl největší přínos difuzor, pak už se jen nastavovalo na směs a dle ,,zadušení,,. Dám 32 a končim :).
Ještě tak laborace s rozdělovačem, případně IMF...
21:04:12
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Ale jo, já myslím, že z 5k se dá vytáhnout 100 koní spolehlivě. V tý mý palici jsou ještě rezervy a vačka by taky něco hodila. Ale to už je teď škoda financí.
21:01:15
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: tak rozhodně točivější než serie? Vačku jezdíme asi stejnou, KP netušim já mam jen 10,5/1, k tomu ventily 34/30 a kanály, nic víc nic míň. Zas člověk nemůže mít na 5k nějaký extrémní nároky...
20:56:07
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Weber souhlasí, točivější motor teda nevím.
20:41:53
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: jen hold nemam koho otravovat s jednim weberem a točivějšim motorem ;).
20:37:18
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: ok.
20:35:02
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: Ne, dobrý. To mi stačí :))), dif 33 je pro mě moc, vrátil jsem se k 31, nicméně 32 bude lepší. Jen tryskování mam takový zběsilý 150/160, možná by to chtělo bohatší emulzku, ale zatim to takhle šlape...
02:54:06
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Já mám dify 33, hlavní trysky 130 a víc si nepamatuju. Musel bych ho otevřít. Chceš to vědět?
00:27:00
16.04.2011
16.04.2011
m8rinek
Tak potvrzuju, že jehlovej ventil serie dostačuje, nicméně trysky a difuzory mi stále nestačí, co jezdíš ty?
Dif 31 a trysky 160, vzdušníky 150 a mam bohato strašlivě moc, nicméně difuzor 33 je krok v před a zas mam chudo, co jezdíš Ty? Mě každý přidání přijde jako zlepšení.
Dif 31 a trysky 160, vzdušníky 150 a mam bohato strašlivě moc, nicméně difuzor 33 je krok v před a zas mam chudo, co jezdíš Ty? Mě každý přidání přijde jako zlepšení.
19:56:30
14.04.2011
14.04.2011
jarda.u1
-> pistaa: uz ti to nekdo pokazil
00:03:31
14.04.2011
14.04.2011
pistaa
333 clenov ta ma za oblubeneho .. ake krasne cislo
23:51:01
13.04.2011
13.04.2011
Eidy
-> pistaa: To je taky dost možný.
23:50:03
13.04.2011
13.04.2011
pistaa
-> Eidy: navrhujem vyrobu, len myslim ze ked sa to naceni prijdes o zaujemcov :)))
23:45:05
13.04.2011
13.04.2011
Kurier Grobar
-> Eidy: jaaj okey tak pohoda
23:43:48
13.04.2011
13.04.2011
vhml
-> Eidy: jako taky bych ho uživil :-D
23:42:43
13.04.2011
13.04.2011
Eidy
-> Kurier Grobar: Ten druhý kryt měl majitele ještě dřív, než přišel na svět, bohužel. Už jsi další člověk co to chce.
23:37:23
13.04.2011
13.04.2011
Kurier Grobar
heh tie karbónové kryty na štartér máš dve, jednu si objednávamu teba