Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:01:56
06.03.2013
Luky
-> havlik: nj, já vim... Nicméně nahoře myslím píše cosi o bezedné kasičce, tak já mu věřím 3
14:52:03
06.03.2013
havlik
-> Luky: jenže to už je zase těch cca 120tis co se eidymu nechtělo dát za tu porsche převodovku.
14:51:40
06.03.2013
Eidy
-> TTomas: Při 250 bych to už asi neudržel na silnici a vzlétnul. Musel bych to dost okřídlit.

-> Luky: Ano i ne. Sekvence je dobrá frajeřina jenže za ty prachy... Ještě uvidíme časem.
14:47:49
06.03.2013
Luky
-> Eidy: jj, tak 4 A nějaký dogbox by tě nelákal? Vím že jsi psal, že chceš trvanlivost, ale já mít nějakou takovou hračku, tak "převodovka z pionýra" je věc, kterou bych tam určitě chtěl 6 Mohlo by mít i sekvenci... 136
14:46:39
06.03.2013
TTomas
-> Eidy: Ja to pocital na 175/50R13 a teoreticka maximalka na tocive atmosfere je pres tech 250km/h. Bude to vhodne tak na turbomotor co nepreleze pres 6tis, ale i tak je to 80kg:(
14:44:09
06.03.2013
Eidy
-> Luky: Jo takhle. Myslíš jako, abych nejezdil jen 1, 2, 3. To by bylo blbý. Ještě jsem nehledal konkrétní zpřevodování. 911 mají 15", 16" nebo i 17" kola v době, ze které bych převodovku případně chtěl a která by byla finančně dostupná. Moje 14" by mohly na maximálce a převodech něco sundat. No uvidíme. To jen, že jsme se tu bavili o tom, co do budoucna.
14:38:34
06.03.2013
Luky
-> Eidy: no že porsche jede "jako kráva" a odpovídají tomu dlouhý kvalty. Ty asi tak rychle jezdit nebudeš (?), tak jestli při továrním setupu porschší (krásný slovo 3 ) převodovky nebude příliš dlouhá, tj. zda nebudeš zkracovat SP, nebo zda se to vyřeší jen menšími koly, který máš oproti Porsche?

Edit: jako TTomáš
upraveno 1x, naposled 06.03.2013 14:39:21
14:33:02
06.03.2013
TTomas
Navic vazi 80kg:(
14:32:06
06.03.2013
Eidy
-> Luky: Proč snižovat maximálku? Proč jen 3 kvalty? Asi nechápu.
14:31:38
06.03.2013
TTomas
Cena je dobra, ale teoretickou maximalku na malych 13" pres 250km/h asi neuzijes.
14:28:54
06.03.2013
Luky
-> Eidy: a myslíš že menšími koly se dostatečně sníží maximálka? Nebo chceš taky jezdit 250+ ? 1 Já spíš abys využil i víc než jen tři kvalty. Nebo bys třeba upravoval stálý převod?
14:17:03
06.03.2013
Eidy
-> David V6: Tím spíš, že je pomalá.

-> francomk: Starší nebo novější, to je fuk. A když už, tak 6°je supr.1
19:37:48
05.03.2013
francomk
-> Eidy: A čo tak prevodovku z nejakej staršej 911? Napr. 930, 964
19:30:41
05.03.2013
Bery
-> Zazaa: 1300 eur je krásná cena,vo tom žádná.
19:20:58
05.03.2013
jok3r
coz oto, to ja bych asi i o jedny T3 vedel ze ktery by se dala vzit prevodovka asi...
19:10:53
05.03.2013
David V6
-> Eidy: T3 je dost odolná(zuby silný a samosvor),já co mám 5st tak je ale stejně pomalá,takže si moc nepomůžeš,a řezat musíš,bez toho se nevejde1
07:11:38
05.03.2013
Zazaa
zas jak ma ta 911 poskladane kvalty ... podle me to bude ukrutne dlouhe

i kdyz zas mas podstatene mensi kola chtelo by to zapociat si :)



a ve finale tech 1300Eur na ebay.de jak posilal havlik je daleko min penez nez ma kdekdo ve skodovacke skladacce
23:44:43
04.03.2013
Eidy
-> m8rinek: Ok. Tohle mě taky napadlo, ale opět to vychází z obalu pro 70HP motor. To je nesmysl. A Custom bude za ranec. Řešení ze Stuttgartu je levnější a spolehlivější.
23:37:58
04.03.2013
m8rinek
-> Eidy: já to dal jen jako nástřel (první odkaz z googlu).
23:36:29
04.03.2013
Eidy
-> m8rinek: Podle popisu jsou to všechno 4°.

-> Fifa: Velký a těžký.
Extreme Tyres