skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:23:26
02.10.2014
02.10.2014
Eidy
Dneska přišly Kóče nové zadní bačkůrky. Chladící okruh jsem včera napojil na vodovodní řád a nechal 15 minut pročistit. Zbývá jen pořádně odvzdušnit a je připraveno do Brna. Dal jsem 4 litry nemrzky, zbytek destilku a po odvzdušnění přidám aditivum.
21:04:37
30.09.2014
30.09.2014
T
-> Eidy: OK
21:01:33
30.09.2014
30.09.2014
Eidy
-> T: Na Křivoklátu.
20:23:14
30.09.2014
30.09.2014
T
-> Tuner#2: , -> Eidy: : tak kde se ve čtvrtek potkáme s autama ?
12:38:06
30.09.2014
30.09.2014
minno
-> Eidy: he, to ja sa škodvokou vozím každý deň len tak pre radosť, pretože chcem :)
21:34:23
29.09.2014
29.09.2014
Eidy
-> Tuner#2: Dorazíš v pátek v podvečer i s MATTESSem. Popijeme a pokecáme. Odsud je to do Poděbrad blíž.
Ale chápu, v poho.
Ale chápu, v poho.
21:29:22
29.09.2014
29.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.09.14 21:26:17: Hezká nabídka a díky za ní, ale slíbil jsem pátek rodině a v sobotu pojedem s MATTESSem na Garde a Rapid sraz pokud si to ten uličník nerozmyslel
21:26:17
29.09.2014
29.09.2014
Eidy
-> Tuner#2: Tak v pátek doraž se Žlutkou. Záclona jí udělá místo pod přístřeškem. V sobotu burza tady za Kladnem a pak můžeš jet domů.
21:21:21
29.09.2014
29.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.09.14 21:16:47: První dva dny letos... Díky.
21:16:47
29.09.2014
29.09.2014
Eidy
-> Tuner#2: Dovolená? Prevíte. Ale přeju Ti to.
21:15:38
29.09.2014
29.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.09.14 21:13:14: Co vím tak středa má být špatná... V nejhorším mám čt a pátek dovolenou :-D
21:13:14
29.09.2014
29.09.2014
Eidy
-> T: Dík.
-> Tuner#2: Zítra nic moc počasí, ale po zbytek týdne by to mělo být zase ok.
Užijte si to chlapci. Možná to vytáhnu ještě jednou.
-> Tuner#2: Zítra nic moc počasí, ale po zbytek týdne by to mělo být zase ok.
Užijte si to chlapci. Možná to vytáhnu ještě jednou.
20:48:05
29.09.2014
29.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.09.14 20:29:17: JJ, zítra se mě bude asi taky chtít, už teď se těším...
20:46:55
29.09.2014
29.09.2014
T
-> Eidy: hezky napsáno "Takhle jednou za čas je to paráda. Vzít auto a být jediným na silnici, kdo se vozí protože chce a ne protože musí. Taková svoboda."
20:37:08
29.09.2014
29.09.2014
mirecek.666
-> Eidy: má pravdu předsedo :-)
20:29:17
29.09.2014
29.09.2014
Eidy
-> T: Jo, bylo to super. Měl jsem (vlastně pořád mám) takovej blaženej úsměv. Musíš si to taky dát. Moc možností už letos nebude.
-> vhml: Já žádný problémy nemám a Kóča taky ne. Spíš preventivně. Chladič už mám cca 8 let (kurva to to letí) a motor před nedávnou GO najezdil bůhví kolik km. Žádný velký úsady tam teda nebyly a pořád tam leju destilku s nemrzkou, ale tak proč to jednou za čas nepropláchnout, ať z toho mám dobrej pocit, že jo.
-> mirecek.666: Takhle jednou za čas je to paráda. Vzít auto a být jediným na silnici, kdo se vozí protože chce a ne protože musí. Taková svoboda.
-> vhml: Já žádný problémy nemám a Kóča taky ne. Spíš preventivně. Chladič už mám cca 8 let (kurva to to letí) a motor před nedávnou GO najezdil bůhví kolik km. Žádný velký úsady tam teda nebyly a pořád tam leju destilku s nemrzkou, ale tak proč to jednou za čas nepropláchnout, ať z toho mám dobrej pocit, že jo.
-> mirecek.666: Takhle jednou za čas je to paráda. Vzít auto a být jediným na silnici, kdo se vozí protože chce a ne protože musí. Taková svoboda.
20:26:41
29.09.2014
29.09.2014
T
-> mirecek.666: vždyť si dělám legraci
20:00:19
29.09.2014
29.09.2014
mirecek.666
-> T: hele já vrtuli vzadu mám a problém nemám, spíš musim doladit mouchy, to nebyla provokace, to byl fakt:-)
19:57:35
29.09.2014
29.09.2014
T
-> vhml: problém s chlazením mají jen lidé s vrtulí vzadu a ZdrubT
myslím, že preventivně.....
-> mirecek.666: provokatére
myslím, že preventivně.....
-> mirecek.666: provokatére
19:49:09
29.09.2014
29.09.2014
vhml
-> Eidy 29.09.14 19:19:05: tys měl taky problémy s chlazením? Nebo jen preventivně?