skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:32:16
28.02.2015
28.02.2015
Eidy
-> haso: Bohužel jedna vlaječka z toho Koenigsegg neudělá .
19:54:26
28.02.2015
28.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> haso: Tak doufej, že je na Sliači jednou budete mít. Ja mám s 211 SQN
19:36:29
28.02.2015
28.02.2015
haso
tu klucenku Gripen - Remove before flight mam doma tiez uz len auto takeho kalibru chyba
09:52:13
16.02.2015
16.02.2015
Eidy
-> vhml: No jo, to mě ani nenapadlo.
-> radekp: Beru 500m čtverečních zelenýho koberce.
-> radekp: Beru 500m čtverečních zelenýho koberce.
09:39:33
16.02.2015
16.02.2015
vhml
-> Eidy 16.02.15 09:05:30: 100m2 ctverecnich by slusne vyresilo problem sekani zahrady
09:28:02
16.02.2015
16.02.2015
radekp
-> Eidy: jsou jich tam hektary a po týdenním veletrhu to sbalí a vyhodí.
09:05:30
16.02.2015
16.02.2015
Eidy
-> radekp: 100m čtverečních?
07:23:04
16.02.2015
16.02.2015
radekp
-> Eidy: zpravidla jezdíme zpátky ve dvou 7,5 tunách, takže 100metrů koberce není problém. Nejlepší by bylo, kdyby jsme se potkali rovnou na benzince u dálnice a jen to přeložili...Nejbližší termín je říjen, pak možná leden, uvidíme jak se vedení rozhodne, budu na to myslet.
23:15:10
15.02.2015
15.02.2015
Eidy
-> MVM:
Je tam mechanická váha vzduchu. Já už budíky sleduju jen občas, protože všechno funguje jak má. V podstatě vnímám jen periferně diody otáčkoměru nad volantem a na samotný budíky mrknu fakt jen zřídka.
Je tam mechanická váha vzduchu. Já už budíky sleduju jen občas, protože všechno funguje jak má. V podstatě vnímám jen periferně diody otáčkoměru nad volantem a na samotný budíky mrknu fakt jen zřídka.
22:47:34
15.02.2015
15.02.2015
MVM
-> Eidy: Jo ták.. Tak to je potom jiná. Nevěděl jsem jakej typ stříkačky to řídí. Máš váhu vzduchu nebo jen TPS na klapce (klapkách) ? Jen je potom "prdel" že při jízdě člověk čumí na směsi,otáčky,teploty a právě já to jezdím ladit radši ve dvou s bráchou - jinak je to na zabití
22:41:35
15.02.2015
15.02.2015
Eidy
-> MVM: Snažím se Ti vysvětlit, že ECU žádnou lambdu nemá.
22:34:59
15.02.2015
15.02.2015
MVM
-> Eidy: Ty signály je jedno jestli vezmeš z ECU nebo na měření použiješ extra lambdu.. Musí se shodovat protože jsou na jednom výfuku A 10litrů je krásný . V žádným případě to nesmí být chudý při plným plynu. (Taková přidřená klapka na druhé komoře Ačkovýho karbece na okruhovým fáčku udělala chudou směsí po jednom kole v Brně z pístů Ementál )
21:52:17
15.02.2015
15.02.2015
Eidy
-> Tabi: Ja nemusím chodit garáž kontrolovat, já jsem tu pořád. Ale samozřejmě nevařím pokud pak jedu pryč nebo tak. Jen když jsem pak X hodin doma. A navíc nad kobercem vařím jen věci na autě, co nejdou jinak. Zbytek vařím venku nebo ve sklípku. Ono to není tak strašný a zatím na mě jednou v životě chytly umělý kalhoty, když jsem usilovně řezal flexou, jinak nikdy nic. Ale čert nikdy nespí.
-> radekp: Tak přivez. Dalo by se dotlačit tak 100m2 ? Za nějakou lahvinku.
-> MVM: Tu lambdu mám jen na budík, ne na ECU. Bohatost jeden jen z mapy, takže počítám, že bude trvale trochu přikrmená. Asi bych trochu srazil spotřebu, ale 10l/100 při jakž tak normální jízdě se 4Q mi nepřijde hrozný. Tudíž si nemyslím, že by to bylo příliš bohatý. Spíš aby to náhodou nebylo někdě chudý.
-> radekp: Tak přivez. Dalo by se dotlačit tak 100m2 ? Za nějakou lahvinku.
-> MVM: Tu lambdu mám jen na budík, ne na ECU. Bohatost jeden jen z mapy, takže počítám, že bude trvale trochu přikrmená. Asi bych trochu srazil spotřebu, ale 10l/100 při jakž tak normální jízdě se 4Q mi nepřijde hrozný. Tudíž si nemyslím, že by to bylo příliš bohatý. Spíš aby to náhodou nebylo někdě chudý.
21:30:15
15.02.2015
15.02.2015
Tabi
-> Eidy: Na to svařování bacha,asi před měsícem tady kousek od nás chlapíkovi vyhořela dílna v servisu,ale koberec za to nemohl. Snad prý špatná elektroinstalace v opravovaném autě,podle fotky co jsem viděl,tak už nebylo co opravovat.A cca pět let zpátky v naší ulici chytla garáž a skoro půlka baráku,taky od auta.Myslím,že to byla 120ka,tenkrát snad jejich kluk něco na autě "opravoval". Pokaždé,když něco podobného vidím,tak si říkám,že si koupím nějaký alarmy co reagují na zvýšenou teplotu nebo kouř. Každou chvíli taky něco svařuju a když je to odpoledne nebo navečer,tak chodím v noci dílnu zkontrolovat. Jsem trochu odbočil,nikdy bych to zažít ale nechtěl.
21:09:26
15.02.2015
15.02.2015
radekp
-> Eidy: Když balíme stánek v Koelnmesse, vyhazujou tam kilometry koberců - černých, ale i červených
21:04:46
15.02.2015
15.02.2015
MVM
-> Eidy: V částečným nebo při konstantím plynu bude kolísat (lambda 1) a při plným by se měla překlopit do bohaté a zůstat tam. Však mě (nám) pak napiš jak seš spokojenej. Karbec na širokopásmový se chová trochu jinak..
20:53:21
15.02.2015
15.02.2015
Eidy
-> m8rinek: Budík je dělanej na úzkopásmovou. Jako neslibuju si od toho bůhví co, ale bylo to rychlejší než osazovat tišťák od Nepéra. Minimálně by měla ukázat bohatá/chudá. A to mi stačí.
20:42:49
15.02.2015
15.02.2015
m8rinek
-> MVM: Já si právě moc neumim představit co taková lambda bude ukazovat, respektive by měla ukazovat nějakej extrém v chudym a bohatym poli, nikdy konkrétní hodnotu...
Co si tak pamatuju, tak pecen psal, že to má na lambdě z oktávky a ukazovalu mu to nějakej nesmysl...
Co si tak pamatuju, tak pecen psal, že to má na lambdě z oktávky a ukazovalu mu to nějakej nesmysl...
20:36:26
15.02.2015
15.02.2015
MVM
-> m8rinek: Když budeš mít úzkopásmovou na "vstřikovacím" motoru kde funguje lambda regulační obvod - tak samozřejmě funkční lambda "skáče".. S tou životností to není bůhvíjak strašný u širokopásmových.. bývají před katem a na závodních autech Boschky drží i ve žlutých svodech
PS: ovšem "on" to potřebuje pouze ke kontrole při plným plynu - tudíž v akceleraci by ten motor měl běžet v bohatým režimu (míň jak Lambda 1) - tudíž by hodnoty lítat nemusely ..
PS: ovšem "on" to potřebuje pouze ke kontrole při plným plynu - tudíž v akceleraci by ten motor měl běžet v bohatým režimu (míň jak Lambda 1) - tudíž by hodnoty lítat nemusely ..