skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:24:46
05.01.2014
05.01.2014
Eidy
-> kamikaze: vylomený zuby v diferáku bych řekl. Rozhodně ne motor.
01:41:19
05.01.2014
05.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kamikaze: Hele to by se hodilo spíš ke Žlutce, mám uvnitř podobný zvuk z převodů
01:17:12
05.01.2014
05.01.2014
kamikaze
21:14:58
30.12.2013
30.12.2013
Eidy
-> T: Musíme se naučit ještě znakovou řeč.
20:41:57
30.12.2013
30.12.2013
T
-> Eidy: : prej uvidíme no....uvidíme určitě,ale neuslyšíme se
20:39:31
30.12.2013
30.12.2013
Eidy
-> T: Tak pravdou je, že mě tohle napadlo už pár let dozadu. Ale zase když jezdím pořád sám, tak na co, že jo?
Uvidíme no.
Uvidíme no.
20:05:32
30.12.2013
30.12.2013
T
-> Eidy: : no napadlo mě to několikrát,ale neřekl jsme to nahlas.....ale asi na tom něco bude ale to je fuk....nehodlám mít jako mitfára Kóču na svědomí
takže trénuj
takže trénuj
17:58:37
30.12.2013
30.12.2013
Eidy
-> T: To bych asi měl no.
17:57:21
30.12.2013
30.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy:
17:56:40
30.12.2013
30.12.2013
T
-> Eidy: : když mluvíš o navigaci, tak mě jen tak napadlo, že bys měl ještě něco dokoupit :-D www.speedpro.eu/rosso-rac
ing-interkom-komunikace-p-
11526.html
17:47:56
30.12.2013
30.12.2013
Eidy
-> Tuner#2: Tak na jaře bys třeba mohl. A myslím, že bys připosranej nebyl. Nebude to žádný trhání rekordů. Spíš takovej vejlet důchodců do Kaufu.
17:17:26
30.12.2013
30.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Sakra taky bych chtěl navigovat i když asi bych byl připosranej víc než v Mostě
17:06:20
30.12.2013
30.12.2013
Eidy
-> Tuner#2: Nejlíp jsem to dal asi za 9:36. Ale připravenej nejsem ani trochu. Ale T už to docela zná. Já mu furt říkám, že bude navigovat.
20:23:32
29.12.2013
29.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jaký časy jezdíš na Nordschleife?
18:44:09
29.12.2013
29.12.2013
WMA - navigátor :)
-> Eidy 15.12.13 22:04:52: to je peknej hrnek :)
22:04:52
15.12.2013
15.12.2013
Eidy
-> ZdenoR: Chytrej kluk
Jinak díky za pochvaly hrnku.
Jinak díky za pochvaly hrnku.
21:58:40
15.12.2013
15.12.2013
ZdenoR
-> Eidy: A nebude to opačná strana vedení vzduchu motorem ?
Ps. Hrnek je luxusní.
Ps. Hrnek je luxusní.
12:02:12
15.12.2013
15.12.2013
Eidy
-> T: Vidíš ne? Koncofky výfuku.
08:26:02
15.12.2013
15.12.2013
T
-> Eidy: : no konečně je to venku a co jsou ty formy před hrnkem ?
-> Radek Retro eLeSo: : děkuji, ale na tohle bych si netroufnul... musim ho dohnat kluka jednoho šikovnýho
-> Radek Retro eLeSo: : děkuji, ale na tohle bych si netroufnul... musim ho dohnat kluka jednoho šikovnýho
00:50:44
15.12.2013
15.12.2013
Eidy
-> m8rinek: Vypil a žije
-> radekp: Ne, vakuum ne. Je to odlitý do silikonový formy a tohle je třetí, resp. čtvrtej pokus. První má bublinky, tkanina není až nahoru, ale docela ujde.
Při druhým jsem chtěl naředit pryskyřici teplem, tak jsem to pořádně ohřál horkovzduškou ať to jako dobře zateče. Bylo to jak voda. Říkám si paráda a přidávám tvrdidlo. Pětkrát to ve skleničce zamíchám, najednou se zakouřilo a všechno to ztvrdlo na kámen během 2 vteřin. Zjišťuju, že tudy cesta nevede.
Při třetím pokusu teda jako že to naředím ředidlem. Beru ředidlo do dvousložkový barvy a ředím. Říkám si dobrý, je to řidký, jdu zalejvat. Tak zalejvám formu, zatejká to krásně a rychle, bublinky nikde. Raduju se. Dávám to do trouby pro urychlení tvrdnutí. Peču hodinu, dvě tři. Hrnek měkkej. Ok, nechávám přes noc a druhej den peču na 150°C několik hodin. Hrnek pořád měkkej. Na mrazu se chová normálně, ale po zalití horkou vodou je to jak žvejkačka. I dnes po měsíci je hrnek gumovej.
Čtvrtej pokus řeším kompromisem, kdy pryskyřici ohřejvám jen v teplý vodě a přidávám tvrdidlo. Je to trochu lepší, dávám míň tkaniny, aby to líp proteklo na dno a zde vidíte výsledek. Ani po zalití vařící vodou se nehne a drží tvar.
-> Antony, Tuner#2: Na obalu píšou, že vytvrzená pryskyřice po omytí horkou vodou a kyselinou citrónovou může být v kontaktu s potravinami a pitnou vodou. Takže tak.
-> radekp: Ne, vakuum ne. Je to odlitý do silikonový formy a tohle je třetí, resp. čtvrtej pokus. První má bublinky, tkanina není až nahoru, ale docela ujde.
Při druhým jsem chtěl naředit pryskyřici teplem, tak jsem to pořádně ohřál horkovzduškou ať to jako dobře zateče. Bylo to jak voda. Říkám si paráda a přidávám tvrdidlo. Pětkrát to ve skleničce zamíchám, najednou se zakouřilo a všechno to ztvrdlo na kámen během 2 vteřin. Zjišťuju, že tudy cesta nevede.
Při třetím pokusu teda jako že to naředím ředidlem. Beru ředidlo do dvousložkový barvy a ředím. Říkám si dobrý, je to řidký, jdu zalejvat. Tak zalejvám formu, zatejká to krásně a rychle, bublinky nikde. Raduju se. Dávám to do trouby pro urychlení tvrdnutí. Peču hodinu, dvě tři. Hrnek měkkej. Ok, nechávám přes noc a druhej den peču na 150°C několik hodin. Hrnek pořád měkkej. Na mrazu se chová normálně, ale po zalití horkou vodou je to jak žvejkačka. I dnes po měsíci je hrnek gumovej.
Čtvrtej pokus řeším kompromisem, kdy pryskyřici ohřejvám jen v teplý vodě a přidávám tvrdidlo. Je to trochu lepší, dávám míň tkaniny, aby to líp proteklo na dno a zde vidíte výsledek. Ani po zalití vařící vodou se nehne a drží tvar.
-> Antony, Tuner#2: Na obalu píšou, že vytvrzená pryskyřice po omytí horkou vodou a kyselinou citrónovou může být v kontaktu s potravinami a pitnou vodou. Takže tak.