Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:58:44
05.02.2012
radekp
-> Eidy: tak oživení už bude hračka, ne?

Já místo práce na autě dělám postele1
22:09:18
02.02.2012
Eidy
-> radekp: No, skoro. Pořád nemám gumy, takže moc nemůžu dělat. Nicméně ZdrubT mi půjčil aspoň 2 obutý plecháče, takže jsem svrtal přírubu a poprvně přišrouboval motor. No a teď mi zbejvá ještě spousta drobností okolo. Snad ten Most stihnu. Uvidíme.
14:36:15
02.02.2012
radekp
-> Eidy: Tady se přes zimu spí?1
21:21:17
05.01.2012
Eidy
-> Tuner#2: No, ještě se mám co učit. Já to pořád říkám.1
15:50:27
05.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Kam se na tohle hrabe Tvoje "neškodné" driftování 9



รถพ่วง..ขอ..ดริฟท์..!!




3
19:02:39
29.12.2011
-> Eidy: : tak pak to bude muset zůstat jak píšeš no :-( a uvidíš po prvním Mostě 4 a barvu kol neprozradíš? 5
15:25:52
29.12.2011
Eidy
-> T: Kdyby nižší profil existoval, tak bych ho samozřejmě koupil. A zvedat to nechci.

-> Martin136COUPE: To třeba jo, ale až někdy časem. Bude to chtít nějaký pořádný kola.

-> vhml: Asi jo teta. Aspoň bude nějaká sranda. Nudný auto je to poslední co bych chtěl. Já ti rozumím. A v zatáčkách to není tak strašný a bude víc srandy na rovinkách.
14:00:33
29.12.2011
vhml
-> Eidy: to asi fakt bude nejlepsi se na to vysrat a nechat úký, o to zábavnější to auto bude. Já nasadil gumy z formulky a od tý doby je to poněkud nudný, rychlý, ale nudný.
13:36:19
29.12.2011
Martin136COUPE
-> Eidy: A co přejít ze 14" na 13" jak bylo kdysi řečeno ?
13:34:48
29.12.2011
-> Eidy: : a nižší profil a trošku podložený pružiny....blbost co? 8
13:22:38
29.12.2011
Eidy
Lemy sedí na gumách, je to prostě příliš.
13:22:05
29.12.2011
Eidy
Pravá strana
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.12.2011 13:22:05
13:21:48
29.12.2011
Eidy
Levá strana, kola trochu doprava.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.12.2011 13:21:48
13:11:25
29.12.2011
-> Eidy: : no já myslel to odstrojit a rovnou dát všude lamino a hrát si s nim no,ale to je asi fakt už jinde no :-( ale takhle aby jsi si asi fakt nastavil pedál tak na pů plynu :-/ ale co, myslím, že se to všechno uvidí až vyjedeš 4
13:04:49
29.12.2011
Eidy
-> vhml: úzkýho molčana a vepředu celý ramena na unibaly? Hmmm, ne.

Nechat široký aspoň vzadu navrhoval už T2, ale vzhledem k jinýmu profilu by se mi to nelíbilo. Na tohle už mám prostě úzký kola.
13:03:07
29.12.2011
Eidy
-> ZdrubT: Ještě nemám.

-> T: To sice jsou, ale to je na kompletní úpravu lemů (nejlíp vyříznout a posunout nahoru a vytáhnout) včetně lakování. To se mi teď vážně nechce.



A fakt je to balónovitý. Jak kola z teréňáku.8
13:02:13
29.12.2011
vhml
Teda podle toho co s tím zamýšlíš. Pokud radostnou jízdu driftem, tak 185 jako jooo. Ale pokud chces trhat tratovy rekordy, tak to bude pekelne malo...
13:00:07
29.12.2011
vhml
-> Eidy: vepredu bych smele nechal ty 185tky. Ale vzadu, vzadu bych mel strach.



Dát úzký nápravy je asi špatnej napad :-D
12:59:06
29.12.2011
ZdrubT
-> Eidy: Nějaké foto nemáš?
12:58:19
29.12.2011
-> Eidy: : tak přední blatníky josu taky plech, ne? 4
Extreme Tyres