Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:32:37
27.05.2014
Eidy
-> T: Se podívej sám na ty ceny. Stojí to víceméně všude stejně. Docela rachot.

highspeedfotos.de/PhoSto/ media.details.php?mediaID= 19...
17:25:23
27.05.2014
-> Eidy: : za kolik jsou atd. 4
17:19:08
27.05.2014
Eidy
-> T: Cože co?
17:11:25
27.05.2014
-> Eidy: : tak to už je na jedinci...jestli na prd fotky bez vodoznaku nebo tyhle krásný fotky s vodoznakem 40 a zjistil jsem vůbec něco jak na ty fotky ?
16:55:01
27.05.2014
Eidy
-> T: Abys tam neměl vodoznak? 3
16:47:19
27.05.2014
-> Eidy: : ty fotky jsou super 4 ani nevim proč brát příště foťák 3
15:39:06
27.05.2014
Eidy
-> kraska98: Že nic krásnějšího a současně horšího a náročnějšího nemůže být. V každém dloubáku jsem měl pocit, že jedu proti zdi. Na horizontech naopak, že pojedu do nebe. Některá místa jsou tak stejná a podobná, že jsem prostě zbaběle odložil a čekal co bude. Jde to rvát naplno, ale někdy to jde rovně, někdy doleva a jindy doprava. V polovině zatáček jsem měl špatně zařazeno a rezervy jsou všude a velké. Stopa se dá trefit dobře, ovšem musíš trať znát a vědět přesně kde jsi a co přijde. Občas jsem si nebyl jistej. Pocitů se na mě valila spousta. Navíc dávat bacha na pomalá auta přede mnou a rychlá za mnou. Most je proti tomu dětský pískoviště. Ale je to nádhera a už jsem závislej po první dávce téhle drogy.1
15:33:41
27.05.2014
spyker
paráda ... gratuluju k vyplnění jednoho ze snů 4
15:28:06
27.05.2014
kraska98
Luxus,na severní smyčce bych se taky někdy chtěl projet,co na ten okruh říkáš ?
10:32:05
08.04.2014
-> Eidy: : super, tak držim palce,aby se zadařilo 4 tak nám pak řekneš, co to bylo 4
09:04:49
08.04.2014
Eidy
-> T: JO! 168
08:55:30
08.04.2014
-> Eidy: : takže by jsi se dostal konečně na 7800ot. ?
22:36:14
07.04.2014
Eidy
-> T: Ještě ne. Ještě musím vylepšit jednu věc na motoru, aby se točil kam má. Ale hlavně že vím, co to je. No a tan airbox prostě zesílím. Vzhled musí ustoupit funkci.
19:42:10
07.04.2014
-> Eidy: : sakra já byl taky dneska zase 3 příště se musíme domluvit a potkat na půl cesty 5 takže Kóča už je 100% připravená na zelené peklo ? 40

ten airbox je mazec 131 3
17:57:15
07.04.2014
Eidy
Mám radost. Byl jsem se projet, najel jsem asi 60km místama, kde jsem v životě nebyl a užil si to. Utažený zatáčky, svižný zatáčky a taky místa, kde jsem to měl dost rozkutálený. 5 Kóča je se správným tlakem pneu preciznější a přesnější. Proti Mostu je to znát. Řízení jde lehce, převodovka funguje, motor táhne atd. Paráda.2

Druhá radost je z toho, že už vím kam šáhnout, aby se motor točil až tam, kam má. A nepříjemnost trochu je, že airbox se dost bortí a budu ho muset ještě vyztužit. Ale to je drobnost. Ale i tak jsem nadšenej. 1
19:49:46
05.04.2014
Eidy
-> spyker: Odjel jsem brzo, no.



Dneska jsem hodil zpátky převážený kola, namontoval na spodek předních tlumičů unibaly a položil Kóču po týdnu na zem.
15:44:57
31.03.2014
Tomáššš
-> Eidy: fotka 212 a 213 su fakt super ! 2 4
00:04:40
31.03.2014
spyker
16:15:54
30.03.2014
Eidy
Tak a modrá brzdovka je tam. Nejdřív jsem udělal spojku, pak přední brzdy, pak zadní a nakonec pro jistotu znovu přední.5 Umyl jsem kola a nechám je převážit. No a můžeme vyrazit na Ring. A pokud stihnu udělat dveře, bude to bonus.
07:45:31
28.03.2014
vhml
-> Eidy 27.03.14 16:05:00: srovnalo, dělám to při slalomu pořád. Jen tam nesmíš nechat prsty 3
Extreme Tyres