skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:20:01
04.09.2011
04.09.2011
Josifek
-> Eidy: mozem sa ta spytat ci karbonove diely robis vakuovym sposobom alebo obycajne ako laminovanie ? latku objednavas zo zahranicia ?
22:15:02
04.09.2011
04.09.2011
jok3r
-> Eidy: a kdyz bude jen kousek tak se daj podlozky a je to v pohode
19:57:27
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: Kotouč, mezikus a náboj do sebe pasuje. Držák třmene (mám jeden) na těhlici taky, třmen na držák taky. Takže pokud nebude třmen mimo rovinu kotouče, tak je to ok.
19:52:58
04.09.2011
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: To určitě, červený elox tomu dodá hodně.Ale to nasrání až něco nebude pasovat...Neříkám, že nebude.Já osobně bych to neřešil a nechal to být červenou na nábojích má kde kdo a to, že jsou hliníkové zanikne.
19:42:18
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: To si piš, že mě svrběj ruce Ale tak si říkám, že červenej elox by tomu ještě dodal tu třešničku. Ale čoveče teď nemám náboje od prachu. Jako malinko jo, ale nic hroznýho.
-> 8-valec: Děkuju. To se hezky čte. Ale na autě je stále co zlepšovat.
-> 8-valec: Děkuju. To se hezky čte. Ale na autě je stále co zlepšovat.
18:36:17
04.09.2011
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: To věřím.Já by jsem to ale asi nevydržel...šlo by to na auto surové a hotovo.Od desek to bude stejně hned černé a reznout to nestihne.Ale pouze můj názor.Na mědi taky povrchovku nemáš a za chvíli bude zelená...
18:31:57
04.09.2011
04.09.2011
8-valec
Vo svojej slovnej zasobe uplne mazem slovicko "Genialita" a nahradzam ho novym slovom "Kóča"
18:26:46
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: ještě jsem je nemontoval. Čekám na držáky třmenů a pak všechno do eloxu a pak teprve to půjde na auto. Musím to mít to konce září, abych to vyzkoušel před Mostem. Se syrovejma brzdama se mi tam fakt nechce.
18:25:17
04.09.2011
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Povedly se mu.Montáž byla ok?
18:20:54
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: Nápad byl můj a návrh a výrobu zajistil Saky.
18:19:47
04.09.2011
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Tvůj návrh?
18:17:56
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: Pěkný jsou a je to Certal.
18:17:06
04.09.2011
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Úžasné náboje.Jako díl na auto je to kus nádherné práce.Nevíš z jakého materiálu přesně jsou dělané?
18:16:06
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
Namontoval jsem další upravený díl. Původní 0,6mm Al plech zpěťáku má 44g, ale podařilo se mi udělat karbonovej díl s 30g Pak jsem upravil vnitřní plech a odvrtal držák.
Těch pár deka nic neznamená, ale dokázal jsem to líp a hezčí než z fabriky. A o tom to je.
Vyskytl se na mě dotaz, kde kupuju tu karbonovou folii. Tak tedy: NENÍ TO FOLIE. VŠECHNO NA MÉM AUTĚ JE OPRAVDU KARBON.
Těch pár deka nic neznamená, ale dokázal jsem to líp a hezčí než z fabriky. A o tom to je.
Vyskytl se na mě dotaz, kde kupuju tu karbonovou folii. Tak tedy: NENÍ TO FOLIE. VŠECHNO NA MÉM AUTĚ JE OPRAVDU KARBON.
00:27:35
03.09.2011
03.09.2011
Eidy
-> Mr_Kubas: Asi vím, měl jsem trochu naspěch.
00:26:40
03.09.2011
03.09.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Jel jsem směrem k Bille ve střibrnym Myšákovi (Carisma), páč mě felda vypekla. Jako by si mě pouštěl, ale jel jsem hned prvním výjezdem, tak si hned jel..
00:20:03
03.09.2011
03.09.2011
Eidy
-> Janeon: Díky.
Tak hluboce jsem elox nikdy nestudoval. Já to chci spíš proti oxidaci. Jízda v zimě nepřichází v úvahu. Ostatně poslední dobou ani v létě
-> Mr_Kubas: Jo, včera jsem tam byl, ale tebe jsem neviděl.
Tak hluboce jsem elox nikdy nestudoval. Já to chci spíš proti oxidaci. Jízda v zimě nepřichází v úvahu. Ostatně poslední dobou ani v létě
-> Mr_Kubas: Jo, včera jsem tam byl, ale tebe jsem neviděl.
21:16:58
02.09.2011
02.09.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Včera jsem tě potkal v Roudnici Passatem na kruháči u Řípu
20:39:32
02.09.2011
02.09.2011
Janeon
krasna prace, luxusne vymazlene auticko
k tomu eloxu. je to pouze jakesi naleptani hliniku, eloxem se hlinik nestane odolny vuci chemikaliim hlavne teda soli ktera se s hlinikem moc nemusi. potom se neni cemu divit ze odleze i elox. jinak elox pouzivam na jizdnich kolech bez problemu ruzne barvy a je to strasne levna povrchova uprava
k tomu eloxu. je to pouze jakesi naleptani hliniku, eloxem se hlinik nestane odolny vuci chemikaliim hlavne teda soli ktera se s hlinikem moc nemusi. potom se neni cemu divit ze odleze i elox. jinak elox pouzivam na jizdnich kolech bez problemu ruzne barvy a je to strasne levna povrchova uprava
00:35:10
25.08.2011
25.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Taky jsem kdysi viděl podložky v eloxu a po pár letech provozu a ježdění do myčky to bylo trochu jak ementál. Je to otázka chemie. Já už na kola žádnej čistič nepoužívám. Udělal jsem to jednou a začlo to žrát zinek na matkách a krytkách ložisek.
-> m8rinek: Předběžně jsem se domluvil s Lubošem. Ale díky.
-> m8rinek: Předběžně jsem se domluvil s Lubošem. Ale díky.