-> Star LC20: Já? Já nic. Vždycky to odvezu do servisu a nechám si tam něco opravit. Třeba teď mi vyměnili hadice od nádobky do spojkového a HB válce a upravili víčko nádobky tak, aby krz něj nevystřikovala kapalina ven. Před 3 týdnama mi vyměnili převodovku a málem mi tam ti blbci nalili 4 litry oleje. Jako kdyby nevěděli, že tam patří necelý 2.
Taky jsem si nechal namontovat kapličku s LED indikací řazení.
A hlavně pořád buzeruju tady toho vola, co mi zatepluje barák. Už to skoro má. Zbývá jen pár desek, pak to celý obrousit a natáhnout perlinku s lepidlem.
Jsem prostě lempl.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:22:55
05.08.2013
05.08.2013
Star LC20
Děláš něco tygře, nebo to tady, jako obvykle, vázne.. ?
22:31:40
18.07.2013
18.07.2013
Eidy
-> Milan 136: To se dalo čekat. Ale i tak díky.
19:49:44
18.07.2013
18.07.2013
Milan 136
-> Eidy: tak dneska jsem ji zkusil a samosvor bohuzel nema. Jen je velka jako prase
22:01:49
15.07.2013
15.07.2013
Milan 136
-> Eidy: já ji zkusím až budu doma
21:43:26
15.07.2013
15.07.2013
Eidy
-> Milan 136: Já si taky mslím, že ne. To začali dávat až do 75 od dvoulitru vejš.
21:30:39
15.07.2013
15.07.2013
Milan 136
-> Eidy: jo tak to nevim. Ale myslim ze ne
21:08:14
15.07.2013
15.07.2013
Eidy
-> Milan 136: A není v tý skříni třeba samosvor? Že bych měl přes zimu co dělat .
21:04:45
15.07.2013
15.07.2013
Milan 136
Mam k tomu motoru i skrin z ty alfy. Je to ale transaxle. A i poloosy, ktery pasuju na garde unasece a pouzivaly se na rs/lr
20:59:02
15.07.2013
15.07.2013
Eidy
-> Star LC20: Tak nějak. Hlavně skládat 5 rychlostí do 4Q obalu mi přijde jako hloupost, pokud nepotřebuju projít nějakou komisí. A to nemluvím o financích. Kolečka jsou slabší a nevím, kolik unesou. To radši říznout do kastle, dát tam 5Q ale už třeba se špérou.
19:49:27
15.07.2013
15.07.2013
Star LC20
-> Eidy: a nějakou vysloveně zakázkovou skládanou 4q převodovku, do které se vejde víc, než 4q, to neplánuješ? Spíš nekradeš, či si peníze netiskneš co..
22:33:09
14.07.2013
14.07.2013
Eidy
-> Qwak: jo, do kastle jsem opravdu neříznul. A bez toho to nejde. Ale když jsem jí tam dával, byl jsem za 4Q rád, 5Q bych tam vleže asi už nedal.
Jsem zvědavej, jak se to projeví. 1, 2, a 3 jsou delší a 4 pak líp navazuje. maximálka klesne, ale zase to bude líp vyhovovat na technický úseky okruhu a tak vůbec. Popravdě si hraju s myšlenkou, posunout ještě omezovač otáček na 8000.
Jsem zvědavej, jak se to projeví. 1, 2, a 3 jsou delší a 4 pak líp navazuje. maximálka klesne, ale zase to bude líp vyhovovat na technický úseky okruhu a tak vůbec. Popravdě si hraju s myšlenkou, posunout ještě omezovač otáček na 8000.
22:29:35
14.07.2013
14.07.2013
Qwak
-> Eidy: zase 4kvalt?
19:48:04
14.07.2013
14.07.2013
Eidy
Dneska jsem do Kóči nalákal převodovku od Vrby. Bez jámy, jen zvednutej zadek a převodovku hezky vleže do teplejch. Zapotil jsem se dost. Ale je tam. Už jen nalejt olej.
Akorát jsem zjistil zase naprasklý sání a skoro utržený obě podpěry sání. Takže ven a zase lepit.
Akorát jsem zjistil zase naprasklý sání a skoro utržený obě podpěry sání. Takže ven a zase lepit.
21:44:49
13.07.2013
13.07.2013
Eidy
-> Kurier Grobar: jojo, zdrhám ;)
Ale na srazy jezdím vždycky po ose. Jen na okruh to vozím.
Ale na srazy jezdím vždycky po ose. Jen na okruh to vozím.
11:33:42
13.07.2013
13.07.2013
Kurier Grobar
-> Eidy: posledné fotky ako zdrháš pred políciou? (po dlhšom čase si čiel na svojich? ) :D
10:08:35
13.07.2013
13.07.2013
Star LC20
Eidy 12.07.13 20:54:02 napsal:
→ Fifa: Tak nějak
Jsem prostě průhlednej.
→ Fifa: Tak nějak
Jsem prostě průhlednej.
20:54:02
12.07.2013
12.07.2013
Eidy
-> Fifa: Tak nějak
Jsem prostě průhlednej.
Jsem prostě průhlednej.
20:47:03
12.07.2013
12.07.2013
Fifa
-> Eidy: To se mi líbí. Určitě ne za nic jiného, než za lightweight verzi
13:17:09
11.07.2013
11.07.2013
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Nee. Rovnou vyměním celý blatníky .