skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:43:42
27.04.2011
27.04.2011
Eidy
-> Filip: Hele pošli nějaký fotky. Není jasný, jestli máš špatnou karoserii (ale to by tam nedržela žádná náprava) a nebo jsi koupil špatnou nápravu do jiný karoserie. Nebo zavolej a domluvíme se.
09:33:43
27.04.2011
27.04.2011
m8rinek
-> Eidy: spíš bych řekl, že má úchyty pro š120 a ne pro š100-110r
08:38:35
27.04.2011
27.04.2011
Max
ty karbonový věci je opravdu pěkná práce
07:12:49
27.04.2011
27.04.2011
Eidy
-> Filip: Takže problém není v ramenech, ale v karoserii?
00:33:24
27.04.2011
27.04.2011
Filip
No nejakej super inzynir mne ramena tam svaril a dost spatne, tak ze vyriz to plech od ty orignalni bodi kde se na srobuje tu vnejsi drzak pro rameno. Ma te to v fotce 23 tam kde se davaji 4 srouby do ty drzaky. no tak to musim svarit sam .
Diky eidy a kluci!
Diky eidy a kluci!
22:18:23
26.04.2011
26.04.2011
Eidy
-> afro100: Jak to mám ale poznat?
22:16:01
26.04.2011
26.04.2011
afro100
-> Eidy: ci on nemysli drziaky priecky prevodovky ...
22:10:31
26.04.2011
26.04.2011
Eidy
-> Filip: Čau. Nerozumím tvojí otázce. Kde není dost plechu? Mě tam nic nechybělo. Já tam mám pro jistotu výztuhu z 1 plechu, ale jinak jsem nic nenastavoval.
22:05:01
26.04.2011
26.04.2011
m8rinek
-> Filip: a koupil jsi si ramena se správným uchycením pro š100-110r?
21:48:51
26.04.2011
26.04.2011
Filip
Ahoj eidy zase mam otazku . Tak sem si koupil ty ramena od Molcana. Alle tet vydim ze tam neni dost plechu na ty vnesi drzaky. Sem vydel ze vy ste tam dali nejakej plech vyresilo to vsechno mas tam este nejaky vytuzeni?
Diky
Diky
21:48:50
26.04.2011
26.04.2011
Filip
Ahoj eidy zase mam otazku . Tak sem si koupil ty ramena od Molcana. Alle tet vydim ze tam neni dost plechu na ty vnesi drzaky. Sem vydel ze vy ste tam dali nejakej plech vyresilo to vsechno mas tam este nejaky vytuzeni?
Diky
Diky
07:11:33
21.04.2011
21.04.2011
Eidy
-> Filip: Díky.
Tak to zkusíme v češtině.
Číslo na tu firmu nemám, ale tady jsou webové stránky. www.invelplus.cz/cz/.../t echnicke-pruziny.htm Já jsem jim poslal email s parametry, jaké jsem chtěl. Jsou ochotní i spolupracovat a pomoct, ale musíš znát určité parametry, abys dostal to co chceš. V anglii bude 100% taky nějaký výrobce.
Naposledy mi dělali asi před 3 roky přední pružiny a stály snad 3500Kč. Z ostatních značek jsem kdysi jezdil jen HP Sporting tlumiče, ale to je už dlouho. Nebylo to špatný, ale proti Spaxům to bylo slabý. Samozřejmě HP dělá i lepší sady než Sporting.
Tak to zkusíme v češtině.
Číslo na tu firmu nemám, ale tady jsou webové stránky. www.invelplus.cz/cz/.../t echnicke-pruziny.htm Já jsem jim poslal email s parametry, jaké jsem chtěl. Jsou ochotní i spolupracovat a pomoct, ale musíš znát určité parametry, abys dostal to co chceš. V anglii bude 100% taky nějaký výrobce.
Naposledy mi dělali asi před 3 roky přední pružiny a stály snad 3500Kč. Z ostatních značek jsem kdysi jezdil jen HP Sporting tlumiče, ale to je už dlouho. Nebylo to špatný, ale proti Spaxům to bylo slabý. Samozřejmě HP dělá i lepší sady než Sporting.
23:39:06
20.04.2011
20.04.2011
Filip
Jo super, ja budu psat v cestine protoze musim si to na ucit. Budu bydlet a studovat v praze (v ceskym jazyku) tady ten rok. Jo muzu mit cislo na to obchod? A kolik stali? Sem taky slisel ze HP tlumice muzu vyrobit individualni pera, alle musim je zavolat. Jinak sem koukal na ty tlumice od protlum, mas nejake skucesnosti?
Diky, tvuj auto je muj vzor!
Diky, tvuj auto je muj vzor!
22:55:51
20.04.2011
20.04.2011
Eidy
-> Filip: Hi Filip
I suppose english would be better for you. Well, my springs were custom made in a company which can produce any kind of spring here in CZ. There exist nothing like what I wanted so this was the only way for me.
Come back to me if you have any question. I will help you.
I suppose english would be better for you. Well, my springs were custom made in a company which can produce any kind of spring here in CZ. There exist nothing like what I wanted so this was the only way for me.
Come back to me if you have any question. I will help you.
20:53:19
20.04.2011
20.04.2011
Filip
Ahoj eidy, muzu ty zeptat odkud si dostal vase pruziny. Taky mam stejen zadni napravy jako vase a chci je strvdit. Diky moc Tesim se na stabilizator
22:54:23
19.04.2011
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.04.11 22:18:56: JJ 2001 jsi měl na tom samém místě plechy viz. můj odkaz
22:19:03
19.04.2011
19.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> Eidy 19.04.11 22:11:52: nemáš zač
22:18:56
19.04.2011
19.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: máš pravdu, je to 2002.
-> Tuner#2: Jojo, to jsem tehdá kouzlil asi týden ve Photoshopu a nikdo nepoznal, že je to falzifikát .
-> Tuner#2: Jojo, to jsem tehdá kouzlil asi týden ve Photoshopu a nikdo nepoznal, že je to falzifikát .
22:16:44
19.04.2011
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
22:15:30
19.04.2011
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.04.11 22:11:52: Pěkný závaží na stabík a fotky nádherná vzpomínka, já mám ještě starší na plechách BTW ten rám to byla legenda, prý na to mám certifikát nebo jak si to tenkrát nazýval