Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:59:18
22.06.2014
Eidy
-> T: Csss, si fakt kámoš teda.3 3 Ale jo, taky jsem čekal o trochu větší nátěr. Ale bez semaforu a fotobuňky je to těžký posoudit.
20:51:14
22.06.2014
-> Eidy: : čekal jse,, že Ti ujede o víc 40 dobrá práce 4
17:39:09
22.06.2014
Eidy
Díky všem.

-> Mates, Deacon: Díky. Vám patří taktéž gratulace za ocenění.4
17:14:03
22.06.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: taktéž gratulace 4
17:11:01
22.06.2014
Deacon
-> Eidy: Gratuluji 6 Kdyby byl slalom na rovnější ploše, určitě by to bylo ještě lepší 4
17:06:39
22.06.2014
oppik
-> Eidy: gratuluju k pohárům.máš pěkný videa z okruhů
16:39:27
22.06.2014
Mates
-> Eidy: No vidíš a to jsi nechtěl jet, gratulace 4 . Taky jsem si přivezl pohárek,ale z jiné kategorie. Na slalom a sprint nemohu pomýšlet, ikdyž slalom jsem čuměl, jak motor šlapal.
16:34:08
22.06.2014
Eidy
V Běšinech se celkem zadařilo a nakonec jsem rád, že mě Tuner2 a spol. překecali a zkusil jsem si slalom. Nějak jsem ve skrytu duše doufal, že to úplně nezmrvím, bo jsem slalom nikdy nejel. Ale výsledek super.1 vysledky.skodateam.cz/zav od

A sprinty zde vysledky.skodateam.cz/spr int
22:14:32
18.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.06.14 21:55:48: Napřed je někdo musí zbavit pavučin a umejt, protože uvnitř jsou plný písku - poslední Most domů pršelo 8 Nad přehozením čisté za čisté bych tady nebrečel 5
21:55:48
18.06.2014
Eidy
-> Tuner#2: Ciwe, přivez kola s sebou a přehodíme to v kempu. Ti pomůžu a za 10 minut nemáme co dělat.1

-> vhml: Naštěstí jedeme 4 auta, takže nepojedu žádnou střelbu. Jinak bych měl na předku taky haldu much.40
21:54:51
18.06.2014
Nwkt
Já mám na seatu sbírku much z celý republiky a ještě jižního Polska, měním za cokoliv dobrýho nebo dobře pitnýho 3
21:52:59
18.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.06.14 21:51:53: Do toho jdu taky, po žluté jdou nejvíc, takže pokud to bude na kila, tak to vypadá na dobrý obchod 2 3
21:51:53
18.06.2014
vhml
-> Čokin 18.06.14 21:50:01: měním jen české mouchy za moravské uzené 3
21:50:01
18.06.2014
Čokin
-> vhml: Tak v Běšinách můžeme směnit české mouchy za moravské3
21:43:53
18.06.2014
vhml
-> Eidy 18.06.14 21:38:51: já to taky chtěl spláchnout dneska, ale nechám to až na zejtřek před odjezdem. Na tý zelený stejně bude tolik much, že je budu moct rozdávat 3
21:40:48
18.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.06.14 21:38:51: Já to dneska jen umyl, vyměnil nefunkční elektromagnetický ventil a stále váhám zda má cenu obětovat čas na přehození kol. Zítra mám v práci 12tku, tak uvidím jak moc budu KO.
21:38:51
18.06.2014
Eidy
Máme navoskováno a naleštěno, abychom to v pátek cestou zasvinili.1
21:58:50
17.06.2014
Eidy
-> Luky: A asi 4x, že jo.3

-> Tuner#2: No jasně, že v pátek.4 Beztak ji budu v sobotu ráno znova koupat. Nebo aspoň trochu pucovat. Do Běšin se podívám jen teď na jaře, takže jedu Kóčou. Do záclony beztak teče.1
21:29:12
17.06.2014
Luky
-> Tuner#2: ona už mu stejně zmokla cestou na Nordschleife, tak teď už je to fuk 1
21:26:08
17.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To jsou záhady. BTW jedeš do Běšin s Kóčou už v pátek i přes předpověď počasí?
Extreme Tyres