skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
01:52:14
31.03.2012
31.03.2012
Giom3
Ahoj, jo jsem Karel. Já to takto podle fotky nevím /nechce se mě to hledat na netu/, ty starý čerpadla byly delší a vstup měl větší průměr. Pujč si pumpu z nějakýho starýho BMW, to jsem tam měl já. Koukni na ty průměry na sání před pumpou, třeba se to podtlakem smrštuje. Já měl z nádrže 10mm vnitřní průměr.
01:37:07
31.03.2012
31.03.2012
Eidy
-> Urbi: Od nádrže až dozadu je trubka vkuse. A teď jsem ty hadice vzadu předělával. Nikde to neteče a za čerpadlem to drží tlak v pohodě. Na konci palivový lišty je regulátor napojený na sání, aby udržoval konstantní přetlak proti sání. Ten drží.
Čerpadlo by mělo dávat 5 nebo 6 atm. konstantně. Proto je tam tohle silný.
Čerpadlo by mělo dávat 5 nebo 6 atm. konstantně. Proto je tam tohle silný.
01:25:18
31.03.2012
31.03.2012
Petr Urban
-> Eidy: I se špatnou dodávkou paliva ti to jede jak blázen ve videu...tichá závist. Klobou dolů Ono se to nezdá, ale pod plným plynem to bere benzínu moc a moc. Kdo ví co to dělá za jízdy, ty to testuješ jen na stojícím autě ty průtoky a třeba nejsou hodnoty průtoku sami o sobě vypovídající. Sem zvědavý co udělá ten prutočák. Co zkusit naopak těsnost soustavy přetlakováním a tím zjistit zda to opravdu někde neteče (resp nepřisává), i když šance je tak 1% ? Možnost vzít silnější čerpadlo a připojit omezovač tlaku ?
01:20:11
31.03.2012
31.03.2012
Eidy
-> Giom3: A ty jsi kdo? Karel?
Mám tuhle pumpu viewitem.eim.ebay.cz/Syte c-Fuel-Pump-replaces-Bosch -0580254909-0580464069-/.. ./item
Ta musí stačit.
Mám tuhle pumpu viewitem.eim.ebay.cz/Syte c-Fuel-Pump-replaces-Bosch -0580254909-0580464069-/.. ./item
Ta musí stačit.
01:08:25
31.03.2012
31.03.2012
Giom3
Začni měřením tlaku paliva před ventylem na liště. Pak koukni na ty dva ventyly mezi lištou, myslí že jsem ti dva dával. Pumpu máš klasickou tlakovou pětku Bosch ? Jiná nefunguje. Pozor, jsou i pumpy s menším tlakem. Je ideální, když je pumpa zalitá samospádem, měl by to sice podržet ten první ventyl, ale běh na prázdno pumpě nesvědčí. Mě dvě pumpy klekly a třeba Pavlovi Práškovi díky tomu hořela formule.
23:39:20
30.03.2012
30.03.2012
Eidy
-> vhml: Trubka pod autem je vkuse a připojoval jsem se na konci trubky, čili za ní už nemůže být nic, co by to brzdilo. Přehodím průtokáč a uvidím.
22:44:50
30.03.2012
30.03.2012
vhml
tahal bych benzín z kanystru a připojoval bych ho na různejch místech. Na místě nádrže, někde u motoru atd. Abys našel od kterýho místa to nefunguje
22:43:30
30.03.2012
30.03.2012
vhml
-> Eidy: nový je dostatečný důvod pro to aby to nefungovalo :-)
22:05:15
30.03.2012
30.03.2012
Eidy
-> vhml: To bych si myslel, kdybych neměl všude nový. Myslím jako opravdu čerstvě nový. Ale díky.
Edit: A navíc jsem přehazoval stejnou hadici mezi kanystrem a přívodní trubkou, čili i poškozená nová se zavrhuje.
Edit: A navíc jsem přehazoval stejnou hadici mezi kanystrem a přívodní trubkou, čili i poškozená nová se zavrhuje.
22:03:44
30.03.2012
30.03.2012
vhml
-> Eidy: strasne bordelu ještě umí udělat benzínová hadička, která má prasklinku a přisává vzduch. Nic z ní neteče, ale dokáže přisávat vzduch a čerpadlo si s tím neporadí.
22:03:23
30.03.2012
30.03.2012
Eidy
-> m8rinek: Ano, víčko jsem měl pryč. Trubka je dávaná nová (teda před 14 lety) a je to měděná trubka 6mm vnitřní průměr. Ale standardní průtokovej šroub mi přijde dost nevhodnej. Proto jsem jeden poladil a vyměním ho. Jen musím přečerpat benzín z nádrže a čekám, až mi vyschnou kanystry . Když se to nezlepší, napíchnu se na výpušťák. Tam je průtokáč daleko větší.
22:02:29
30.03.2012
30.03.2012
vhml
-> m8rinek: já jsem s ovzdusnenim nadrze laboroval tak dlouho az jsem se nasral a proste vzal trojku vrtak a provrtal víčko...
22:01:16
30.03.2012
30.03.2012
Star LC20
-> Eidy: a nevzniká Ti v nádrži podtlak ?
EDIT: aha...
EDIT: aha...
21:59:35
30.03.2012
30.03.2012
m8rinek
-> Eidy: Pokud bys chtěl mám tu nové vedení paliva. Zkusil jsi čerpat s otevřeným víčkem? Třeba v nádrži vzniká podtlak.
21:56:22
30.03.2012
30.03.2012
Eidy
Od včera se v tom vrtám a zjistil jsem, že při cucání benzínu z nádrže přecucnu čerpadlem 1,5l za 1:10 a proud paliva je nerovnoměrný. Pokud připojím čerpadlo ke kanystru, naplním 1,5l za 0:39. Čili problém je evidentně s přívodem paliva z nádrže. Nicméně i v té špatné variantě dává čerpadlo 77 litrů za hodinu, což by mělo stačit, ale asi ne. V té lepší variantě dává 138 litrů za hodinu.
20:23:04
29.03.2012
29.03.2012
Milan 136
-> Hurdis: Hujer, metelesku blesku
16:58:14
29.03.2012
29.03.2012
Hurdis
-> m8rinek: Hujere, běžte si po svejch.
16:55:48
29.03.2012
29.03.2012
m8rinek
-> Hurdis: jen Fanánek zpívá o Alpha motoru z Hyundaie :D.
16:52:03
29.03.2012
29.03.2012
Hurdis
22:08:46
28.03.2012
28.03.2012
Nepér
Barva kol dobrá, motor je nářez, akorát v tý vaně by se snad dalo koupat . Na podzim z toho mám strach