Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:12:50
19.04.2011
Radek Retro eLeSo
ty fotky 134 a 135 sou z 6/20024
22:11:52
19.04.2011
Eidy
Radek Retro eLeSo mi poslal fotky Kóči z Tábora 2001. To je mazec to takhle vidět po 10 letech. Pruh na skle, 1 stěrač, ta děsná anténa, ještě horší přední zástěrky, ten interiér, no mazec. A vrcholem byl designovej rám, ze kterýho si všichni sedali na p*del 3 3

-> Radek Retro eLeSo: Díky moc.
upraveno 1x, naposled 19.04.2011 22:12:04
16:16:37
19.04.2011
vhml
-> Eidy: aby ses nakonec nedivil :-D
10:51:01
19.04.2011
Eidy
-> Tuner#2: V místě protažení příčkou je chráněná převlečenou hadicí.



Jak říká matoo, na kolech, kolem oken a dveří zůstaně. Zbytek se uvidí 3



-> vhml: Stejnak to budeš mít jenom v prahu a na vnitřních budeš mít normální ne? A stejnak budu mít na autě víc unibalů než ty, heč 3 4
10:22:04
19.04.2011
-> matoo: : no to asi bude jediný, co tam zůstane gumový no 3



-> vhml: : já myslim, že má. ale měl by jsi si pospíšit 40 3
10:07:47
19.04.2011
vhml
-> T: doufám, že má Eidy zadní nápravu v silentblokach, abych mohl dostatečně machrovat až tam spácham ty unibaly :-D
10:07:17
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.04.11 22:09:20: To jsi dával i ke startéru? Bacha na to, tyhle autohifi kabely mají celkem měkkou izolaci aby se někde neprodřel, jinak pokud je délka do metru, tak by to měla s odřenýma ušima vystačit v pohodě 4
10:04:04
19.04.2011
matoo
-> T: na diskoch by mohli zostat si myslim 4
10:03:05
19.04.2011
-> Eidy: : zůstane ti na autě vůbec nějaká guma? 40 3
07:09:18
19.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: 2000 plecháče a 2001 už Apolláče. Ale stejně to byla trága 1

-> Fifa: Ale určitě zase hůř vedou.

-> vhml: Vydrž Prťka vydrž. Je to jednoduchý. Až uvidíš, tak se přaštíš do čela.

-> Lukky_sk: No skoro.

-> matoo: Vy jste ale chytrej člověk 4
00:35:54
19.04.2011
matoo
-> Lukky_sk: je to kit na stabilizator...
00:03:34
19.04.2011
Lukky_sk
-> Eidy:

ja som výkresy nevidel iba tú poslednú foto a z fleku tipnem že to bude niečo na prednú nápravu? úprava ramien / nábojov?? ale inak tak isto ako VHML nechápem :)
23:04:38
18.04.2011
vhml
-> Eidy: viděl jsem výkresy, vidím hotový výrobky, ale pořád ještě nechápu jak to pasuje dohromady :-D
23:04:30
18.04.2011
Fifa
-> Eidy: Ještě na ty kabely dej starý plechový objímky, jsou zaručeně lehčí440 Btw asi týden nazpět jsem si sehnal stejný kabely, ale využiju je trochu jinak(stále chladič a větrák vzadu..)
22:46:04
18.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: tak to momentálně nevím jaký tam byli kola ale určo pošlu,já už tě mám dlouho přidanýho a Němci sko-fan taky4 4
22:44:14
18.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Já myslel Kóču na plecháčích (na fotce). Tvojí kartu samozřejmě sleduju, už je v oblíbených.4
22:33:35
18.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: ty už má Olin,loni už sem jezdil na jitrnicích co sem sehnal v Dánsku-víc v kartě,možná pudou do světa ale pořád nevim no



jo pár let to určitě bude,jak bude čas tak pošlu1
22:29:57
18.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Jaj, to bude už 10 nebo 11 let starý. Tak jo, to bude pecka. Máš to ještě na plecháčích? 3
22:24:45
18.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: po mě jí tenkrát kluci ze srandy hodily a byl sem hodně mimo že je to jen obal9 ,však joke ne??jinak je to vše pecka a rád to sleduju,pošlu ti fotku co sem tě fotil v Táboře na srazu4
22:19:19
18.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Jestli jsou v atrapě schovaný trpaslíci, co mě vždycky roztlačí, tak klidně 3

-> Tommyk: Neplánoval, ale ten starej kabel byl tehdá zadáčo a já chtěl červenej. Teď mám ještě červenější a lehčí. 1
Extreme Tyres