Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:11:53
04.03.2013
m8rinek
Než drahý Porsche, tak co nějakou custom převodovku pro VW Beatle? Něco jako ranchotransaxles.com/vw-t ransaxles.html
22:51:09
04.03.2013
Fifa
-> Eidy: Souhlasím s tebou. Jak je na tom VW Transporter T3? Tam zase už není 6°, že? Zrovna nedávno jsem rozjímal nad převodovkama při úvahách o turboverzi OHV..
22:22:19
04.03.2013
Eidy
-> vhml: Ale když se s tím řezat, tak je lepší švihnout tam něco s životností a 6° je lepší než 5°. 1
21:59:16
04.03.2013
vhml
-> Eidy: zrejme vyssi level :-)



Ale nam udelala o jeden zub jina trojka rozdil 5 sekund na 2km vrchu. Takze i kdyz tam plesknes obyc 5 kvalt tak to bude krok vpred.
upraveno 1x, naposled 04.03.2013 21:59:39
21:58:46
04.03.2013
palinator
-> Eidy 04.03.13 21:50:50:

Jak bylo v Posledním skautovi. "To je v ní zabudovaná televize nebo co?" 3
21:57:14
04.03.2013
havlik
21:50:50
04.03.2013
Eidy
-> vhml: To co si já představuju pod pojmem rozumná převodovka s sebou nese jednak řezání a druhak dost peněz. To první bych ještě zvládnul. To druhý, no, to by musely bejt sakra dobrý roční prémie. A za několik let dohromady 1.

Třeba tady auto.aukro.cz/porsche-911 -996-6-stupnova-manualni-p revodovka-i3013294201.html

40
21:44:37
04.03.2013
vhml
-> Eidy: to vis rozumnou prevodovku tam bez rezani do kastle nedas.
21:39:56
04.03.2013
Eidy
-> sikula: Tolik času do Mostu nezbývá. Myslím než by mi to někdo vyrobil. Ale dobrej nápad.

-> Rapid05, Milan 136: Chce to vzít o pár desetin mm. Ale asi zkusím pobrousit a pak dám Vědět.

K dokonalosti tomu chybí ještě dost. Kdybych měl vyjmenovat všechno co mám v hlavě...

Ale namátkou trochu toho karbonu na panely karoserie, asi samosvor, víc unibalů, jiný převody nebo aspoň SP a rám (asi duralovej).

BTW: víte o někom, kdo dneska vyrábí duralový rámy?

Díky všem za podporu a pochvalu :)
upraveno 1x, naposled 04.03.2013 21:40:49
20:52:45
04.03.2013
Milan 136
-> Eidy: tolik aby to ujelo do šikma to brát nebudeš ne? Tam jde asi o to to je líznout lehce, pokud je ta plocha podrapaná dráťákem. Zkusil bych to tak, jak říká Rapid05
20:19:13
04.03.2013
sikula
-> Eidy: Jestli jsem to pochopil dobře, co si nechat vytočit na soustruhu z něčeho lepšího čep, ten by šel do brzdiče kde je zavit pro šroub a nahoře větší průměr než je hlava šroubu a zabrousit na diamantovou pastu, často jsem to takle dělal na hydraulice, když to bylo vymačkané.
20:16:43
04.03.2013
Rapid05
-> Eidy: Co zkusit třeba jemnější šmirgl na nějakým tenkým a rovným špalíku? Ty si poradíš, to je jasný 4

Jen tak mimochodem, ještě tomuhle autu něco chybí k naprostý dokonalosti? Je to paráda sledovat jak Tě to pořád baví. Rád bych se ještě někdy vydal do mostu abych to viděl v akci a klidně bych Ti zase dělal závaží 1
20:08:02
04.03.2013
Eidy
-> Milan 136: Dá, ale čím? Pilník bude moc hrubý a navíc mám strach, abych to neudělal šikmo.
18:42:03
04.03.2013
Milan 136
-> Eidy: to je rovná plocha, na kterou se dá dostat trochu ji brousnout ne?
09:09:01
04.03.2013
Eidy
-> radekp: Možná malinko. Je to spíš prostě prach. Není to nijak mastný.

-> T: Jaký matky nejsou zaklepnutý? Na poloose? Stačí lepidlo.

Díky všem za pochvalu.

Tekoucí spoj jsem rozebral, nechal přes noc vykapat kapalinu, všechno jsem osušil, odmastil a dal na lepidlo. Bohužel se odněkud vzalo trochu brzdovky a než to zatuhlo, tak to začlo zase prolínat. Bohužel jsem si to způsobil sám, když jsem při kartáčování třmenů vzal příliš těsnící plochu pro těsnění. Ale to vyřeším.
22:31:19
03.03.2013
sikula
-> T: Já jsem u 4 pístů dopadl podobně, taky jsem ho musel posunou, ale né až tolik jako Eidy.
19:18:52
03.03.2013
-> ZdenoR: : aha, už to vidim, na té poslední je to vidět 42
19:00:05
03.03.2013
ZdenoR
-> T: Soudě podle fotky, v jiné poloze překáží rameno
18:56:26
03.03.2013
-> Eidy: : parádní, když už váha , tak co nejníže 156 4 ikdyž platí to vůbec i v tomhle případě mi tak napadá :-/

jinak nevim jestli se mi to zdá,ale matky nejsou zaklepnutý 4

a proč vůbec nebyla jiná možnost ? co tam překáželo třmenům ?
Extreme Tyres