Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:40:03
10.02.2021
MVM
-> Eidy: To náporovy sani funguje až opravdu od vyšších rychlostí. Už je potom fakt lepší ten větrák.
17:31:19
10.02.2021
Eidy
Nejúčinnější by bylo prorazit díru v předním čelu a natáhnout odpadní rouru celým autem až do motoru. Ale nějak se mi ten nápad úplně nelíbil.3
17:07:27
10.02.2021
Milan 136
-> Luky 10.02.21 16:43:12: 3 Ten by to vcuclo na volnoběh.
16:43:12
10.02.2021
Luky
Dej tam větráček z PC 1
13:52:46
10.02.2021
Eidy
-> Antony: Napadlo. A strašně se mi do toho nechce. 3
Oddělovač mezní vrtsvy. Hmm.. Bylo by to fajn, ale tak nějak doufám, že tohle bude fungovat dostatečně. Ačkoliv to bude spíš náhoda. Ono za tím vystrčeným B sloupkem je to takový neodhadnutelný.
13:37:13
10.02.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: a nenapadlo tě místo vrapovaný hadice udělat laminátový/uhlíkový vedení? 1
A když už násos, tak s oddělovačem mezní vrstvy? 1
Ale máš to pěkný pane. 4
upraveno 1x, naposled 10.02.2021 13:38:57
10:03:53
07.02.2021
Eidy
-> Fifa: Jj, kameru mám. 1 4
00:02:27
07.02.2021
Fifa
-> Eidy: Asi bych to raději točil kamerou než to sledoval při řízení 40
21:57:32
06.02.2021
Eidy
-> Fifa: Díky. Tak já tam mám nějakých cca 80cm. Samozřejmě bych byl radši, kdyby ta hadice byla hladká a ne vroubkovaná, ale něco pasujícího fakt neseženu. Pokud bude v okně aspoň malinkej nápor, tak to bude fajn. To budu zkoušet až na jaře. Mám v plánu přilepit na okno pár provázků nebo mašlí a sledovat za jízdy.
20:46:47
06.02.2021
Fifa
-> Eidy 30.01.21 19:24:16: pěkná práce pane 6 Havlík to dobře vymyslel3 Trochu jsem se nejdřív lekl délky té hadice. Na jedné nejmenované zkušebně natáhli dlouhou hadici k sani až ven na chladný vzduch a získali tím asi -5kW. Jen byla odhadem 5 až 6 metrů. Tohle je relativně krátký oproti tomu :-)
upraveno 1x, naposled 06.02.2021 20:47:21
08:32:10
01.02.2021
Eidy
-> kpt.Budha: 1
07:28:32
01.02.2021
kpt.Budha
Chtělo to dát na druhou stranu, většina okruhů je na pravou ruku, takže levá strana auta je rychlejší a kapsa bude mít větší nápor 1
12:39:59
31.01.2021
m8rinek
-> MVM: ventiláror jménem Rotrex :)))
09:30:25
31.01.2021
Eidy
-> MVM: Myslíš turboventilátor? 1
20:39:35
30.01.2021
MVM
-> Eidy: Do ty hadice by se hodil vložit ventilátor... 1
20:37:10
30.01.2021
Eidy
-> stepan: A nebo fotopast a ty malý bimbasy postovat na net. 3
20:35:57
30.01.2021
Eidy
-> k.jarek, J.T.: Díky.
-> Shader: Když jí řeknu, že je to dobrý, tak mi věří. 3
-> Milan 136: Ale zase je teď zbytečný dávat si před jízdou fazolový guláš. 3
-> havlik: Ríkat, že jsem o tom už uvažoval, je asi zbytečný. Takže díky za nápad. 1
20:33:51
30.01.2021
stepan
-> Eidy: Takže do tý díry doděláš malou gilotinku? 1
20:28:49
30.01.2021
havlik
To sem to hezky vymyslel41 4 4 a eidy ještě lépe vyrobil105 105
20:21:40
30.01.2021
Milan 136
-> Eidy 30.01.21 19:24:52: Jo, to je super. To se mi moc líbí. To budou teď časy, když se nebudeš dusit1
Extreme Tyres