Tak jsem odvzdušnil přední brzdy. Už ty nové samozřejmě. Ještě trochu pošteloval pístky v nich a je to připravený. Teď jen vyrobit středící kroužky a vyzvednou pokličky ze zinkovny a můžu testovat.
Šroubek se může přihlásit o destičky. Zbyly mě tu pancéřovaný hadice na 2p. Mám pocit, že vhml měl zájem, ale jistej si nejsem.
Jo a odvzdušnil jsem to celý sám úplně v pohodě.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:10:43
17.09.2011
17.09.2011
Eidy
08:16:12
12.09.2011
12.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.09.11 01:18:28: Pochopils to zcela správně, chodí pozdě na brzdy, má skvělej podvozek a gumy a posílá mu to tam neskutečně srdnatě - prostě jako Ty. Bejt to v Mostě, tak tu M3 ani nevidíme mají tam moc dlouhé tu rovinky, kde ho M3 vždy předjede.
08:00:19
12.09.2011
12.09.2011
Péďa17
-> Eidy: pěkné udaje o hmotnosti
-> Tuner#2: To video je fakt mazec,když jede s dvoutaktem a 4° převodovkou
-> Tuner#2: To video je fakt mazec,když jede s dvoutaktem a 4° převodovkou
01:26:59
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
Zvážil jsem svoje přední náboje. Takže původní s jednoduchým kotoučem, ložiskama a držákem brzdiče mají každý 7,2kg.
Certalový s chlaďákama, ložiskama a držákem třmenu mají 6,1 kg každý.
Wilwood má 1,1kg a dvoupístek zvážím, až je odmontuju. Ale odhadem tak 2,5kg. To dělá minimálně celkem 5kg neodpružené hmotnosti.
No a chystaný motor v očesaném stavu s olejovou náplní (ale i s ocelovým podvozkem) má 111kg. Takže asi tolik bude vážit nazbrojenej. Vážil někdo někdy nazbrojenou 130? Nebo mám počkat do podzima až to vytáhnu z auta?
A po ruce ležela 4° mokrá převodovka a se starým typem startéru (cca 6kg) má 37,2kg.
Certalový s chlaďákama, ložiskama a držákem třmenu mají 6,1 kg každý.
Wilwood má 1,1kg a dvoupístek zvážím, až je odmontuju. Ale odhadem tak 2,5kg. To dělá minimálně celkem 5kg neodpružené hmotnosti.
No a chystaný motor v očesaném stavu s olejovou náplní (ale i s ocelovým podvozkem) má 111kg. Takže asi tolik bude vážit nazbrojenej. Vážil někdo někdy nazbrojenou 130? Nebo mám počkat do podzima až to vytáhnu z auta?
A po ruce ležela 4° mokrá převodovka a se starým typem startéru (cca 6kg) má 37,2kg.
01:18:28
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: Teď si nejsem jistej, jak jsi to přesně myslel . Ale asi jak chodí pozdě na brzdy
Čekal jsem, že tam má buhví jakej motor a on jede fakticky dvoutakt a 4° převodovku. Ale má dobrý brzdy a podvozek. Pochopil, že hmotnost je důležitá.
Čekal jsem, že tam má buhví jakej motor a on jede fakticky dvoutakt a 4° převodovku. Ale má dobrý brzdy a podvozek. Pochopil, že hmotnost je důležitá.
10:36:36
11.09.2011
11.09.2011
Bery
škoda toho jednoho úseku,být tam o 2 zatáčky víc,tak by pojel ještě pár dalších.Pěkně to tam posílal:-)
21:46:09
10.09.2011
10.09.2011
Fifa
-> Eidy: Do Mostu bych rád zajel. Bohužel MB je ve stejném stavu jako loni. Stále něco opravuju a zároveň předělávám na provozním Favu. Moc jezdí. MB jsem teď víc jak měsíc neviděl :-/
01:56:38
10.09.2011
10.09.2011
Eidy
-> Fifa: Však v pohodě. A co Most?
18:06:26
09.09.2011
09.09.2011
Fifa
-> Eidy: Děkuji. Jinak pěkná práce ;-) Pravidelně sleduju tvoje velmi zajímavé počínání. Jen nemám potřebu komentovat. Všecho pěkný:-) Abych taky pohnul..
17:00:55
09.09.2011
09.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: Dík.
-> Fifa: Tohle je poprvé, co jsem měl formu. Dostal jsem od Téčka nějaký separátory no a tím to napatlal. Pak jsem natřel formu pryskyřicí, do toho tkaninu a zase pryskyřici.
-> Fifa: Tohle je poprvé, co jsem měl formu. Dostal jsem od Téčka nějaký separátory no a tím to napatlal. Pak jsem natřel formu pryskyřicí, do toho tkaninu a zase pryskyřici.
16:57:39
09.09.2011
09.09.2011
Fifa
-> T: -> Eidy: Měl bych pár dotazů. Čím a jak separujete formu na karbon díly?Vymazáváte, nebo vylíváte formu pryskyřicí před vložením tkaniny?Když to nebudete chtít ventilovat veřjně tak prosím o SZ.
01:31:50
09.09.2011
09.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To zrcátko je luxus...
03:15:04
07.09.2011
07.09.2011
Josifek
-> Eidy: tak vdaka, snad si to aj ja raz vyskusam :D
16:44:11
05.09.2011
05.09.2011
kraska98
s tím odlehčeným zrcátkem ted poletíš jako vítr
12:40:34
05.09.2011
05.09.2011
Eidy
-> T: Dám. Ten díl na novej motor už musí bejt ve vakuu. Aby to nějak vypadalo a abych to vyzkoušel.
-> jok3r: Tak to dělat fakt nebudu. Nepotřebuju se nikde vyflákat.
-> Josifek: Na ty podmínky je to ucházejíci. S karbonem se dělá stejně jako se skelnou tkaninou. Karbon je sice trochu tvrdší, ale záleží spíš na hrubosti než na materiálu.
-> jok3r: Tak to dělat fakt nebudu. Nepotřebuju se nikde vyflákat.
-> Josifek: Na ty podmínky je to ucházejíci. S karbonem se dělá stejně jako se skelnou tkaninou. Karbon je sice trochu tvrdší, ale záleží spíš na hrubosti než na materiálu.
10:45:13
05.09.2011
05.09.2011
Josifek
-> Eidy: fuha tak na to ze je to robene bez vakua tie vyrobky vyzeraju uzasne ! ja by som si tiez rad vyskusal pracu s touto tkaninou ale mam strach ze to bude nepoddajnejsie a celkovo na vyslednom produkte sa odrazia vsetky drobne chyby ktore som urobil pri vyrobe... ako sa ti s tou tkaninou pracuje oproti obycajnej latke na laminovanie ?
10:31:03
05.09.2011
05.09.2011
jok3r
-> Eidy: aaha, tak jedine udelat ovalny diry jako sou na kotoucovkach na jizdnim kole
10:27:45
05.09.2011
05.09.2011
T
-> Eidy: : nemáš za co hezký to máš, jen snad teď abych to předělával já,když vidim kde se to ještě dá odvrtávat
jinak když by se něco událo s tim vakuem, tak dej vědět
jinak když by se něco událo s tim vakuem, tak dej vědět
23:30:41
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
-> jok3r: Jenže tyhle třmeny jsou chycený radiálně.
-> Josifek: Na vakuový způsob se teprve chystám. Zatím to patlám jen tak. A tkaninu jsem dostal nějaký zbytky od T, ale dá se objednat od havelcomposites.
Zapomněl jsem poděkovat za půjčení formy zrcátka T.
-> Josifek: Na vakuový způsob se teprve chystám. Zatím to patlám jen tak. A tkaninu jsem dostal nějaký zbytky od T, ale dá se objednat od havelcomposites.
Zapomněl jsem poděkovat za půjčení formy zrcátka T.