Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:28:00
09.03.2015
Tomáššš
-> Eidy: to hej ale ešte si počkám7
23:06:44
08.03.2015
Eidy
Ještě poznatek z budíku bohatosti směsi. Kupodivu to vzhledem k úzkopásmový lambdě neukazuje hopsa hejsa, ale celkem rozumný pohyby. A směs mám stále bohatou. Až bych řekl moc. Pohybuje se to mezi cca 11 a 13. Při odložení to padne logicky do chudý.
21:48:22
08.03.2015
Eidy
-> T: JO. 167
21:39:01
08.03.2015
-> Eidy: takže vačková polívka 3 vždyť víš, já a motory 3 hlavně, že to jezdí :-) takže na Most připraveno ? 4
21:05:22
08.03.2015
Eidy
-> Tomáššš: Taky se svezeš. 4

-> MOLSO: Když může bejt sekyrková, proč ne vačková, že jo. 3

-> T: No jasně, navařil jsem palce a flexou to pak porovnal. Chtěl jsem jiný časování. A jede to jak z praku. 47

Variátor na sací vačce byl vyběhanej. Přestože trvale přestavenej, vnitřní drážky už byly vyšlehlý a při protáčení klikou to občas povolilo, když palec sjížděl z ventilu (řetěz v tu chvíli netáhne vačku, ale vačka řetěz), a malinko se to protočilo v ose. Odhadem o půl stupně. Málo. Ale samozřejmě to cuklo do řetězu. No a nechtěl jsem, aby tam vznikaly rázy, který se pak přenášejí do celých rozvodů. Tak jsem do vnějšího obalu nařezal drážky a provařil to s vnitřkem. 4
20:33:34
08.03.2015
MOLSO
-> T: vačková polievka 47
20:32:30
08.03.2015
-> Eidy: vařil vačku ? 131
20:12:57
08.03.2015
Tomáššš
-> Eidy: zavist 4
18:51:50
08.03.2015
Eidy
-> MOLSO: Na mechaniky musíš metodou cukru a biče v podobě permanentního biče. 1

-> Tuner#2: Rozebírání je ok. Hlavně to musíš složit.

-> EDoZoNe: Nedivím, já když potkám hezkou škodovku, tak se jdu taky podívat.

-> T: Já měl ještě ve středu rozebranej motor, šteloval jsem vůle, vařil jsem vačku a dneska jezdím. 5

-> Tommyk: Jo, dneska to bylo super. Ještě jsem nadráždil Babettu po zimě a dělal na zahradě kolečka. 3 Pak ještě káva a čtení na zahradě, prostě idylka.
18:25:18
08.03.2015
Tommyk
-> Eidy: Jo, dneska k tomu bylo ideální počasí, uplně tě to k tomu svádí. Tak jsem si taky trošku zablbnul. 1
18:24:13
08.03.2015
-> Eidy: těžká závist, taky jsem dneska slintal nad počasím a auto v garáži rozebraný 8
16:44:56
08.03.2015
EDoZoNe
-> Eidy: Se těm lidem nemůžeš divit. Já bych se tě snad snažil doběhnout, abych se mohl zase podívat 1 Ale jo, je to super pocit, když to někdo ocení. Taky mě to dost baví 1
16:36:27
08.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 08.03.15 15:45:15: Sakra, příští rok už to taky nerozebírám, teda pokud to vlastně letos vůbec složím :-D
16:23:40
08.03.2015
MOLSO
-> Eidy: ticho zavidim 8 ja si mozem tak maximalne gebrošiť pred garážou ...



už nech mi ot tí mechanici zložia ... 3
16:19:23
08.03.2015
Eidy
-> MOLSO: Tohle mě fakt neomrzí. Pokaždý se směju jako blázen, lidi se otáčí, občas někdo mávne, občas nějakej bůček. Hotová nirvána. 2
16:04:11
08.03.2015
MOLSO
-> Eidy: 3 3
15:45:15
08.03.2015
Eidy
Dnes odpoledne řádil nějakej šílenec v červeným eRku v okolí Kladna. Jezdil jak šílenec a smál se přitom jako šílenec. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.03.2015 15:45:15
21:52:13
02.03.2015
Eidy
A pak proč člověk shání tolika dílů. Pak je z čeho vybírat. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.03.2015 21:52:13
01:29:05
02.03.2015
Eidy
Sezona se blíží, začínáme rozebírat. 1 Kontrola vůlí. Zítra vačice ven, srovnat vůle a zase to složit zpátky. A motor krásně čistej. Snad čistší, než když jsem ho skládal. 2
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.03.2015 01:29:05
Extreme Tyres